mariannes dagkaartje[s]

Gestart door dameblanche, januari 01, 2013, 18:46:46 PM

kreeft

heel mooi , marianne, dat je een houvast kunt zijn, voor iemand die nood heeft om zijn verhaal, verdriet en emoties te delen

:-*

Sweetie

Mary anne

Mooi Lieverd .. ! de steun bieden aan iemand die je toch een warm hart toedraagt
dikke zoen !
Suus

Angel

een goed gevoel hebben bij hetgeen je gedaan hebt

dameblanche

ja, heb ik ook, eerst betrok ik het op mezelf.
bah, daar schrok ik van, die vrouw had de steun zoooo hard nodig, dan ga je toch niet aan jezelf denken??????

dus ik heb even afstand genomen, ben terug gegaan en heb haar vastgepakt....

vandaag; de zware zwaarden 9

Sweetie

Mary anne

En het slechte nieuws heeft je aangegrepen !

Suus


dameblanche

in de nacht van zaterdag op zondag zijn mijn kentekenplaten van de auto gejat....
dus weer een rompslomp met aangifte doen en weer nieuwe nummerplaten laten maken.
ik heb ze nu met montage kit vastgelijmd en nog een paar spijkers erdoor heen geslagen..

na de kelken 3 vandaag de staven page....

Angel

Er is iets op komst die je kan prikkelen.  Pak het vol enthousiasme aan. 
Angel

Sweetie

En daar komt nieuws uit , een boodschap .. en of een financieel voordeeltje


de page
wie doet nu zoiets ?
Tis om nen anderen te jatten zeker ?
Pff ...

Suus

dameblanche

men kan met uw kentekenplaten gaan tanken en wegrijden zonder te betalen, men komt dan bij jou aankloppen om de rekening te betalen...
ik stond ook perflex, wie doet nu zoiets?????

kreeft

aah marianne, sterkte ermee  :-\
:-*

dameblanche

ach , het wordt er allemaal niet eenvoudiger op, bommen bij aankomst van de finish van een maraton, cyber-aanvallen, kentekenplaten jatten.....

ik ga maar eens met de hondjes het bos in, luisteren aar de vogels, heb ik het idee dat er teminste nog iemand naar me fluit...

de hierofant

Sweetie

Mary anne

Fluit de Hierofant naar jou ?
Amai , ...

Als ne schone vent is is da niet erg é haha

Dus ja je moet even gaan stilstaan bij wat je aan het doen bent , wat in me opkomt i dat je even inspiriatie moet opdoen , kijk eens aandachtig rond , let eens welke signalen er uit de lucht komen vallen .. je kan er iets mee doen !

Suus

Vlinder

Marianne ,
je bent bezig met de zin van het leven, je verbaasd je over de rare dingen die in de wereld gebeuren,
lekker even een boswandeling, even weer rustig de basis zoeken...
Geniet er van :D

dameblanche

ja, een goed plan vlinder, vandaag weer heerlijk het bos in getrokken en samen met de hondjes genoten van de bosanemoontjes, de sleutelbloemen, de dotterbloemen, aronskelken...heerlijk...das genieten..

vier van staven.................respect voor de natuur!