dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

Sas-8314

dank voor de feedback waterman

ring ring kan ook staan voor doorbreken van oude gewoontes,
of dingen die rond komen, scheiding, verbinding, overeenkomen en persoonlijke relaties in het algemeen,
vast zitten en losmaken en telefoneren :)
de zeisen staan voor kil, plotseling, delen, pijnlijk, noodzakelijk,
oogsten

de beer in het midden, het hart, eigen kracht, sterk, maar ook jaloezie en moedeloos zijn ..
en ook voor een knuffel, iemand die lief voor je is, zorgzaam ..
en altijd de zorg voor jezelf die belangrijk is  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Het doorbreken van mijn oude gewoonte van de laatste tijd klopt en daarmee ook gelijk dingen die rond komen denk ik. En beer temidden vsn zeisen kan ervoor staan voor plotseling en oogsten denk ik nu.
En die beer inderdaad wls eigen kracht.  En en knuffel is natuurlijk altijd leuk ;D

waterman

#137
Kind brief toren

Een besef of een berichtje dat komt door vernieuwing in mezelf waardoor ik het overzicht weer krijg.
Of er komt openheid van zaken (kind-brief) via internetberichten (brief-toren)
Toren kan ook staan dat er iets aan het licht komt maar ook gewoon voor groei

waterman

Als ik optel kom ik uit op de sleutel en volgens mij betekent toren-sleutel dan vaak weer een scheiding. maar die kan ik in dit verband niet plaatsen. Misschien iemand een suggestie samen met de dagkaarten?

waterman

Deze keer ook aan het einde van de dag nog geen duidelijke connectie met mijn kaartjes en wat er is gebeurt achteraf. Daarom de kaartjes nog maar even een dag langer houden en geen nieuwe trekken.
Slaap lekker.

Sas-8314

met de dagteller kom je uit op

kind  brief  toren  = muizen
    huis   zeis    wolken
        vos    ster
            lelie
MC=hond

kind-brief-toren
zou een sms kunnen zijn of een ander klein berichtje
iets waar je wellicht naar uitkijkt ..
advies om ook tussen de regels doorlezen
dus mogelijk ook niet te enthousiast reageren,
eerst de feiten controleren ..
waardoor er mogelijk nieuw vertrouwen kan ontstaan.

Kun je er iets mee Waterman ?
:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Hoi Sas,
ik had zelf inderdaad ook geduid op een klein berichtje via internet waardoor er iets aan het ligt komt/openheid van zaken. Jouw duiding dat ik er naar uitkijk kan daarin ook wel passen.
Optellen had ik deze keer verkeerd gedaan geloof ik  ;D (ipv de muizen kwam ik op een sleutel).
Per dag trek ik 3 kaartjes om die toe te kunnen passen op de dag zelf of de paar dagen erna. De uitgebreide dagteller geeft daar dan een soort vervolg over voor mij.

Dus ik ben benieuwd of ik kind-toren en brief deze week nog kan plaatsen. In combinatie met de dagteller zou het wijzen op toch een leuk berichtje of iets waar ik ondanks eerst wantrouwen uiteindelijk ook iets leuks kan hebben (het nieuwe vertrouwen)
Ben benieuwd
Bedankt  :-*



waterman

Tot op heden nog steeds geen idee waar mijn legging betrekking oo heeft of heeft gehad. Ben benieuwd of het nog komt of dat ik het toch ergens anders aan kan linken.

Alvast voor donderdag
Ruiter wolken ruiker

Spanningen of een vervelende situatie komt in beweging waarna er een geluksgevoel zal zijn.

Fijne avond en dag alvast.

Sas-8314

#143
Citaat van: waterman op mei 21, 2014, 21:45:38 PM
Tot op heden nog steeds geen idee waar mijn legging betrekking oo heeft of heeft gehad. Ben benieuwd of het nog komt of dat ik het toch ergens anders aan kan linken.

dagkaartjes geven hetgeen weer dat nu (on)bewust speelt,
dingen die dus in beweging zijn, dingen hoeven dus niet perse vandaag zichtbaar (bewust) te worden,
dit kan ook nog later gebeuren.

Citaat van: waterman op mei 21, 2014, 21:45:38 PM

Ruiter wolken ruiker


op een fijne wijze van gedachten wisselen ..
bemiddeling in een conflict,
dingen helder krijgen
of geduldig zijn en willen vertrouwen dat er betere tijden aan komen

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

ik dacht dat schip beweging was? vaak vind ik dat nog moeilijk, ruiter beweging  en schip ook beweging? net zo als ooievaar een nieuw begin kan zijn en kind een nieuwe start... wat is nu precies het verschil dan?

waterman

Dat hangt ook van de omringende kaarten af Knoekie. Zo zijn wolken onder andere zorgen van voorbijgaande aard. Dus de wolken drijven uiteindelijk over (zijn dus in beweging). Een ruiter heeft ook met iets brengen te maken (nieuws brengen) en is dus ook in beweging.
Maar net zoals Sas aanggeeft zijn er meerdere mogelijkheden.

@sas en Knoekie
al met al heb ik wel het idee dat er ene stijgende lijn in de kaartjes zit en dat het positief te duiden is over het algemeen. Als je het optelt kom ik uit op de sterren dus dat in combi met de ruiker lijkt mij ook positief

Antonia

Hallo Waterman,

Het is echt een uitdaging kaarten te duiden naar waarde, negatieve kaarten beïnvloeden positieve kaarten,minder positief. Zeis aan het eind van een legging is oogsten,dus de plaats van een kaart is ook belangrijk kan dus positief geduid worden.
Al met al worstel ik daar ook mee.

Ruiter-Wolk-Ruiker bijv.
Daar haal ik het volgende uit,kan zijn dat je sommige zaken niet kan plaatsen door het bovenstaande.
Je hebt te kampen met rivaliteit onder collega's,je maakt kans op promotie,een meerdere heeft jouw sterke kanten gezien.Je komt in een stabiele fase terecht,via omwegen gaat jouw ster stralen.
Ik hoop dat je dingen kunt plaatsen.
lieve groeten Antonia.

waterman

Bedankt antonia

Duiden blijft inderdaad altijd een beetje lastig en ook de plaats is van belang. Vandaar dat ik ook blij ben met de duiding van iedereen hier voor extra info en inzicht.
De positieve kaartjes bedoel ik in dit geval ook even vanwege mijn 'soap' die gespeeld heeft. Grote legging vind ik dan ook lastiger.
Maar waar leg jij de link met werk? Kan het namelijk inderdaad niet linken.

Kristalletje

Knoekie, is verschil ooievaar kind niet dat bij ooievaar het al in gang is en bij het kind het vaak echt de start is, zoals bijv. een nieuw idee? Plus denk ik gevoelsmatig dat het nieuwe van het kind meer uit jezelf komt en de ooievaar niet per se.
Ik ben ook een beginneling, dus neem het niet voor waarheid aan, voel zelf ff.

Schip en Ruiter, is het Schip niet meer beweging in jezelf en de Ruiter dat je meer naar buiten toe gaand bent?

Ben wel benieuwd naar andere visies, zeker een goeie!

waterman

Voor de vrijdag
Klavers-anker-vos
Lastig deze keer vanwege de vos. Begon positief maar ook vos is positief te duiden maar ook als voorzichtigheid/kat uit de boom kijken. Ergens niet helemaaloop vertrouwen.
Lfs.