Een (oefen)vraag voor Sas-8314...

Gestart door kittykat, november 24, 2014, 20:40:10 PM

kittykat

Goedenavond Sas (en andere lezers en leggers)!

Zoals eerder besproken in het Tarotkaart leggingen-topic, lijkt het mij wel leuk en erg interessant wanneer jij voor mij een legging doet met de Lenormandkaarten.  :)

Ik weet niet precies hoe dat het gaat - heb ooit een paar jaar geleden 1x kaarten laten leggen door een oud-collega, maar kun jij anders een weeklegging voor mij doen en wellicht een algemene liefdeslegging? Dan kan ik van daaruit gemakkelijk weer verder met mijn vragen.

Alvast bedankt en succes ermee!  ;)

waterman

Hoi Kittykat

je had je vraag richting sas gesteld maar ook voor mij is het weer een mooie oefening om te leggen voor een ander ipv voor mezelf

in dit geval heb ik gekozen voor een 5 legging met de vraag wat er op dit moment rondom jou speelt.
Vos-schip-boom/pk sleutel zeis

Je bent bezig met het ontwikkelen/verbeteren van je intuïtie, dat heb je de laatste tijd heel erg in beweging gezet. Je kennis is op dit moment groeiende, je bent bezig om dingen uit te werken en ze vanaf de basis te ontdekken. Je bent iets nieuws aan het uitproberen. Daarin wil je verder komen maar er is iets wat je nog tegen houd om voldoende kennis te vergaren.

Ik hoop dat het je iets zegt en misschien dat een ander er weer iets heel anders in ziet.

Fijne dag

Sas-8314

hallo Kittykat :)

een legging van 9 kaartjes voor jou ..

  ROEDE         ZEIS           SLANG
    ZON      PK/KLAVER       BERG
SLEUTEL       HUIS             STER

een dame met een positieve aard en voldoende wilskracht :)
de sleutel voor succes dus  :)

de legging in het algemeen ..

actie kaarten, roede, zeis
de zeis en de sleutel kunnen staan voor een beslissing,
mogelijk twijfel je ergens over om tot actie over te gaan ..
alsof je wacht op het juiste moment.
Alsof je wel wil, de intentie ook zeker hebt maar er als een berg tegenop ziet zeg maar.
Ik geloof niet dat dit nodig is,
beter weten als twijfelen denk ik altijd, al het andere is niet meer dan een omweg ;)

de zeis, de klaver en de ster doen me allemaal denken aan het onverwachtse,
geraakt worden ..

op het gebied van de liefde ..
Ik heb een idee dat er wel interesse is maar dat je afstand bewaard,
dat het je gespannen maakt, de sleutel kan voor de oorzaak staan maar is tevens de oplossing.
Met de sleutel in handen hebben we zelfvertrouwen en kunnen we zelf bepalen waar we ons voor open stellen en wat / waarvoor we ons afsluiten.
maw wat we wel of niet meer willen laten gebeuren ..
Je mag er dus in het algemeen best wel wat relaxter in staan denk ik.
Iets of iemand zou je onverwacht toch nog best wel eens gelukkig kunnen maken :)
Maar alles begint bij jezelf ..
Ik noem het de gun factor :)

Benieuwd wat je er zo ver mee kunt.
en wat andere er in zien mbt je vraagstellingen :)
Ik ben niet zo goed in toekomst visies, vrije wil speelt altijd nog een rol dus ik 'kijk' meer naar wat het voor nu bij me oproept ..
al het andere is gevolg  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

ik geloof dat onze leggingen best overeen komen waterdame :)
what defines us is how well we rise after falling

kittykat

Hee waterman,

Wat leuk dat jij je ook aangesproken voelt; ik sta open voor meerdere inzichten, dus ga ook vooral je gang!

Op het gebied van intuïtie kan ik wel aangeven dat ik daar nu meer op een bewuste manier mee bezig ben. Het gevoel was altijd al aanwezig, maar ik heb er inderdaad de laatste tijd een sterker, concreter gevoel bij gekregen.

Op het gebied van kennis kan ik zeggen dat ik verrijking van taken in mijn werk heb gekregen die mij veel nieuwe kennis doet opleveren en ik ook voor een juiste uitvoering van mijn taken nodig heb.
Dat ik iets nieuws aan het uitproberen ben, dat zou weleens kunnen passen bij wat ik buiten mijn vaste werkzaamheden doe. Of ik daarin verder wil komen? Die mogelijkheid is er toevallig vandaag wel bij gekomen, maar ik zou niet weten wat dat "iets" zou moeten zijn wat mij tegenhoudt om voldoende kennis te vergaren. Ik zou eens moeten kijken waar het nog meer op van toepassing kan zijn.

Bedankt voor jouw legging en schroom niet om ze vaker voor mij te doen!  :)

kittykat

Hoi Sas!

Jij ook bedankt voor jouw legging!

Jouw beschrijving over mij klopt als een bus! Ik ben tegenwoordig heel positief ingesteld en nog altijd een doelgerichte doorzetter.

