dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

Knoekie

onzekerheid en wantrouwen mbt een heer, door dit wantrouwen isoleer je jezelf een beetje wat ook energie kost? , ook innerlijk conflict hierdoor maar er zit wel beweging in succesvol. onduidelijkheid wat je nu eigenlijk wil mbt een scheiding, wellicht isoleer je jezelf een beetje om het voor jezelf wat duidelijker te krijgen... ring anker hart misschien liefde voor jezelf? het vertrouwen weer terug krijgen?

waterman

#196
Hoi Knoekie

ik denk dat jij het onduidelijkheid in de scheiding haalt uit de combi met de toren? Scheiding was helaas al een tijd terug.
Onzekerheid en wantrouwen heeft vooral te maken met de situatie omtrent die heer. Ik ben bang dat ik na de situatie van afgelopen week en het nu ook uitblijven van enige reactie het vertrouwen compleet kwijt ben dat er zelfs ook nog maar contact mogelijk zal zijn. Innerlijk conflict daarbij klopt dus wel omdat ik niet weet wat te doen.
Maar er blijft nieuws en evranderingen in mijn kaarten staan. Dus we wachten het af.

Misschien dat er nog wat meer uit te halen valt deze keer zie ik het zelf niet zo heel duidelijk.

Sas-8314

heej waterman :)

denk dat je door de scheiding nog steeds (teveel) in je torentje (ook je hoofd) zit, in die zin denk ik dat Knoekie het aardig weet te duiden.
het is ook nooit de bedoeling dat we dingen letterlijk aannemen zonder er zelf over na te denken (sleutelen)
woorden zijn boodschappen en soms ook raadseltjes
:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Dag dames
Knoekie had ook zeker wel gelijk was alleen even benieuwd naar de combinatie in de kaartjes. Had zelf moeite met de vos-beer roede combi. Ik dacht dat ik er vanaf was maar de situatie vorige week heeft veel teruggebracht.  En omdat er nog wel contact was wat dus nu ineens weer stil ligt is het moeilijk vertrouwen te blijven houden. Het ging qua vrienden de goede kant op.nu ben ik benieuwd of er überhaupt nog reactie komt.
Maar we zullen zien.

Mocht je nog een duiding hebben op vos beer roede dan hou ik me aanbevolen ;D

Knoekie

*knoekie bloost* yes yes yes, ik ben het aant leren *rent ererondje door het forum met handen omhoog*

waterman

Haha als je toch goede inzichten krijgt mag je je ook buigen over vos beer roede.

waterman

#201
Al paar dagen barstende koppijn s avonds dus alvast voor morgen.

Huis-kruis-toren=muizen  mc=brief
   Huis-toren-wolken
     Muizen-ring
        Vogels

Huis-kruis zelf een stap zetten om mijn toren af te breken.  Huis-toren-wolken-kruis er komt een einde aan onzekerheid en het gevoel van leegte. Muizen-ring kan staan vood missen van een verbinding of juist meer verbinding. Dus eigenlijk onzekerheid op het gebied van een verbinding. Vogels er wordt ergens over gepraat en brief als wederom bericht.

Aanvulling is zoals altijd welkom

Knoekie

vos beer roede, niet helemaal vertrouwen op je eigen kracht conflict in jezelf hiermee????

Hooijkoorts toevallig? ik heb ook om de haverklap hoofdpijn, maar slik nu trouw 2x per dag mn hooijkoorts medicijnen en gaat nu redelijk

Sas-8314

vos-beer-roede

ik denk aan zelfbescherming
beer als hart
iets wat je mogelijk ook op een andere wijze zou kunnen doen ..
meer vanuit liefde door je bewust te worden van je natuurlijke (eigen) kracht
oftewel zelfbewustzijn / spiritualiteit
leven vanuit liefde
het hart ken geen angst ...
angst zit in ons hoofd, de vos leeft intuïtief
daar mag je sterker in worden
ben je al, maar er nu nog naar leven  oftewel bewuster toepassen :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Nee geen hooikoorts knoekie wel last van conflict in mezelf. Ook pas bbegonnen sinds vorige week dus weet heel goed waar het bijglhoort.

Dank dames voor die opheldering.  Ben benieuwd of er nog iets extra te halen valt uit mijn kaartjes voor morgen die ik al getrokken had.

Slaap lekker.

waterman

Wegens drukte alvast voor woensdag.

Tuin-ruiter-brief=vogels  mc=kruis
    Berg-heer-schip
      Kind-zon
           Sterren

Tuin-ruiter-brief-vogels. Positieve berichten komen mijn kant op van iemand uit mijn omgrving. Deze berichte n kunnrn van een heer komen en xijn onverwacht, misschien via telefoon of mail.
Berg-heer-schip nog wel wat moeilijkheden met de heer masr hierin komt wel beweging (positief door de zon)
Kind als nieuwe ontwikkeling/nieuw begin, het herondekken van mezelf iets dat me hoop geeft.
Kruis als afsluiting

Hmm volgens mij als ik dit zo teruglees beschrijf ik gedeeltelijk mijn wens.
Fijne avond nog.

Sas-8314

Citaat van: waterman op juni 03, 2014, 21:27:35 PM
Wegens drukte alvast voor woensdag.


ik weet het niet hoor  ::)
voelt voor mij een beetje als een excuus  ;D ;D ;D
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Was het maar waar. Overigens trek ik altijd in de avond mij  kaarten voor de volgende dag. Maar vind morgenochtend 6 uur iets te vroeg om over kaarten na te denken.
Maar als jij zin hebt om te duiden morgen ben je natuurlijk van harte welkom hoor net als iedereen ;D

Wordt ik misschien weer even met beide beentjes op de wereld gezet gezien mijn rigen lezing :-*

Sas-8314

Citaat van: waterman op juni 03, 2014, 21:27:35 PM

Tuin-ruiter-brief=vogels  mc=kruis
    Berg-heer-schip
      Kind-zon
           Sterren


er wordt mogelijk iets afgehandeld, of een besluit genomen
praten met een vriend(in) mogelijk iemand op je werk
Je hoopt je positieve stemming en je optimisme te behouden
en weet dat dit (altijd)  je eigen keuze zal zijn ..

slaap lekker en werkse  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

word gesproken over contracten/ documenten ofzo? op een sociale gelegenheid? verder sluit ik me bij SAS aan *gaat gezellig naast Sas zitten met postorderbruidsmeisjesjurkencatalogussen*