Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Dank Salsa en Suus :-*,

@Salsa, Floeper gaat over eega. We zitten weer goed in het zadel.

Ik ben zeer benieuwd naar de weg die ik in ga slaan....

@Suus, bekijken en loslaten gaat over fotoopdracht. Een modefoto in zwart/wit, buitenopname. 2 keer in de kou gestaan met een totaal ongeschikt model en een jas die ik speciaal gekocht had, maar totaal niet zat in de pose die ik had bedacht.

Ik heb het even met rust gelaten en nu de foto gemaakt in een andere pose met mijn oudste zoon. Het is nu precies geworden wat ik in mijn hoofd had.

hmmm, dat contract. Ik twijfel er nog aan. Half uur reistijd om naar de studio te komen. Delen wel met 5 fotografen dus drukt wel de kosten. En hebt beschikking over een studio. Die aan de andere kant niet veel groter is dan mijn woonkamer, maar wel weer proffesioneler overkomt. Lastig dus. Zit nog in dubio. Grootste manco is geld....

Kaartjes voor de 26e.

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Het Rad van Fortuin.

Intuitie, het zeker weten. Geduldig wachten tot het er is. In de tussentijd worden gedachten heen en weer geslingerd. Wel niet, wel niet....

symbolon:

DE UITWISSELING

Je wordt vandaag uitgenodigd uit te spreken wat je op je hart hebt. Het wordt tijd! Je zult merken dat het jezelf enorm oplucht. Er valt een last van je schouders. Je Ziel weerspiegelt je de opdracht nu werkelijk uit te spreken wat je voelt. Je zult zien dat het mee valt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Het Rad van Fortuin.

alles even omdraaien en omdraaen en zien wat er nog kan uitvallen !

Suus

heleen

http://www.youtube.com/watch?v=6T2Jwy3d1vo

In de maneschijn
In de maneschijn
Klom ik op een trapje naar het raamkozijn
En je raadt het niet
En je raadt het niet
Zo doet een vogel
En zo doet een vis
Zo doet een duizendpoot die schoenenpoetser is
En dat is één
En dat is twee
En dat is dikke, dikke, dikke tante Kee
En dat is recht
En dat is krom
En dan draaien we het wieltje nog eens om
Rom bom

Wel toepasselijk bij jouw kaarten. De maneschijn van de hoge priesteres, en het wieltje dat we nog eens om moeten draaien.
Je gedachten die rond malen, wat te doen met de studio. Te raden gaan bij je intuïtie. En misschien bij de maneschijn komt de oplossing vanzelf in je gedachten. En lees je symbolon kaart nog eens goed door.

DE UITWISSELING

Je wordt vandaag uitgenodigd uit te spreken wat je op je hart hebt. Het wordt tijd! Je zult merken dat het jezelf enorm oplucht. Er valt een last van je schouders. Je Ziel weerspiegelt je de opdracht nu werkelijk uit te spreken wat je voelt. Je zult zien dat het mee valt.

Ga met jezelf in gesprek wat je nu wilt, wat vind jij belangrijk, net als de duizendpoot die schoenenpoetser is, die zal bij zijn karwei ook vaak te raden bij zichzelf moeten gaan.

Heleen.


Lief

Hoi Suus en Heleen,

Dank voor het duiden :-* en het zingen.... ;D ;D

Ik heb er voor gekozen nog even te wachten met de studio. Qua ruimte was het niet veel groter dan mijn woonkamer, het is 35 minuten rijden, dus kan daar niet even in een vrij uurtje foto's gaan maken en qua financien vind ik het zonde.

Ik kan de studio wel huren wanneer ik een opdracht zou hebben. Ik vind dat voor dit moment even genoeg.

Kaartjes voor de 28e.

Zwaarden Koning met begeleidingskaart munten 6.

