mariannes dagkaartje[s]

Gestart door dameblanche, januari 01, 2013, 18:46:46 PM

dameblanche

#540
wat ik in deze periode ook heb mogen leren is een positieve instelling hebben en behouden,
leren filteren, onbaatzuchtigheid onderscheiden van naief zijn en misbruik van me laten maken..

vandaag; zwaarden koningin.

Mimi88

Een hele dikke liefdevolle knuffel voor jou, trots op jou, denk aan je en omring je met liefde en kracht!!

kreeft

joe-hoe, Marianne, je was weggezakt,
hoe gaat het ?
ik hoop dat je nog altijd positief ingesteld bent?

grtj  :)

dameblanche

tuurlijk, ik blijf dit vasthouden, ik wil immers blijven leven!

vandaag; staven 10

ik denk dat het te maken heeft met zware lasten van mijn schouders gaan afgooien, verantwoordelijkheden bij de persoon zelf neer gaan leggen!

Lief

Goedemorgen Marianne,

Prachtige uitleg bij de kaart. Ik denk het ook Marianne.

Ik wilde je nog even de quote meegeven die bij Staven 10 vermeld staat.

"Iedereen heeft zijn last; wat telt is hoe je het draagt."

Ik vind hem erg mooi!

fijne dag en veel liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

helemaal eens met Lief  :D

grtj  :)

dameblanche

#546
lief heeft ook volkomen gelijk, iedereen maakt wat mee, de een zus de ander zo, maar het gaat er om hoe je er mee om gaat, of je het een plekje kan geven, of je het niet alsmaar als ballast op je schouders blijft dragen.
het motto luidt dan ook; loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je!

heleen

tip van huishoudelijk aard. Gezicht wel goed insmeren met zonnecrème.

Heleen.

dameblanche

haha, heleen die tip neem ik ter harte, bij chemo moet je extra uitkijken voor uv stralen..

vandaag komt de ridder van pentakels op mijn paadje!

heleen

mooie kaart de ridder van pentakel. hoewel ik hem  niet altijd   heb kunnen waarderen. Ik dacht die zit daar maar op die zwart knol me al zijn tierlantijntjes. Maar na langer naar hem kijken zag ik zijn rechte rug, zijn open vizier maar vooral de gevende hand, de pentakel zou zo uit zijn hand kunnen rollen, maar het vertrouwen van de ridder zorgt ervoor dat deze keurig blijft liggen. Het krijgt bijna iets magisch, je mag blij zijn dat hij jouw vandaag vergezelt op je paadje.

heleen.

dameblanche

de pentakel die deze ridder in zijn hand houdt heeft diezelfde kleur als de lucht, hij leert door ervaring zijn grenzen pas aan te kunnen geven.....

heleen

vind de uitspraak erg moeilijk Marianne. Een ridder is geen page, een ridder heeft al ervaring. En jij hebt ook al heel veel levenservaring. Maar ik vind je uitspraak erg mooi dat de pentakel dezelfde kleur heeft als de achtergrond. Het is meer dan enkel en alleen ervaring opdoen Meer zoiets als de achtergrond zelf in de hand kunnen houden. Jouw levenservaringen bundelen in een geheel, dat tastbaar in je hand kan blijven liggen.

liefs
Heleen.

heleen

dag Marianne.

Fijn dat je vandaag weer bent te lezen op het forum. We missen, ik in ieder geval, je enorm op het forum. Ik hoop dat het goed met je gaat, en dat je regelmatig bij ons aanwezig zult zijn. Ik denk heel vaak aan je, en probeer zoveel mogelijk positieve energie naar je toe te sturen.

liefs
Heleen.

dameblanche

fijn te horen heleen, ik mis jullie ook, maar af en toe ga ik er weer 'bij horen'.
mijn vermoeidheid speelt nog wel eens te vaak op, maar het einde is in zicht, 20 december heb ik mijn laatste chemokuur.
verder gaat het best wel goed, ik ben ondertussen weer op mijn oude gewicht!

Sweetie

O wat beter nieuws , we ontvangen je met open armen .. maar ge weet dat é !
Dikke zoen en ne grote pakkerd

Suus  :-*