Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Vlinder

Hoi Lieve Lief,
De duivel en de munten 3
de duivel volgt  op al die zwaarden die je eerder had, je voel je gevangen in jezelf, ruim maar op die beperkende gedachten, de munten 3 brengt je de voldoening

Lief

Hoihoi,

@Marianne Je hebt gelijk Marianne. Door mijn angsten of alles wel zal lukken geef ik mezelf een geketend gevoel. Ik ga het proberen los te laten.

@Suus Dank Suus, ga ik zeker doen, het klopt helemaal.

@Vlinder Het klopt Vlinder. Ik moet die gedachten eens los laten, genieten en geloven dat ik het gewoon kan. Ik zie te snel beren op de weg...

Dank dames. Weer iets om aan te werken.

groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 4 januari.

Ridder van Munten met begeleidingskaart de Zegewagen.

Hard werken, oog voor detail. Door 100& inzet zal gewenste resultaat behaald worden.

symbolon:

HET EGO

Vandaag openen zich nieuwe mogelijkheden die je graag vertellen je dat de weg voor je open ligt om de scepter over je leven op te pakken. Geef zelfexpressie en eigen identiteit nieuwe ruimte en vorm. Pak de mogelijkheden aan en kom tot besef wat je werkelijk waard bent. Zet jezelf in de spotlights vandaag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

neem de teugels in handen en maak je droom waar, blijf niet in de verbeelding zitten....

Lief

Dank Marianne,

Ga ik zeker doen!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Hoi Liefje,
de munten ridder in beweging zetten met de kracht van de man op de zegewagen, maar het is wel kracht die in beweging gezet moet worden door jou, het gaat niet vanzelf, dus daden Lief

Salsafret

#21
Ga ervoor Lief. Neem je teugels en ga! De zegenwagen geeft je het middel en de Ridder de moed en doorzettingsvermogen.

Lief

Dank Vlinder en Salsa,

Ik ben al bezig met de teugels, hiha!!!
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemiddag,

Kaartjes voor 5 januari.

Ridder van Staven met begeleidingskaart Matigheid.

Nieuwe mogelijkheden. Evenwicht en harmonie.

symbolon:

DE SCHANDPAAL

Vandaag komt de schandpaal op je pad. Je doet er goed aan de realiteit onder ogen te zien. Werk hier aan mee, zet eventuele trots aan de kant en neem het initiatief. Als je zelf een gedupeerde bent van een gemene roddel, kan je er op rekenen vandaag dat de aap uit de mouw komt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

probeer alles met elkaar in balans te houden, lichaam en geest, inkomsten en uitgaven, nachtrust en lichaamsbeweging, luister goed naar je lichaam en naar je innerlijke behoeften, je bent een type die daar nog eens aan voorbij kan gaan, te gehaast, alles tegelijk willen, doe alles wat rustiger aan, is welliswaar moeilijk met de huidige tijdsgeest.

Lief

De spijker op zijn kop Marianne.

Ik ben altijd bang dat ik dingen telaat doe dus doe ik ze maar gelijk waardoor ik mezelf vaak voorbij loop en in mijzelf een gejaagd gevoel krijg. Wanneer er periodes zijn waarin ik weinig 'moet' dan merk ik ook direct dat ik beter in balans ben. Dank dat je me weer eens erop wijst.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief

Ridder van Staven met begeleidingskaart Matigheid

bedeel je krachten bedeel je energie zodat je niet overmoedigt raakt

Suus

Vlinder

Het vurige ongeduldige, maakt de snelheid waarmee je te werk gaat, doe eens wat kalmer aan, breng de dingen in evenwicht en je zult daar profijt van hebben Lief.

Lief

Dank Suus en Vlinder.

Ik weet het. Ik moet alles veel kalmer doen. Dan geniet ik er ook meer van en blijft mijn energie beter in evenwicht.

groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

goedemorgen,

Kaartjes voor 6 januari.

Zwaarden 5 met begeleidingskaart Kelken 2.

Evenwicht terugvinden, verzoening van tegenstellingen.

Symbolon:

DE QUANTUMSPRONG

Je staat op het punt van doorbreken naar een geheel nieuwe fase. De wijsheid van je ziel vertelt je vandaag, dat als je deze sprong gaat maken, je een hele nieuwe tijd tegemoet gaat met prachtige nieuwe uitdagingen. Ruk je vandaag los van de ketenen die horen bij je oude gedachten en patronen.

Das een mooie symbolon vandaag die jullie mij de laatste dagen al voor hebben gehouden, Suus, Vlinder, Marianne en Salsa.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...