dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Vlinder

#390
marianne,
ja veel onrust, en veel confrontatie met m,n zelf, maar toch die innerlijke groei idd, vallen en opstaan, maar steeds een beetje verder,
Susy,  gevoelsmatig flinke stappen..

bedankt dames.



Vlinder

goedemorgen maandag....

de staven 4 met de wereld en de keizer..

Angel

Je hebt een gevoel van overwinning.  Je maakt gebruik van je mogelijkheden.  Zorg ervoor dat je niet te stroef reageert :)

Groetjes
Angel

dameblanche

eigenlijk best mooie kaarten, de staven 4 die aangeeft dat je behoefte hebt aan een omgeving die op eenzelfde golflengte zit, je wilt feedback, maar dan vooral positieve, je hoopt dan ook op groei maar die groei zal wel aangepast/ingepast moeten worden...

Sweetie

Vlindertje lief

de staven 4 met de wereld en de keizer..

Mooie kaartjes
genieten van de wereld waar je instaat , je zaait succes , daar ga je voor en daar haal je de krachten uit

Suus

Vlinder

beetje vreemde dag voor mij, snap de kaartjes niet zo..
had een emotionele dag met een dijk van een inzicht, hele dag super emotioneel, nog een vreemd  bericht een kenismaking en nog een wandeling met mooie veren op m,n pad....
pff morgen maar weer kijken..

dank jullie wel ;)

Vlinder

vandaag de sfeer van de Heremiet samen met de 9 van staven

De Heremiet, leert me dat ik rust en afstand moet nemen....

Angel

Een beetje in jezelf gekeerd zijn; gebruik maken van je inzichten zonder je alles teveel aan te trekken

Sweetie

Vlindertje

Heremiet samen met de 9 van staven

Meegaan met de kluizenaar , deze brengt je naar boven met een hoop informatie , zijn lichtje brandt !!

Suus

Vlinder

Ik was idd wat in mezelf gekeerd... noodzakelijk en nog niet helmaal gelukt.
bedankt dames.


vandaag de ridder van pentakels en de page van bekers...

dameblanche

de heremiet neemt een stapje terug, het is even nodig, je hebt de neiging te vele hooi op je vork te gaan nemen, de ridder geeft aan dat je vaster in je schoenen wil gaan staan, maar daarbij kijk je niet naar je eigen aandeel.
je denkt dat je daarvoor afhankelijk bent van anderen

Vlinder

Marianne, jij begrijpt het,
het is de manier waarop ik juist altijd vastloop, ik mag op mezelf vertrouwen, niet uitgaan van een ander....
Het is niet makkelijk, maaar wel mogelijk die verandering door te voeren... ;)

Vlinder

vandaag; het Oordeel...

Ik voel een engeltje op m,n schouder

Sweetie

Vlindertje is aan het genieten , ze ontpopt zich en heeft nu een lekker vrij gevoel !!
Ze vliegt mee met het Engeltje ....

Suus  :-*

dameblanche

wees ervan overtuigd dat je die verandering definitief kunt doorvoeren.
probeer in het reine te komen met oude denkpatronen, zodat je het los kunt laten en verder kunt>>