Algemeen gezien moet ik even aan het kijken waar het volgens jouw uitleg op zou kunnen slaan. En wat zou dat onverwachtse kunnen zijn dat mij zou kunnen gaan raken, of misschien al geraakt heeft? Daar moet ik even een nachtje over slapen...  ;D

Op het gebied van de liefde, bedoel je dan dat er iemand interesse in mij heeft en ik daarin de afstand bewaar of dat ik wel interesse in de liefde an sich heb, maar afstand bewaar?
Het maakt mij in ieder geval inderdaad wel gespannen wanneer er zaken op dat gebied plaatsvinden. Ik probeer daar ook  inderdaad relaxter in te worden, tenminste, mijn gevoel daarin in controle te houden en bewust te begrijpen. Je hebt de spijker op zijn kop geslagen met de opmerking:
Citaat van: Sas-8314 op november 24, 2014, 22:25:36 PM
maw wat we wel of niet meer willen laten gebeuren

Ik ben ook wel benieuwd wat de liefde dan nog voor mij in petto heeft wanneer je dit in de kaarten hebt gezien:
Citaat van: Sas-8314 op november 24, 2014, 22:25:36 PM
Iets of iemand zou je onverwacht toch nog best wel eens gelukkig kunnen maken :)
Waar en/of aan wie in mijn omgeving zou ik dan aan kunnen denken? Ik heb natuurlijk wel zo mijn voorkeuren...  ;)

Bedankt voor jouw visie en het ook duidelijk aangeven met welke instelling jij jouw kaarten legt. Toekomst kun je richting geven, toch? Komt uit de gevolgen van je daden in het verleden en heden. :)

Ben ook zeer benieuwd naar de visies en uitleg van anderen!

Sas-8314

#6
Thanks voor de feedback Kittykat :)

Citaat van: kittykat op november 24, 2014, 23:49:27 PM
Toekomst kun je richting geven, toch?
Toekomst kunnen we zeker richting geven .. vrije wil blijft altijd aanwezig, dwz we kunnen de korte of de lange weg nemen  ;D Uiteindelijk geloof ik dat onze weg al vast ligt, althans hetgeen waarin onze ziel wil groeien.

Citaat van: kittykat op november 24, 2014, 23:49:27 PM
Toekomst komt uit de gevolgen van je daden in het verleden en heden. :)
Het zijn de inzichten die we halen uit ons verleden die onze toekomst bepalen, onderweg willen we die nog wel eens herzien  ..

Citaat van: kittykat op november 24, 2014, 23:49:27 PM
Ik ben ook wel benieuwd wat de liefde dan nog voor mij in petto heeft wanneer je dit in de kaarten hebt gezien:
Waar en/of aan wie in mijn omgeving zou ik dan aan kunnen denken? Ik heb natuurlijk wel zo mijn voorkeuren...  ;)
Er is vast wel iemand die je iets kan / wil vertellen over wat de liefde verder in petto heeft voor jou ..

Dan leg ik nog een paar kaartjes om te zien waar je jouw voorkeuren liggen, om te oefenen ;)
ik trek ..
   TOREN  HOND  WEG

doet me denken aan iemand die weet wat ie wil, een beschermend type, niet te verwarren met dominant.
Iemand die weet waar die voor staat, dus leeft volgens eigen overtuigingen, wellicht ook een man die wat groter is als jij.
Iemand die trouw is, niet weg loopt voor verantwoordelijkheden en een dierenvriend, iemand die intuïtief is,
wellicht zodat jullie deze samen verder kunnen ontwikkelen, met wie je dus samen je zielenpad kunt belopen.
Een partner die gezonde instelling heeft, dus realistisch is, geen fantast.
De hond kan ook staan voor een vriend die je al kent bedenk ik me net ..
Iemand die graag wandelt en zijn eigen leven leid, dus iemand die graag samen is maar ook goed alleen kan zijn. Iemand die dingen goed overweegt voordat ie beslist, en ook open staat voor (nieuwe) dingen.
Geen volgzaam type .. en beslist niet saai ;) eerder een multi-tasker.

Zit ik een beetje goed ?
Ben benieuwd  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Citaat van: Sas-8314 op november 24, 2014, 22:26:59 PM
ik geloof dat onze leggingen best overeen komen waterdame :)

Ik geloof het ook Sas zit wel dezelfde strekking in.

Sas-8314

@ waterdame ben benieuwd of we bij de voorkeuren van Kittykat ook een beetje hetzelfde zien ;)
what defines us is how well we rise after falling

kittykat

Goedenavond Sas en waterman!

Bedankt voor de legging Sas!

Ik zal wel even wachten op de voorkeuren-legging van waterman voordat ik een uitspraak doe over de legging van Sas; dit om de interpretatie van de andere legging niet te beïnvloeden.  :)

Ik ben benieuwd wat daar uit komt!  :D

waterman

Ik wil best nog een legging voor je doen Kittykat maar ik merk dat ik gisteren en vandaag compleet niets kan afleiden aan mijn kaartjes.
Van een legging komt dan nu ook even niets terecht.

Als ik weer een beetje zicht erop heb dan doe ik de legging alsnog voor je.

kittykat

Geen probleem joh waterman, ik wacht gewoon rustig af totdat je een zuivere legging kunt maken en duiden.

