Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Marilyn

Dag zonnetjes, kreeften en mooie klaprozen!

Dank jullie wel voor de welkome woorden.

Lieve groeten!
Marilyn (en ja, ook blond :D )

nunu

Welkom Marilyn,

Liefs  Nunu

Eveningstar

Ook?

Tot in een topic hé!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo Marilyn

Leuk dat je erbij komt en veel leer en leesplezier

Suzy

Chaoot

Goedemiddag allemaal,
Ik ben net voor de allereerste keer aangemeld!  Spannend!
Ik heb mijn tarot-kaarten nu al bijna 10 jaar, maar vind het toch erg moeilijk soms om er de juiste betekenis uit te halen!  Ik heb 3 boeken, en die spreken mekaar soms zo tegen  :(
In mijn omgeving is er ook niemand echt geïnteresseerd in Tarot, ze willen alleen allemaal dat ik voor hun kaarten leg, maar dat doe ik niet!
Hopelijk kan ik hier heel erg veel leren!
Groetjes,
Chaoot

Ricca

Van harte welkom, Chaoot. :)

Als de boeken elkaar tegenspreken, kun je maar het beste je eigen gevoel volgen. Of de ene keer het ene boek en de andere keer het andere boek. Dat mag ook, want betekenissen liggen niet onherroepelijk vast.

Veel plezier op het forum!

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Carla

Hallo Chaoot,

Welkom op dit forum. Je kunt veel leren over de betekenis van de kaarten en hoe je ze kunt interpreteren als je meedoet met een dagkaartentopic.

Liefs,
Carla

Eveningstar

Goed morgen Chaoot,

welkom in ons midden. Have some fun! En geniet van alles om je heen.

Liefs,
Eveningstar

nunu

Hallo Chaoot,

Welkom!

Groet Nunu

Liv

Hi allen,  :)

Mijn naam is Liv, 25 jaar en medewerker bij Bakkersland. Naast mijn werk bij Bakkersland, ben ik illustrator en schilder ik graag. Verder heb ik interesse in kruidengeneeskunde, astrologie, filosofie, psychologie, de Kelten, Ierland & the U.K., het paganisme, fotografie, biologie, oude ambachten, geschiedenis, <3 bomen, kunst, wereldwonderen, het leven in het algemeen (ik vind het heerlijk om dingen te realiseren/beseffen en de puzzel meer en meer compleet te maken) en nog veel meer.

Ik heb een hele lieve vriend. (<3Niels, 23, timmerman) We delen de liefde voor bomen. Al ben ik meer van de levende bomen en is hij van de meubels.

Al ruime tijd ben ik bezig met hekserij. Vooral het keltische paganisme interesseert me.
Van mijn 14de tot 16de ben ik bezig geweest met wicca, maar hierin vond ik niet wat ik zocht. Met mijn 16de verjaardag kreeg ik een boek over paganisme. Dit sprak me veel meer aan en sindsdien blijf ik daarbij ronddobberen.
Op mijn 18de kreeg ik verkering met mijn eerste vriendje. We hadden een relatie tot mijn 23ste.

September 2010 hield ik het niet meer vol.  :-X De relatie brak me af. Volhouden is sowieso niet goed, maar ik was erg optimistisch en dacht dat wanneer we meer eraan zouden werken, het wel goed zou komen. Uiteindelijk besloot ik hem te verbreken en in die tijd vond ik coven waarbij ik ben gebleven tot een half jaar geleden.

Ik kreeg ideeën om de groep te gaan verlaten, want het roddelen nam de overhand en van de magie kwam nog weinig terecht. Laat staan het delen van informatie en kunde. Ik hou niet van mensen die met hun 'kunsten' anderen de les proberen te lezen.  ??? Mijn idee is dat iedereen zelf moet uitzoeken wat hij/zij wil en niet moet worden gedwongen op wat voor manier dan ook. Je mag best een mening geven of een idee aankaarten, maar daar mag het van mij bij blijven. Don't push it!  :-\

Ik hou van leren, ben behoorlijk wijsg(i)erig en dat is een van de redenen dat ik me hier heb aangemeld.  ;D Nieuwe informatie! Al een aantal jaren maak ik gebruik van de astrologie van CatharinaWeb *ik ben echt een vis...met alles erop en eraan*en nu zag ik dat er een forum bij zit. *waarschijnlijk al wel veel langer, maar het was me nog niet opgevallen*  ::)

De andere reden is dat ik op zoek ben naar nieuwe contacten en misschien vind ik hier wel iemand, of meerdere personen, met wie ik een klik krijg. :) (Ik hou niet zo van profielensites; vind liever iemand via een interesse i.p.v. doelgericht te zoeken naar iemand. Ik geef de tijd haar tijd. )

Liefs Liv  ;)





Carla

Hartelijk welkom Liv.

Liefs,
Carla

klaproos1945

  leuk liv dat je jezelf bij ons aansluit
  vrijheid geeft blijheid en vreugde

   klaproosje :D
 

Eveningstar

Hallo Liv,

welkom bij ons allen.

Er is een hoop aan informatie hier te vinden, zoals je al wel weet.
Heel leuk... vele interesses, die jij hebt, heb ik ook.

We komen elkaar vast en zeker nog wel tegen in de wandelgangen ;) .

Liefs,
Eveningstar

Ricca

Van harte welkom, Liv.

Dat je je hier als een vis in het (forum)water mag voelen! :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Liv

Hartelijk voor het warme welkom.

:D Ja ik heb vele interesses. Ik weet ook een heleboel...maar van een heleboel een klein beetje.
Dat wou ik graag veranderen. Ergens meer van weten dan een klein beetje! ;)
Daarom ben ik begonnen met me richten op kruidengeneeskunde.
Ik heb de cursus nu helemaal af en het diploma al binnen, maar je bent nooit klaar met leren en het is nog altijd interessant, dus ik ga hiermee door.

Knufff* Liv

ps: Bij wie kan ik met vragen over m'n profiel terecht? Ik zou graag m'n afbeelding willen veranderen en m'n leeftijd willen tonen. *Daarnaast ben ik druk bezig met websites www.paganliv.nl (hekserij & oude ambachten) & www.maartje-huizingh.nl (illustraties). www.paganliv.nl zal ik alvast plaatsen op m'n profiel. :)