mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

heb intussen een symbolonkaartje gelegd,

De strateeg

je leven staat droog op dit moment, je bent door een virus geïnfecteerd en dat virus heet, vernuft of rationaliteit. je kent het water van het gevoel slechts uit boeken en je probeert om alleen met je hoofd de wereld onder controle te krijgen. dat kan een tijdje lukken, maar tijdens die periode leef je niet. je bent als een mummie verdroogd en alles wat je zegt klinkt engszins stoffig.

ja klopt een beetje, teveel bezig met denken en te weinig met Doen  :-\
de tarot kaart zei het ook een beetje, hé, de grijze deken van de schouders laten vallen, en verder gaan

ja, suus, en lief, meer op gevoel gaan  :)

heleen

deze week 2x last gehad van zwaarden 9.

Ik las in dromen topic (droom van een winkel)geschreven door Ricca

De donkere materie is natuurlijk een zinsbegoocheling, want alles is liefde en er bestaat helemaal geen schuld, maar wel een zinsbegoocheling die heel sterk en intens kan zijn. Het betekent niets en brengt toch alles tot stilstand. En dan kun je je inderdaad angstig voelen, en verblind (luxaflex voor de ramen), en verstikt Dan lijkt er geen uitweg te zijn.

Dit deed mij heel erg denken aan zwaarden 9. De donkerte op de kaart is niets, het is alleen het ontbreken van licht, en de luxaflex van zwaarden (gebrek aan uiten van woorden) verstikt.

En dan is er de kaart van de strateeg samen met de koningin staven die roept Kreeft, word wakker, kijk naar je deken, haal de handen voor je ogen weg, kijken kreeft. Kom uit het bed. Misschien een paar gym oefeningen, en een stevige wandeling. De lucht kaart voelen kreeft niet bedenken.

liefs
Heleen

kreeft

goeiemorgen,

kaartje voor zaterdag 25 mei

staven 8 omgekeerd,

plotselinge twisten, jaloezie, onzekerheid en ondoordacht handelen aan.


@heleen, wat kun je het toch altijd mooi zeggen, je hebt gelijk, ik moet het niet telkens overdenken, maar eerder gewoon doen  :)
dank om mee te kijken,  :-*

fijne weekend iedereen  :)

Ricca

Citaat van: heleen op mei 24, 2013, 17:21:00 PMDit deed mij heel erg denken aan zwaarden 9. De donkerte op de kaart is niets, het is alleen het ontbreken van licht...

Niet het ontbreken van licht (er is altijd licht), maar het ontkennen van het licht.

Liefs,
Ricca

From Ricca with Love

kreeft

dank Ricca  :)

vandaag niets van de staven gevoeld

grtj

kreeft

goeiemorgen,

regen alweer hier  :-\

voor deze zondag 26 mei,

pentakels koningin,

deze koningin houdt alles in balans, Ze laadt zich op in de natuur en ademt nieuwe energie in zodat ze die weer kan inzetten voor andere dingen.

grtj

Vlinder

De koningin, Realistisch en tevreden in de wereld staan vandaag  :D

Sweetie

Kreeftje

pentakels koningin,

onafhankelijkheid en van de goede dingen gaan houden en genieten

Suus

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart
bekers 6

diepe emotionele verbinding, openstellen voor nieuwe ervaringen,

kaartje voor deze maandag,

pentakels ridder

twijfels, geen duidelijke plannen hebben,

grtj,

@suusje, gistren genoten van mooie dingen ja,  :D

Sweetie

Kreeftje,
Bekers 6
inspanningen die wat gaan opleveren , iets wat uit het verleden komt zal je gaan meepikken in de toekomst

ridder munten :
vastberaden zet je je pad verder , je krijgt nieuwe ideetjes .... wat de zon kan doen é , ons hersentjes opwarmen  :D

Suus

kreeft

@suus, ja nieuwe ideeën bij de vleet  :D
als mijn hersens maar niet oververhit geraken  ;D

:)

kreeft

goeiemorgen,

blauwe lucht en wat sliertwolkjes, hier,

voor vandaag,
bekers 9

vervulling van wensen, tevredenheid,creativiteit,

:D hopen dat het zo wat mag blijven

Sweetie

Kreeftje,
bekers 9 emotioneel welzijn , je hebt de zon gezien en je bent opgeladen , het voelt heerlijk aan

Suus

Vlinder

Een goed dag, lekker stabiel gevoel voor jouw en tevreden  ;D

kreeft

 :D ja suus, vlinder , alweer een positieve dag, beetje zon, beetje boodschappen met de fiets, wasje gedraaid, lekker frisse lakens  ;D

hoop dat jullie dag even goed was  :D

:-*