Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten

Gestart door sweetmami, februari 11, 2012, 13:13:37 PM

Eveningstar

@Sweetmami
Die knopen doorhakken... overpeinzen... dat allemaal is iets, wat al geruime tijd bezig is... en dus ja klopt helemaal. Wat inderdaad zo bijzonder is, is dat dit alles zonder "kasopvreterij" hoeft te gebeuren. Ja, jij verwoordt dat prima!

Thanks!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Sweetmami,

je zegt... "stabiliteit whoep whoep"... en ik zie je meteen zweven... heel bijzonder!

Je voelt je misschien niet zo goed bij wat je ontdekt. Geraak je erdoor verstrikt? In ieder geval mag er snel verandering komen in de situatie.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Rianna

Van jou geen kaartjes vandaag? Alles ok met je?

Knuffel!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

#633
Goede middag iedereen,

213 gelegd voor vandaag.

Mijn kaartjes voor 18-4-2012:
In12 ln36 ln25 = ln01  / mc= ln25
--- ln12 ln25 ln26
--------- ln01 ln15
-------------- ln16
Geluk + Stabiliteit + Trouw = Echtgenoot
Geluk - Trouw - Verdriet
Echtgenoot - Dood - Reis
MagicCard=Trouw

Deze kaarten voelen leuk en fijn aan, want dat zijn 3 belangrijke pijlers voor me. Zij zeggen alles. :)

Liefs,
Eveningstar

rianna

hoi meiden
ik moest vanmorgen vroeg al naar de dokter veel te hoge bloeddruk ik moet nu met een kastje gaan lopen 24 uur  dat ga 5 juni gebeuren kon niet eerder
en mijn mannetje moest voor controle dus druk druk druk
maar hier komen ze als nog

Bericht+Raadgever+Valstrik=Dood / mc=Vijand

het lijkt dat iemand me met raad bijstaat bij een berichtje wat ik ontvang
na het valse spel komt er een nieuw begin  zolang ik niet mijn eigen vijand word

als jullie  het niet erg vinden ga ik nu een uurtje plat vannacht maar 1 uur geslapen
waardeloos die slapeloze nachten
liefs Rianna

Eveningstar

Hallo Rianna,

ik peinsde al... . Een beetje bezorgd om je, maar ok nu, toch?

Rianna, kan het zijn, dat het bericht het nieuws van de dokter kan zijn? Dat hij je raadgever is voor vandaag? En als je niet oplet, je verstrikt kan geraken in minder fijne dingen?
Zou rust niet welgekomen zijn voor je? Anders zou je "drukte" (druk druk druk) wel eens je vijand kunnen zijn...

Dikke knuffel!

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Hi lieve Rianna, wat n naar bericht, ik heb t je al eerder gezegd vorige maand in n hele preek, neem echt je rust.. Jij bent je je vijand lief, niet alleen je geest maar ook je lichaam krijgt nu steeds meer te verduren, pas op he... Met al je gegeef en gepieker, verlies je het belangrijkste geschenk aan jezelf. Sterkte lieverd. Xx

Eef, je twijfels over je partner zijn bij deze weggenomen, relatie is n werkwoord, eind goed al goed. Xx

Je duiding voor mij eef, kan m plaatsen, mn zoontje heeft n lichamelijke handicap dus zorg, probeer t te overzien/ te nemen maar er mag wel verandering komen ja, meer zekerheid! Thx


Fijne avond kus

rianna

@Sweety en Eveningstar
vandaag langs de dokter geweest en  het slechte nieuws is dat mijn bloeddruk de pan uit stijg dus om dit goed te kunnen meten moet ik met een kastje lopen voor 2 dagen om er een goede diagnose van te stellen
maar dat gebeurd pas begin juni (ja ik ben niet de enige)
ja ik probeer me zoveel mogelijk rustig te houden maar goed aard van eht beestje ook he
dank jullie wel kanjers
liefs Rianna

Eveningstar

@Sweetmami

Ik voelde al iets in die richting... je naam "Sweetmami" is echt niet voor niets JOUW naam :).

Dikke knuffel en slaap wel voor straks.

Liefs,
Eveningstar

kreeft

goeiemorgen,
kaartjes voor vandaag

diefstal, trouw, kind = dood
mc/weduwnaar

het vertrouwen van mijn kind is weg, dat brengt een einde tussen mij en een alleenstaande heer

fijne dag iedereen :-*

rianna

@Kreeftje
beroofd van je vertrouwen van een kind
einde van een alleenstaande heer
ja ik lees eigenlijk het zelfde hoor Kreeft
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
Echtgenoot+Vijand+Verandering=Bericht / mc=Droefheid

iemand die zich vijandig opstelde veranderd door een bericht wat droefenis breng
liefs Rianna

sweetmami

goeiemorgen,

kind, verlangen, vijand.....

ben benieuwd...

:-*

rianna

@Sweety

Kind + Verlangen + Vijand = Kind
Raadgever - Stabiliteit - Liefde
Raadgever - Liefde
jaloezie
MagicCard=Verplaatsing
een kinderlijk verlangen  waar je niet iedereen tevreden mee kan stellen
iemand geef je dan ook raad om de stabiliteit in de liefde weer terug te krijgen
het zit je niet helemaal lekker die relatie maar dat  zet je van je af
leifs Rianna

Eveningstar

@Rianna
Dat jouw man je vijand is, voelt voor mij niet als correct aan. Maar kan het zijn, dat jij je man wel ervaart in je gevoel als iemand, die je verzet geeft? En dat je dat graag veranderd ziet? En dat een bericht / het bericht hierin een inzicht brengt? Het stemt je alleszins verdrietig.

Liefs,
Eveningstar