Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

klopt klopt hoor chris, humor is de beste medicijn, maar is ook je beste verpakkingsmateriaal.....
herken je het...als iets of iemand te kortbij komt gooi je er een grap overeen...
maakt de zaak luchtiger....en schept dan ook enig afstand waarbij je je zelf weer je schort kunt gladstrijken....
probeer open te staan strakkies..ben er voor je eigen.....niet voor het plezier van anderen....
i know i know, je komt binnen, je ziet daar voor merendeels vrouwen-ogen op je gericht..je denkt oef oef...
probeert je mannelijkheid aan te spreken..je probeert jezelf een houding te geven, brengt een grap, het ijs is gebroken..maar wast willen deze vrouwen nu, willen zij nog een grap horen en voor je het weet ben je de hele avond met het gemoed van die vrouwen bezig en die ene man die als chauffeur dienst doet...en kom je niet aan je zelf toe...en dan is het alweer half 11 en moet de zaal gesloten worden....
ach ja, als er ook maar 1 haan in het kippenhok is...dan vinden de vrouwkes het al leuk....

dameblanche

suus, die verrekte boom en die toren.......
pieker de pieker...idd laat maar waaien.... :-*

Sweetie

haha de kunst is je man de indruk geven dat hij de baas is en dat is hij ook, alleen heb ik het voor het zeggen  :D

Chris

Komt helemaal goed marianne..Don't worry

Je hoort het morgen wel

Grtz Chris

rianna

@Suzy
je weet toch dat de man het HOOFD is van het gezin
en de vrouw het Nekkie
en het hoofd draaid niet zodner nekkie he  :o ;D

dameblanche

ja rianne je weet toch ook dat achter iedere machtige man een nog machtigere vrouw staat......
kijk maar naar ronald reagan, de clintons....
prins willem alexander-maxima...die hem steeds weer zegt dat hij zijn tanden moet poetsen....
en hilke en kees???

rianna

Oh Marianne
kees kan makkelijk achter mij schuilen hoor hihihihi
ik vertel wel wat die moet doen ook hihihih
nee geintje hoor anders staat het morgen in mijn kaartjes dat ik de broek aan heb ahwoeeeeeeeeeee

kreeft

#727
@marianne,
ja, er komt veel ineens op dat kind af en ze hanteert de botte bijl,
maar krijgt meer en meer inzicht in alles ook in haarzelf  :)

kreeft

#728
@sweet,
ik heb idd het gevoel dat ik thuisniet meer thuis ben  ::)
thnx  :-*

dameblanche

haha rianne, dat noem ik nu toekomst visie...nee morgen trek jij de heer en dat betekent dat JIJ  de panty aan  ;Dhebt....

rianna

@Marianne
oh ja leuk zolang kees geen maillot aan doet vind ik het best hihihihi

Sweetie

oja de maillot om te balletten  :P
haha zie het al helemaal voor me

assie63

#732
@suzy
ja klopt, ik moet die nare kronkels ook uit mijn hoofd zetten en elkker ontspannen en genieten, dank je wel, assie xx
@marianne
ja weet ik kan goed duiden, maar ik werk elke dag en probeer er wel weer tijd voor te vinden, ja ik weet dat ik steun krijg, ik probeer mij daar zeker op in te stellen, dank je wel, assie xx

@sweety
ja ik zal proberen te duiden, ja stel mij zeker open voor het spirituele, wel wat meer dan anders, dank je wel, assie xx


kreeft

morgen,  :)
kaartjes,

sleutel 33 - schip 3 - weg 22 = weg22 mc/kind

er komt een oplossing voor iets

fijne dag iedereen  :-*

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

19 toren-21 berg-9 ruiker= 13 kind

een kind dat zich wat terugtrekt in zichzelf en daardoor zijn rust vind