mariannes dagkaartje[s]

Gestart door dameblanche, januari 01, 2013, 18:46:46 PM

Mimi88

Welkom terug lieverd! Hoe gaat alles nu?


Je kaartje geeft aan dat je nog niet echt de rust gevonden hebt, alert bent, klaar staat om jezelf te verdedigen.. hoop dat je snel je rust en vree daar vindt lieffie.

Liefs
xx

dameblanche

klopt helemaal miem, veel onrust, komt ook terug in mijn dromen, maar nu staat alles op de plek en we kunnen een nieuw begin gaan maken...

vandaag de kaart kracht ,frappant dat ik de laatste weken alsmaar schipper tussen de zwaarden page en de kaart kracht.

Mimi88

Nou inderdaad. Daar is ze weer, de dame die de leeuwenbek weet te temmen.

De kaart geeft aan dat jij dit dus op eigen kracht kan, jij bent vandaag in staat je gevoel te kanaliseren en alles in perspectief te zetten. Jou wil kan vandaag helemaal centraal staan. Afrekenen met die strijd, hoop dat je dit nu ook zo ervaart en kan inzetten.

:-* :-*

Sweetie

Mary anne ,

Maar ze staat recht Mary anne en ze geeft je de kracht , ze toont dat je nu kan rekenen op haar en dat de zever nu voorbij is , je staat stevig in je schoenen !!

Suus

heleen

geloof in je eigen kracht Marianne.

Heleen

dameblanche

#125
ik zal mijn kracht opnieuw moeten gaan herzien, ook weer in mijn kracht gaan moeten komen, vandaag  de 10e kaart van de grote arcana; het rad van fortuin...

Mimi88

Langzaam zal alles op zijn plekje vallen en zul je ervaren ja.. dit moest zo zijn om die en die reden. Gaan steeds meer puzzelstukjes op de plek vallen, net wat beter uitzicht uit je raam, net wat grotere badkamer, zien wie er binnenkomt en weggaat, allemaal zaken waar je je ook prettiger bij voelt behalve dat je nu van Cruella de Vil af bent.

XXX

dameblanche

haha..crueklla la vil, ja zo kun je haar noemen, ik voelde die negatieve energie van haar in die gang, bah, nu is mijn uitzicht er 100% op vooruit gegaan, het opent meteen ook de geest....

dameblanche

vandaag weer de kaart kracht...

de oorzaak van desintrigerende gevoelens als wraak, boosheid, trots, hebzucht, hopeloosheid en angst IS EIGENLIJK GENE CONTACT KUNNEN HEBBEN MET ONS INNERLIJK VUUR, MET ONZE ZIEL...

Mimi88

WOUW


Wat bijzonder.. jij hebt deze kaart werkelijk zovaak getrokken.. zegt mij dat jij zoveel energie opdoet, alsof je in een opening bent gaan woning van energie en kracht.. wie weet ;D  ik zou zeggen, neem het in je op en bouw er een schild van. Mooi hoor.

:-* :-*

dameblanche

ik maak er een fort van, met een gracht omheen...haha

vandaag ga ik als magier verkleedt...

Sweetie

Wouw Mary anne en je hebt het voor het zeggen ,; je bent er klaar voor om te doen wat jij wil , je talenten gaan inzetten je kan het , je doet het en je weet het !

Suus

Eveningstar

Hallo Marianne,

Het trouw blijven aan je zelf, aan je eigen krachten, is krachtig. Jij weet als geen ander hoe ver je van je zelf kan staan en hoe dicht je bij je zelf kan zijn. De kracht, die hiermee gepaard gaat, is onmetelijk en mooi.

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

presies hoor eve, de ups en de downs, ik heb het idd allemaal beleefd, of doorleefd....
ik kan een feestbeest zijn, maar evne zo goed een grijze muis,  ertussen in is niets..............

Eveningstar

En ik geloof in je...!

Liefs,
Eveningstar