Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 2

Gestart door rianna, januari 01, 2012, 00:21:59 AM

dameblanche

aan klaproosje;
staven ridder-bekers 9
je mag weer...het startschot is gegeven, de bekrs 9 is ook de gelukskaart....
je herkrijgt je weer in de struktuur van alledag.... :-*

Palomino

Goeie morgen allemaal,

Vanochtend trok ik: Staven Schildknaap (omgekeerd)

Ik ben van alles van plan te gaan doen vandaag, maar weet niet waar te beginnen...Straks in ieder geval gezellig theedrinken met een vriendin die naar Mali gaat verhuizen...en natuurlijk lekker een stukje van Sep's appeltaart eten   :P

Liefs van Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

dameblanche

hihi, rianne, zit je op een berg...
als een pentakels koning ja, ik vergelijk hem altijd met prins willem alexander...degelijk, tevreden en de schaapjes op het droge.....dat is eigenlijk ook jouw wens...

rianna

Citaat van: marianne op januari 09, 2012, 09:59:37 AM
hihi, rianne, zit je op een berg...
als een pentakels koning ja, ik vergelijk hem altijd met prins willem alexander...degelijk, tevreden en de schaapjes op het droge.....dat is eigenlijk ook jouw wens...
hihihihihi ja Marianne ik voel me vandaag wel ergg moe hoor  vraag me niet waarvan  maar ook voel ik me de overwinnaar in een bepaalde zaak
dank je wel hoor
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: Palomino op januari 09, 2012, 09:57:56 AM
Goeie morgen allemaal,

Vanochtend trok ik: Staven Schildknaap (omgekeerd)

Ik ben van alles van plan te gaan doen vandaag, maar weet niet waar te beginnen...Straks in ieder geval gezellig theedrinken met een vriendin die naar Mali gaat verhuizen...en natuurlijk lekker een stukje van Sep's appeltaart eten   :P

Liefs van Palo
je bent van plan vanalles te doen palo, maar er komt niks van terecht...teveel plannen, je krijgt het niet op een rijtje, besluiteloos eigenlijk zul je blij zijn als je strakkies nog een stukje appeltaart naar binnen mag werken....

kristina1975

Mijn kaarten zijn mooi
Staven Koningin
Hart :) Marianne, hier is hij weer ....
Xxx

dameblanche

staven koningin...je doel....
je bent iemand met veel energie en [over]levingskracht...zet het ook in, het wordt van je verwacht...het komt dan ook uit je hart...
de stavenkoningin is zeer gestelt op haar falilieleven
het gele gewaad staat voor zon, energie en levenslust, maar ook oppassen voor verblinding...

assie63

Citaat van: marianne op januari 09, 2012, 09:09:48 AM
Citaat van: assie63 op januari 09, 2012, 06:01:12 AM
goedemorgen allemaal,
goh was er al om 4 uur uit hihi ;D

mijn kaartjes

bekers koning en het huis

ik denk dat ik mij meer op mijn innerlijk moet richten, mijn diepere emoties

om 4 uur al in het huis aan het rondlopen assie?????
bekers koning je doelstelling...
je zult je meer open moeten gaan stellen en je emoties vertrouwen!!
je bent ook op zoek naar raad van iemand.....
ja erg he, kon niet meer slapen, en ik liep gewoon te zingen door het huis :D ja klopt, is zeker mijn doelstelling, ja moet mij ook open gaan stellen en vertrouwen op emoties, ja, klopt ik ben zeker op zoek, heb de juiste persoon nog niet gevonden, Dank voor duiding, assie xx

Palomino

Citaat van: marianne op januari 09, 2012, 10:06:43 AM
Citaat van: Palomino op januari 09, 2012, 09:57:56 AM
Goeie morgen allemaal,

Vanochtend trok ik: Staven Schildknaap (omgekeerd)

Ik ben van alles van plan te gaan doen vandaag, maar weet niet waar te beginnen...Straks in ieder geval gezellig theedrinken met een vriendin die naar Mali gaat verhuizen...en natuurlijk lekker een stukje van Sep's appeltaart eten   :P

Liefs van Palo
je bent van plan vanalles te doen palo, maar er komt niks van terecht...teveel plannen, je krijgt het niet op een rijtje, besluiteloos eigenlijk zul je blij zijn als je strakkies nog een stukje appeltaart naar binnen mag werken....

Hi Marianne, heb wel alles gedaan wat ik wilde, appeltaart ewaar ik tot vanavod omdat we al genoeg hadden aan  de tosti...voel me inderdaad wel en betje rusteloos...een beetje maar .

Dank voor je duiding Marianne, heb je de dieren mail nog ontvangen...?

Liefs van Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

dameblanche


Palomino

Citaat van: marianne op januari 09, 2012, 16:22:10 PM
ja palo, ik heb er van genoten :-*

Ha ha ha, en dit is nu net onze Muffin in het klein, alleen wordt bij Muffin zijn witte befje door een witte bliksemstraal verbonden met zijn witte buik... :D

Liefs van Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

dameblanche

ja palo, hij is helaas weer verdwenen....link werkte niet, maar mijn garfield is het ook presies, die kleine oogjes.....hihi, net als muffin dus.... ;)

Palomino

Ik zie dat kleine rooie schatje nog steeds hoor. Marianne.. :)

Liefs Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

sep

Citaat van: klaproos1945 op januari 09, 2012, 09:05:18 AM
hallo sep

zie je er erg tegenop om te gaan werken na een fijn weekend
welke draad moet je dan oppakken en welke weerstand kom je nog tegen
het is goed hiervan bewust te zijn.........

klaproosje

Hoi Klaproos,

Ik denk dat het inderdaad de draad weer oppakken is na zo een fijn weekend.
Eigelijk wil ik het langer zo houden, ik heb dan voor mijn gevoel dat ik me dan helemaal weer op mijn mijn werk stort, en dat is ook echt zo want ik doe alles in mijn eentje dus dan zet ik ook een soort knop om. en daar moet ik altijd even inkomen. Dinsdag zit ik weer in de werk ritme. 

Liefs Sep 



 

sep

Citaat van: marianne op januari 09, 2012, 09:14:28 AM


je hebt genoten van het weekend, het heeft je rust gebracht, je kijkt er ook met een glimlacht naar terug, je bent ook bang dat je hier een week op zal moeten gaan teren, en de week is nog lang.....
hierbij vertrouw je onvoldoende op jezelf....
het leven is een vraagteken voor je...
emoties pijn verdriet, kwaadheid, een gevolg van je aarzelende tweestrijd, meegenomen uit het verleden...
pieker niet langer, laat los en VERTROUW.....

Hoi Marianne,

Ik heb inderdaad heel erg genoten van het weekend, en wil dit voor altijd zo houden, geen strijd meer geen ruzie. gewoon  rust en harmonie. dat is wat ik zeker vast wil houden.

Ik ga het los laten, en ik hou op met piekeren.... ;)

Liefs sep