Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 02, 2013, 19:25:07 PM

Sweetie

Goeie morgen ;,

Vogels + Boom + Wolken = Muizen / Muizen
Ooievaar - Roede - Vrouw
Heer - Huis
Maantje

ka 1 = vogels , opwinding en of gesprekken over een gezondheidskwestie ( vogels - boom ) die wat ongemakkelijk aanvoelt ( wolken )
Veranderingen worden doorgevoerd door de strijdvaardigheid van de vrouw
De heer die thuis nog wat zaken op orde zet .
Er wordt gesproken over een verandering in levensstijl ( vogels - ooievaar - boom ) om iets langdurigs te bekomen moeten moeilijke zaken aangepakt worden ( boom - roede - wolken ) , de vrouw heeft het nog wat moeilijke en piekert nog ( wolken - dame - muis)
De heer is strijdvaardiger om de veranderingen aan te pakken ( heer - ooievaar - roede ) , de vrouw zit met zichzelf in conflict ( huis - roede - dame ) .
Er worden nog wat zaken afgewerkt thuis door de heer ( maan - heer - huis ).
Verticaal :
Gesprekken en opwinding door de verandering die de heer toekomt op werkvlak ( vogels - ooievaar - heer - maan ) eerst nog wat maatregels treffen om er energie te blijven insteken ( huis - roede - boom ) maar de vrouw heeft het nog wat moeilijk ( wolken - dame ) .


kreeft

Vogels + Boom + Wolken = Muizen / Muizen
Ooievaar - Roede - Vrouw
Heer - Huis
Maantje

positieve veranderingen die een groei meebrengen, maar is nog onduidelijk,
veel gepieker daarrond,


grtj

Eva_84

Vogels + Boom + Wolken = Muizen / Muizen
Ooievaar - Roede - Vrouw
Heer - Huis
Maantje

Gepraat en gepieker over een gezondheidsprobleem dat nog steeds aan het sluimeren is, waar je nog tegen vecht. Zaken die op orde gezet worden vooraleer er een echt nieuw begin kan doorbreken. De heer die thuis werkt.

Citaat van: Suzy op december 13, 2013, 05:58:41 AM
( amai .. ik heb ook geen geheimen hier hahahaha)
Hihi nee geen geheimen voor ons! De kaartjes verklappen alles  :D ;)

Liefs  :-*

Sweetie

Kreeftje,

Ik heb veel gewerkt en me wel wat ongemakkelijk gevoeld die dag , ik moet op mijn strepen gaan staan en niet tegen mijn gevoel ingaan  :-\
Bedankt Kreeftje  :-*

Eva,
Ik voelde me wat slap waarschijnlijk iets die niet ten volle eruit komt , veel gedaan die dag , de volgende dag moest ventje werken dus ja de heer heeft ook zijn voorbereidingen genomen
Bedankt Eva  :-*
Dat is kaartleggen é , die geheimen worden weggeveegd hihi maar heb daar geen problemen mee , ben een zeer open dame  :D
Bedankt Eva  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

Wegen + Boom + Beer = Wolken / Huis
Brief - Tuin - Berg
Roede - Boom
Ster

Briefje van gezondheid is onderweg , de gezondheid van een moederfiguur in de omgeving , moeilijkheden die ze ondervind , gesprekken die een verzwakking aangeven in verband met de gezondheid

kreeft


Sweetie

O Kreeftje
Da moet ne keer gebeuren é , ze kan nie blijven meegaan

Suus

Sweetie

Goeie morgen

Tuin + Hart + Huis = Vogels / Tuin
Lijkkist - Heer - Ster
Kruis - Lijkkist
Lijkkist

Een hart voor de omgeving en iets raakt dat uit de buurt  komt , misschien fijne gesprekken met de buren ?? de Er wordt iets afgehandeld en er komt een nieuw begin die zo moet zijn

kreeft

iets dat wat verdriet geeft?
uit je sociale kring,

:-*

Lief

Hoi Suus,

Prettige gesprekken thuis met je lief. Het geeft een bepaald soort rust.
Die heer gaat dingen duidelijk zien(misschien daarom prettige gesprekken?)
Overal een streep door kunnen zetten en eens structureel aan een nieuw begin kunnen werken.

fijne dag Suus!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Dag Suzyke,

Tuin + Hart + Huis = Vogels / Tuin
Lijkkist - Heer - Ster
Kruis - Lijkkist
Lijkkist

Leuke gesprekken met iemand uit je omgeving, komt misschien bij jou thuis voor een babbeltje.
De heer die ergens komaf mee maakt, wat voor jou ook een opluchting betekent, iets wat jullie nu achter kunnen laten zodat er iets nieuws in de plaats kan komen.
Liefs  :-*

Sweetie

Kreeftje ,
ik heb er geen flauw idee van , hebben veel gelachen op werk , alles is goed gegaan en toch die kaartje
Bedankt Kreeftje  :-*

Lief ,
Ja ventje voelt zich goed , ik ook
Ja de heer zal voor keuzes komen te staan maar weet nog niets meer , afwachten ..
Ooo ik hoop het dat we een streep kunnen trekken , we zouden dolgraag opnieuw beginnen meid !!
Bedankt meid  :-*

Eva ke ,
O ja , we hebben wat de gek gehouden met elkaar op het werk , niemand gezien thuis alleen ventje was er .
Ja de heer zal iets moeten aanpakken en dat zou inderdaad ook voor mij een opluchting zijn !
Ooo jij ook al .. ik hoop het , hebben grote plannen maar moeten nog wat geduld hebben
Bedankt Eva ..ke  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

Huis + Klaverblad + Berg = Brief  /  Slang
Wolken - Muizen - Vogels
Vrouw - Anker
Heer
Er hangen wat onduidelijkheden thuis brengt zorgen en verdriet mee door een bericht of telefoongesprek , ik zou me zorgen maken om iets en zoek naar stabiliteit .. , tussen ventje en mij zijn we verankerd

kreeft

ha suus,  :D
heb het toch al gezegd, die vent hangt als ne blok aan u been,
geraakt er nie meer vanaf  ;D

heeft hij nog een broer?  ;D

:-*

Eva_84

Huis + Klaverblad + Berg = Brief  /  Slang
Wolken - Muizen - Vogels
Vrouw - Anker
Heer

Oei Suzy, ben je ergens over aan het piekeren? Het gevoel hebben dat het allemaal geblokkeerd zit vandaag. Ook nog een berg documenten waar je doorheen moet en waarover je met anderen praat,  door die gesprekken zie je duidelijker wat je ermee moet. Gelukkig heb je daarnaast ook veel steun van de heer.

:-*