Orde op zaken stellen, alles in evenwicht brengen.

symbolon:

DE ZWARTE MIS

Vandaag wordt sterk je aandacht getrokken. Je wordt namelijk geroepen om aandacht te schenken aan je persoonlijke ontwikkeling! Je bent er klaar voor om een transformatieproces te doorstaan. Hou je vandaag bezig met iemand of een geestelijke stroming die je bewondert. Door je simpelweg je gevoel te volgen kom je de juiste personen tegen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Je verstand gebruiken en zorgen dat wat je geeft en wat je ontvangt in balans is.

Lief

Dank Salsa,

Die balans, heel belangrijk!

Hoe was je eerste werkdag?

Kaartjes voor de 29e.

Schildknaap van Staven met begeleidingskaart Het Oordeel.

Goed nieuws, nieuwe creatieviteit. Een verandering die mijn leven zal beinvloeden.

symbolon:

DE ONWETENDE DWAAS

Er komt vandaag een opdracht op je pad waar je aardig wat moed voor nodig hebt. Laat strijd en competentie met jezelf of eventueel betrokken anderen achterwege. Werk vandaag aan vertrouwen vanuit overgave, zodat nieuwe energie en verfrissende input kunnen stromen. Leer meer te vertrouwen op je innerlijke stem en intuïtie.


groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,

Schildknaap van Staven met begeleidingskaart Het Oordeel.
je zit met iets en het komt er nog niet echt uit .. maar als het eruit komt kan je wel op iets moois rekenen , het zal je een nieuwe wending brengen in je leven

Suus

Lief

Dank Suus,

we gaan het afwachten. Vandaag vooral huis gepoetst. Moet zeggen dat dat ook wel een heerlijk gevoel geeft wanneer alles weer aan kant is :D

groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 30 januari.

Zwaarden 5 met begeleidingskaart Koning van Pentakels.

'Vechten' om voet aan de grond te krijgen in mijn werk waardoor de financien kunnen groeien.

symbolon:

DE VRAAG VAN DE HEILIGE GRAAL

Je belandt vandaag in een prachtige uitdaging. Turbulente en nieuwe ontwikkelingen passeren de revue. Sla vandaag je vleugels uit naar je eigen licht, om vervolgens een nieuwe innerlijke reis te maken. Je bent er klaar voor om je grenzen te verleggen. Stap op de mogelijkheden van vrijheid en bewegingsruimte in! Je beschikt over moed in overvloed.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief ,

Zwaarden 5 met begeleidingskaart Koning van Pentakels

wat je niet wil doen , doe het dan niet vandaag meid , wachten met een beslissing te nemen

Suus

Lief

Dank Suus,

Vandaag zeker gevangen in allerlei verplichtingen. Rest van de week meer vrijheid.

Groetjes,Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 31e.

de Gehangene met begeleidingskaart munten 7.

Afwachten, afwachten, afwachten. Geduld hebben.

symbolon:

DE HEERSERES

Speel slim `spel`vandaag! Er is op dit moment een situatie die je uitnodigt om te leren, dat als je iets wilt bereiken, je charmes mogen worden ingezet. Hier is niets mis mee. Vandaag ligt het op je weg om met behulp van je prachtige toverdoos, dat voor elkaar te krijgen wat je voor ogen hebt.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de gehangene wijst naar een einde van een fase, maar teven naar een nieuw begin, door letterlijk; ophanging.....
zoek naar een andere weg om succes te kunnen gaan behalen lief.............................

Lief

Hmmm, dank je Marianne. Had juist het gevoel dat ik wel op de goede weg zit....

Nieuwe wegen gaan verkennen dus.

groetjes, Lief :-* :)

PS Alles weer in rustiger vaarwater?
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief,


de Gehangene met begeleidingskaart munten 7.
Het in een andere zicht gaan bekijken , het kan een tijdje duren vooralleer je ziet dat het ook anders kan maar als je het ziet zal het de moeite lonen !

Suus