Ik zal dan toch alvast feedback op de legging van Sas geven om er wat spanning af te halen. :)

Citaat van: Sas-8314 op november 25, 2014, 00:47:29 AM

Er is vast wel iemand die je iets kan / wil vertellen over wat de liefde verder in petto heeft voor jou ..

Ik ben benieuwd wie dat zal zijn, ik zou het in ieder geval erg fijn vinden.

Citaat van: Sas-8314 op november 25, 2014, 00:47:29 AM
Dan leg ik nog een paar kaartjes om te zien waar je jouw voorkeuren liggen, om te oefenen ;)
ik trek ..
   TOREN  HOND  WEG

doet me denken aan iemand die weet wat ie wil, een beschermend type, niet te verwarren met dominant.
Iemand die weet waar die voor staat, dus leeft volgens eigen overtuigingen, wellicht ook een man die wat groter is als jij.

Toen ik dit stukje las, dacht ik "Klopt...klopt..klopt...klopt...JAAAAA HOE WEET JIJ DAT!!!!!! ;D Een man die groter is dan mij, staat voor mij gelijk aan een kerel die mij goed kan beschermen, dus letterlijk over mij kan waken. Neemt niet weg dat de man ook mijn lengte mag hebben, dan hoef ik niet altijd op mijn tenen te staan om een kusje te geven, haha!

Citaat van: Sas-8314 op november 25, 2014, 00:47:29 AM
Iemand die trouw is, niet weg loopt voor verantwoordelijkheden en een dierenvriend, iemand die intuïtief is,
wellicht zodat jullie deze samen verder kunnen ontwikkelen, met wie je dus samen je zielenpad kunt belopen.
Een partner die gezonde instelling heeft, dus realistisch is, geen fantast.

Ik vind het heel belangrijk dat iemand trouw is en dat ik die persoon kan vertrouwen, vooral omdat men dat andersom ook van mij kunnen verwachten. Dierenvriend; ja, maar dan moet hij toch zeker ook wel van katten houden, want ik hou van die eigenwijze beestjes!
En een realist ben ik zelf ook, concreet zijn, daar hou ik van. Dus het zou voor mij dan ook inderdaad prettig zijn wanneer de ander ook een "no nonsense"-houding heeft. Geldt ook voor het intuïtief zijn, jezelf vragen blijven stellen over hoe en wat - toch dat onderbuikgevoel weten te raadplegen. Zou een mooie link tussen elkaar zijn.

Citaat van: Sas-8314 op november 25, 2014, 00:47:29 AM
De hond kan ook staan voor een vriend die je al kent bedenk ik me net ..
Ik ken veel mensen, om ze vrienden te noemen is misschien wat te zwaar. Maar ik heb wel iemand in mijn kring waarvan ik het niet erg zou vinden als hij de persoon zou zijn die aan de Hond gelinkt kan worden. Er is ook nog een ander persoon, die ken ik pas een maandje of 3, maar ik denk niet dat dat uiteindelijk tot iets vruchtbaars en vast leidt op het gebied dat ik zou willen.

Citaat van: Sas-8314 op november 25, 2014, 00:47:29 AM
Iemand die graag wandelt en zijn eigen leven leid, dus iemand die graag samen is maar ook goed alleen kan zijn. Iemand die dingen goed overweegt voordat ie beslist, en ook open staat voor (nieuwe) dingen.
Geen volgzaam type .. en beslist niet saai ;) eerder een multi-tasker.
Dit lijkt wel een beschrijving over mijzelf! Ik hou ook van mijzelf! ;) Het klopt eigenlijk ook wel dat ik iemand zoek die zich kan meten met mijn energieke persoonlijkheid; die zijn er tot nu toe nog niet geweest in mijn leven. Of ik moet ze over het hoofd gezien hebben, omdat het toen niet het juiste moment was...

Citaat van: Sas-8314 op november 25, 2014, 00:47:29 AM
Zit ik een beetje goed ?
Ben benieuwd  :-*
Ja dus! ;D ;)

Sas-8314

thanks voor de feedback Kittykat :)

tja hoe weet ik dat allemaal  ;D het werd mij verteld ;)
door de kaartjes ..

wat we zoeken in een ander is dat deel waarin we ons zelf (leren) (h)erkennen onze ziel wenst te groeien,  het gevoel van compleet zijn ervaren.
fijne avond  Kittykat  :-*
what defines us is how well we rise after falling

kittykat

Goed bezig hoor Sas, leuk om te lezen en verbazingwekkend hoe goed ik alles kon plaatsen. :)

Ja, compleet zijn, dat zou ik nu eindelijk eens willen ervaren. Het is leuk dat ik een ruime kennissenkring heb, maar dat is toch anders. Ik ben nu wel redelijk tevreden, maar ik heb nog niet het gevoel dat ik "klaar" ben...

Voor jou ook een fijne avond Sas!  :D

Sas-8314

tja wanneer zijn we ergens 'klaar' voor of mee ..  ::)
alles is een fase, niets is constant denk ik dan ;)
:-*
what defines us is how well we rise after falling