Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

klaproos1945

welkom yose

even sprakeloos
even (niet) weten wat te zeggen
even kijken wat het word

zullen we zeggen dat het net
zomer is geworden en de lente
ons verlaten heeft zo komen we

wel op dreef.............. ??? ing

klaproosje ;D


Developerone

Oh ja laat ik me ook eens voorstellen dan:
Ik ben Developerone 33 jaar oude schorpioen :)
Ik ben al als een tasmanian-devel over het forum gescheurd, aangelokt door de gebakken zalm lucht van Ricca oorspronkelijk.
Maar nu ik mee smul moet ik me wel voorstellen he haha
Ik heb al jong de nickname Developerone voor allerlei redenen gekozen, snel door de bocht Devel/klinkt als inderdaad :( want als je iemand met zijn neus op de feiten drukt ben jij snel de boeman haha....
Maar dat is nooit mijn onderliggende gevoel alleen ik had sarcasme al tot een nieuw niveau verheven voordat ik wat meer mensenkennis/omgang/communicatie ging oefenen voor mezelf zeg maar.
Dit is allemaal voor de gemiddelde schorpi-oen niets nieuws las ik op internet ooit tot mijn opluchting gelukkig haha.
Door dit forum ben ik ook de originele uitleg van Waite gaan lezen, had ik nooit gezien nog.

http://www.sacred-texts.com/tarot/pkt/index.htm

Fascinerend vooral zijn uitgebreide voorwoord en wat hij allemaal NIET verteld over de kaarten.
Hangt een schitterend sfeertje aan van die tijd, als je jezelf even erin bijt :)
Alsof ze toch een stuk geheimzinniger moesten zijn toen, nu in 2012 is het dan wel super verfrissend om zo deze kennis te kunnen bespreken/delen op een forum.

Misschien ben ik meer een bard/sjamaan achtig van inslag maar heb de RW-Tarot hoog als esoterisch werktuig vandaar dat ik hier nu te vinden ben.
Kijk hoe een bard bijvoorbeeld een lied voor de gelegenheid kiest of een sjamaan ook beeldjes maakt om zijn verhaal kracht bij te zetten maar dan heel anders he..
Is de RW-Tarot naar mijn mening een echt orakel voor de huidige tijd/stad.
Zoals de Rastafari en anderen Babylon noemen, waar de verleidingen op de loer liggen :)
Babylon is echter niet een specifieke stad maar staat dan symbool voor de moderne stad.

Als je echt het lot respecteert weet de Tarot me altijd te verbazen door echt een persoonlijk verhaal iedere keer aan te bieden.
Wat zich makkelijker laat vertalen naar een ander, als je jezelf herkent in het 'ja al die kaarten lijken nu hetzelfde te zeggen' wat ik ergens zo mooi hier aantrof op het forum.
Dit gebeurt naar mijn mening het snelst door veel zelfreflectie met de o.a. tarot, afgewisseld door stukjes leven natuurlijk er helemaal in opgaan helpt ook niet.
Ik zie dat moment echt als een soort 'stare down' moment in de caduceus van je eigen groei, waar je wordt uitgedaagd om heel diep in jezelf iets te kiezen/erkennen zeg maar.
:)
Ik vind de kaarten een supermanier om iemands aandacht een moment geheel bij zelfreflectie te krijgen, vooral in babylon vandaag de dag geen makkelijke opgave soms met al die 'belangrijke' sms-jes en afspraken :)

Ik heb al veel geleerd en ben nog lang niet klaar hier haha
Zoals je ziet moet ik overal wel verhaaltje van maken kan ik niet laten wees blij dat ik heb besloten het niet te laten rijmen, houd de boel wat leesbaarder :P

Nou veel liefde, respect en kracht aan iedereen hier!

Namaste Developerone

:) (inderdaad happy summertime ook)

klaproos1945

heel erg welkom vrouw met langenaam       

namaste vevlloperone en dank voor het respect
idemdito ook u veel kracht en respect

klaproosje ;D


Ricca

Ha Devel, ik had je al verwelkomd, maar doe het hier graag nog een keer. Van harte welkom! :D
En ik hoop nog veel van je te lezen!

Liefs,
Ricca

P.S. Gebakken zalmlucht hè? ;D
From Ricca with Love

Liv

Hartelijk welkom ;) Yose & Developerone

Ik wens jullie veel plezier hier :)


Alain

aan alle nieuwe leden, vanharte welkom
XXX
Alain

nunu

Van harte welkom Developerone en Yoze

Groet Nunu

sandra

hallo, ik ben sandra, 35jaar, getrouwd en heb 2 kinderen,
mijn grootmoeder heeft zich altijd met het spirituele bezig gehouden en enkele jaren geleden heb ik lenormand kaarten van mijn grootmoeder gekregen, de kaarten afzonderlijk begrijp ik wel een beetje, maar het combineren met andere kaarten vind ik moeilijk: Ook heeft enkele jaren geleden iemand voor mij deze kaarten gelegd, en ondertussen zijn al die dingen uitgekomen, er waren absurde dingen bij die ik me helemaal niet kon voorstellen, maar toch zijn ze uitgekomen, nu ben ik terug begonnen met het ontcijferen van de kaarten

Vlinder

Welkom aan een ieder die hier pas is of lange tijd weggeweest is.

groet Vlinder

Vlinder

Sandra,
wat een bijzondere oma

groet Vlinder

Carla


Lief

Goedemorgen,

Mijn naam is Lief, 42 jaar, getrouwd en heb 5 kinderen. Ik ben met het spirituele en tarotkaarten opgegroeid. Helaas heb ik er jaren niet veel mee gedaan vanwege werk, kinderen e.d. De laatste tijd aan het leren om voor mezelf op te komen en tijd te maken en dingen te doen die ik interessant en leuk vind. Vandaar mijn aanmelden op dit forum. Ik hoop er een boel te leren en inzichten te krijgen....

liefs en groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eveningstar

@Sandra

Welkom hier bij ons.

Geniet van het kaarten leggen, duiden en het plezier, dat hier gemaakt wordt.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Hoi Lief,

wil je graag een inzicht? Dat je hier welkom bent... , is dat er eentje voor je?

Voel je thuis en doe gerust mee. We maken ook graag grappen, maar dat had je waarschijnlijk al wel door hé.

Welkom!

Liefs,
Eveningstar

Lief

Dank Eveningstar,

Eerste inzicht heb ik al te pakken ;) En grappen maken ben ik altijd voor in....

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...