mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

goeiemorgen,

de zegewagen
de touwtje zelf in handen nemen en de wagen sturen waar ik het wil, ambitie heben,
vooruit wille gaan


@suzy, marianne, vlinder ,bij momenten moeilijke periodes, ja, maar ik wil vooruit, ik luister naar mijn eigen stem  ;)
ideĆ«en zat, maar moet ze kunnen omzetten, ik ben op zoek naar mensen om iets uit de grond te stampen, hopelijk lukt het  :D
ja, marianne, op dit forum toch al veel steun gevonden, mensen helpen je zien, in-zien,
een andere koers gaan varen, gaat niet van vandaag op morgen, je moet dat hele schip omdraaien om de andere richting uit te gaan  :P
maar ik kom er wel  :D

dank voor jullie wijze woorden  :-*

dameblanche

een door 2 paarden bespannen wagen op volle snelheid te besturen vereist volledige controlle over die paarden.

kreeft

voor deze vrijdag,
staven ridder

energie hebben om voorwaarts te komen

@marianne, ik zal moeten zien dat ik die paarden in goede banen 'men'

grtj  :)

Sweetie

Kreeftje

Je komt in creatieve buien terecht , je wil iets leren en daar ga je winsten uit boeken .. ( niet in geld maar in het hoofd )

Suus

dameblanche

ja, kreeft, haha want daar wijst je de ridder van staven al op, met geduld en liefde voor de dieren kun je de paarden aan, en kun je deze ook gaan besturen!

kreeft

staven 2 voor vandaag

naar de toekomst blikken, en de juiste weg kiezen, die naar geluk leidt,

@marianne, suusje, ja creatief zijn en al denken wat ik er mee kan  :D

grtj en fijn weekend  :D

Vlinder

Staven 2, je mag een keuze maken, wat heerlijk luxe...

:-*..

kreeft

voor deze zondag,
bekers 2

delen van gevoelens, vriendschap, maar ook mezelf zijn,

@vlinder, dank om mee te kijken  :-*

dameblanche

bekers 2 is altijd een warme harmonieuze kaart, je merkt langzaam aan dat je weer in balans komt kreeft....

kreeft

weekkaart,
zwaarden 5

conflicten in mezelf, me een beetje slecht in mn vel voelen,

voor vandaag
de zon,
een positieve dag, het kind in mij laten bovenkomen  :D

@marianne, bkers 2 was alvast goed vr gistren, een heel mooie dag gehad met een vriendin een mooie uitstap  :D

fijne dag iedereen  :)

Sweetie

Kreeftje,

Zwaarden 5  : iets wat je wordt aangedaan , conflicten van vroeger ..
De zon , genieten , ze geeft je kracht en licht en energie

Suus

Vlinder

Hoi kreeft, zwaarden 5
enige onenigheid zonder winnaars, maar het kan ook gewoon zo,n gevoel zijn.... :(
:-*

Angel

Je krijgt te maken met iets die wat geniepig overkomt. 
De zon zorgt ervoor dat je alles kan relativeren en je toch positief kan evolueren
Liefs
Angel

dameblanche

het is moeilijk te achterhalen welke angsten uit het verleden je nu nog parten spelen...kreeft

kreeft

ja, conflicten van 'eerder',
we hadden een collega die het eigenlijk niet zo goed meende met ons, (we zijn met een groep van zes mensen voor het onderhoud)
ze stookte ruzie, opzettelijk, maar het duurde een tijdje eer mensen haar doorhadden,
ik liet haar al snel links liggen, wat niet zo goed overkwam, maar uiteindelijk bleek ik toch de juiste keuze te hebben gemaakt,
haar werk liet te wensen over en ze kreeg ontslag, paar weken terug, maar nu komt de aap uit de mouw,
ze stookt gewoon verder, via telefoon, of berichten die ze stuurt, gewoon roddel,
eindelijk is de etterbuil vandaag opengebroken en hebben we als collega's onder elkaar beslist dat we samen erboven staan
@angel, geniepigheid is het juiste woord hier, ja,
@suusje, conflikten van eerder, ja, maar de zon scheen voor mij want ik zag het al vlug in een ander licht
@marianne, geen angsten, neen,
@vlinder, zonder winnaars, ja, want die collega is er niet meer bij,

*ik vind het telkens wel verrassend dat de kaarten in de ochtend iets aangeven, waarvan je denkt, er is niks aan de hand en 's avonds als je terugkijkt, moet je dan wel toegeven, dat het klopt, straf!

grtj  :-*