Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

Chris

#765
@ Marianne

Ik zou liegen als ik zou zeggen dat het stil was in mn koppie.... ;)

dameblanche

aan chris, ik weet het wel zeker.....want je gaat geheel voorbij aan de nieuwe regels van de topic.... ;D
het eerste wat je af moet gaan LEREN
is CITEREN......................................... ;)

Chris

Voor deze vrijdag

Brief-Boek-Lelie=roede

Gr Chris

rianna

@Chrizzy

Brief + Boek + Lelie = Roede
Ooievaar - Tuin - Boom
Ruiter - Ring - Boek
MagicCard=Lijkkist

er valt een besluit  door een hoger iemand wat nu nog geheim is je raakt daardoor in tweestrijd
maar  er komt verandering  je voelt je gesterkt daardoor komt er meer harmony
je verbreed je horizon wat betreft  relaties je hebt inzicht
dat breng je naar een nieuw begin
liefs Rianna

Chris

@Kreeft

Innerlijk je weg zoeken om vooruit te komen.Uit het vertrouwde kringetje stappen en weer je hart volgen.
Gesprekken geven je inzicht in deze situatie

@Rianna

Vastzittende gedachten omtrent je mannetje,je zoekt een manier om tot rust te komen het knaagt enorm an je...Het liefs zou je er even tussenuit willen

@Alain

Veranderingen op werkgebied...Echter er moet nog wat opgelost worden het gaat niet zo snel als je denkt/hoopt.Toch een nieuwe start na gesprekken met je baas/werkgever.

@Sweet Mami

Verleden afgesloten ...kruis erover.Je voelt je weer vrij en voelt je gelukkig van binnen

Gr Chris

Mocht ik iemand vergeten zijn trek maar aan de bel  ;) :D ;D

arend

Bedankt Rianna & Marianne, ik weet gewoon dat er een dag komt waarop ik mijn vleugels spreid  :-*

rianna

@alain
nog geen nieuws ontvangen ook niet van het werk van mijn man
ik werk niet meer
dank je wel
liefs Rianna

@Chris
ja ben er nog niet van overtuigd dat het wel helemaal goed kom met zijn schouder
en er even tussen uit zou niet gek zijn als bruintje het kon trekken hihihi
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

toch niet de bel voor de laatste ronde chris?

voor mij;
brief-boom-kruis

http://youtu.be/F4CoLnCW3lc

dameblanche

#773
aan chris
brief-boek-lelie

gedachten [brief] over iets te willen veranderen, je wilt erachter zien te komen  [boek]via spirituele weg [lelie]

blijft nogthans de vraag of je iets positievrs kunt opbouwen dat hangt deelt van jezelf af en deels van invloeden en mogelijkheden van je omgeving

Chris

@marianne

Lijkt erop dat je nieuwe wegen gaat bewandelenJe krijgt/hebt vertrouwen in de toekomst.
Verleden wordt hier helemaal mee afgesloten

Gr Chris

Chris

Marianne,

Gedachten over een tot nu toe onbekende dame....??Kan er niet over denken als ik haar niet ken.. ???hihihihi
Maar ik zou het wel weer leuk vinden een maatje in mn leven te hebben idd In die zin zit je helemaal goed

Gr Chris

dameblanche

ja dat kwam er eerst bij me op hoor, maar ik dacht wacht dan zet ik hem weer onnodig aan het denken.....
maar inderdaad gaan je gedachten uit naar iemand [nog omnbekend] [boek] waar je dingen mee kan delen...

dameblanche

klopt hoor chris, volgende week vrijdag zet ik een laatste handekening en daarmee valt het blok definitief van mijn been....

rianna

@Marianne

Brief+Boom+Kruis=Maantje / mc=Vrouw
er is een besluit genomen  waardoor je je weer kan gaan settelen  er komt een kruis over je verleden
wat wel emoties met zich mee breng

liefs Rianna

kreeft

#779
Citaat van: Chris op maart 23, 2012, 11:45:59 AM
huis 4, kind 13, ruiker 9 = boek 26
Innerlijk je weg zoeken om vooruit te komen.Uit het vertrouwde kringetje stappen en weer je hart volgen.
Gesprekken geven je inzicht in deze situatie
ja, ik volg meestal mijn hart of gevoel  :) zelden mijn verstand  ::)  ;)
dank chris  :-*