dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Angel

Je bent bewust van je vrouwzijn en je straalt dit uit :)

Groetjes
Angerl

Vlinder

Creatieve dagen gister en vandaag, en ik kwam goed uit de verf bij een project, als vrouw van de wereld  ;D
maar ook mijn moederlijke kant kwam aan bod, middagje moeder/dochter dingen gedaan samen.
Liefdevolle momenten gister en vandaag, heerlijk!

Fijne reactie,s bedankt!

liefs Vlinder

Vlinder

#302
vandaag; de kelken page, de kelken 5 en de kelken 9

kan ook niet anders, vanmorgen al even een gevoelig kwestie, die heel confronterend voor me was,
maar ik ben er super mee om gegaan...
Vanmiddag tijd voor mezelf, maar in afwachting van zeer gevoelig nieuws....

Ademen blijven.......

Eveningstar

Hallo vlinder,

Kelken bij de vleet... 14 stuks en de Page, die er nog eens 1 vasthoudt... 15 in totaal... dat maakt 6...
Gevoelige materie, dat is het minste wat je kan zeggen... .
Een drukke bezigheid... verantwoordelijkheidsgerelateerd... ik heb een gevoel van vele zaken, die gaande zijn... .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hoi Vlindertje,
Een belangrijke boodschap die naar je toekomt , de kelken 5 geeft een andere situatie aan maar daar sta je nog niet de kelken 9 geven een emotioneel welzijn aan ..kortom dat is een hele emotionel dag voor jou

Suus

Vlinder

#305
jazeker Eve en Susy,
een dag die gevelens in beweging brengt, twee zeer beangrijke gebeurtenissen,
De eerste heeft me de ogen geopend, (deze was niet mooi)en de tweede heeft me zeer diep ontroerd, (deze was erg mooi.)
de dag is nog niet om... ik voel me wel heel prettig, met al die kelken...

Liefs en dank jullie

Vlinder

hallo, allemaal
een kaartje getrokken vandaag; de Heremiet

Rust vinden en naar binnen keren....

Sweetie

Hoi Vlindertje

Met je lichtje in de hand ga je naar je binnenkant ..

Suus

Mimi88

Lieverd!

Op jezelf zijn, hierdoor in je energie komen en weer jezelf voelen, tot rust komen. Kus

Vlinder

Vandaag de Heremiet geruild voor De Zon.....


dameblanche

kaarten van de grote arcana zijn krachtige kaarten en geven in je huidige situatie ook krachtige richting-aanwijzingen aan
komt de heremiet voor de zon,
je zou kunnen zeggen dat planning en wijsheid nodig zijn om vooruitgang te kunnen boeken, dit gaat dus gunstig voor je uitpakken en je zult over een tijdje gaan zien dat deze 'reis' leidt tot heldere inzichten en verdieping

Vlinder

#311
@ Susy en Mimi, ik had een zeer roerige week, met veel emotie,s dus naar binnen keren was de enige manier alles een plek te geven, nu meer weer in balans
dank


@ marianne, we zullen zien, maar ik hoop het wel  8)
dank

kreeft

Vlindertje, dikke knuffel voor jou  :-*
doe de zon schijnen  :)

Angel

De zon duidt toch wel een positieve tendens aan maar let op want je bent een beetje kwetsbaar.

Sweetie

Vlindertje
De zon ,
Hier wachten we nu allemaal op !
Warmte en genegenheid , pure kracht van binnen naar buiten gebracht , je straalt en voelt je goed , je geniet van alles wat rondom jou is , vreugde en kracht zal ze jou geven !

Suus