mariannes dagkaartje[s]

Gestart door dameblanche, januari 01, 2013, 18:46:46 PM

Sweetie

Ja Mary anne
Dat doet je goed !
Genieten en ideeen opdoen , een rustperiode ..

Suus

dameblanche

ja, suus, je hebt gelijk, energie goed weten af te stemmen, loop alweer met een snotneus rond....

kelken 9...daaaat belooft waaat!

Sweetie

Mary anne ...

Die snottebellen komen altijd terug é .. ik ken daar een heel goed boek van .., nu doe ik ook mijn kaartjes uitkomen , ik had nl de sleutel- boek en zon ... bij deze heb ik het even doorgegeven  :D

Kelken 9
Wauw ... een grote wens die in vervulling gaat , het wenskaartje is ingezet , nu even de kaart van gisteren erbij nemen .. denk er eens rustig over na en geniet van je nieuwe inzichten waarbij je je zelf voldaan gevoel zal bij krijgen !

Suus

Cajsa

Kan helaas geen bijdrage leveren aan de kaarten maar lees met plezier jullie berichten mee.
Kentekens jatten is vreemd, goed dat je aangifte hebt gedaan.
Bos in met de honden, luisteren naar de vogels die inderdaad naar je fluiten (geniet ik ook van, er komen steeds minder bouwvakkers die naar me fluiten dus die vogels zijn een welkome aanvulling haha).
Het voorjaar komt nu echt op gang, veel narcissen en andere bloemen die boven de grond komen, blaadjes aan de bomen, zelfs de lucht ruikt anders. Laat maar komen hoor, als de zon gaat schijnen gaan de verkoudheden ook op de vlucht.
Fijne dag en fijn weekend alvast.
Cajsa

Vlinder

Mooi die 9 bekers, ja de toon is gezet, doorzetten en genieten van de dingen om je heen,
hou die positieve flow vast,   :D

dameblanche

heej mooie kaarten heb je suus, ophelderingen geven..je doet niks anders meer de ganse dag ;)
33+26+31=90...waaw...de ruiker is een van de meest spirituele kaarten.....

ja cajsa,
ik was er ook niet van op de hoogte, maar kentekens worden gejat, dan kan men na het tanken doorrijden , jij krijgt dan de rekening gepresenteerd, zij gooien die kentekens weer weg, rijden de tank leeg en jatten weer een nieuw paar...alsof je panty,s jat uit de supermarkt.....

ja vlinder; ik heb vandaag de gelukskaart mogen trekken...enne..hij heeft me ook geluk gebracht.... ;)

Vlinder

lekker , geluk op je pad... gun het je en fijn voor je. :-*

Geniet van het weekend.

dameblanche

dank je vinder, ben gisteren naar een pop-koor gaan luisteren, mooi hoe de stemmen op elkaar afgestemd worden...
vullend programma met het thema; de 4 elementen van de natuur ;water, vuur, aarde en lucht.....

vandaag; de bekers 5

ik moet me eens wat meer gaan richten op het halfvolle i.p.v het half lege glas..

fijn een zonnig weekend allemaal!


Sweetie

Mary anne

Bepaalde zaken die nog niet onder ogen komen

Suus

Vlinder

Fijn luisteren naar een koor, een concert of wat dan ook, ik kan er ook zo van genieten... even nergen anders aan denken of mee bezig zijn.
Was je vandaag even weer wat teneergeslagen, en keek je even terug in de tijd?
Meer gevoelig geweest.
morgen weer een nieuwe dag...  ;)

dameblanche

vanaag; aas van pentakels...de paden op de lanen in...wederom, ik krijg er maar geen genoeg van...

Vlinder

lekker met je plunje zak de bospaden op, en misschien krijg je dan wel een heel  goed idee....  :D

Angel

De start van iets nieuws.  Je krijgt alle kansen, ....
Liefs
Angel

dameblanche

heerlijk gewandeld, de zon kwam er ook nog eens bij....
de honden hadden het naar hunnen zin en dan hebben wij het ook prettig....

Sweetie

Mary anne
Ge voelt u goed in u velletje , je geniet van hetgeen rondom je heen is

Suus