Is er misschien iemand die een legging voor mij wil doen?

Gestart door scorpio22, september 19, 2010, 19:35:47 PM

scorpio22

Hallo,

graag zou ik willen vragen of er iemand is die voor mij een legging wil doen. Ik zou graag meer inzicht willen hebben over mijn liefdesleven maar ik kom er met mijn eigen legging niet uit, aangezien ik ook maar pas heel kort begonnen ben met leggingen.

ik heb in het verleden een heel mooie en diepgaande liefde gehad en door omstandigheden heb ik daar zelf de keuze in gemaakt om de relatie te stoppen, ik dacht dat het gevoel weg was. . Deze keuze was gebaseerd om mijn verstand, terwijl ik me juist altijd door mijn gevoel laat leiden (sterrenbeel schorpioen). Vrij snel na deze beslissing heb ik ingezien dat mijn keuze fout was en ik heb nog geprobeerd om hem terug te winnen, helaas zonder resultaat.

Waar ik mee zit is dat de relaties na hem allemaal mislukken. Ik voel dat hij mijn ware liefde is, ik moet altijd aan hem denken en hij zit nog altijd diep in mijn hart. ik zou graag meer inzicht willen hebben of inspanningen om het contact weer na 3 jaar op te pakken, positief of negatief uit zullen pakken. Ik weet niet of ik hem moet loslaten (en daardoor ook mijn hoop in deze liefde), of dat ik juist niet moet opgeven. ???

Ik hoop dat er iemand is die mij hierin meer inzicht in wil/kan geven.
Hartelijk bedankt alvast!

liefs van Scorpio

Leeuwin

Hoi Scorpio,

Ik heb voor jou een kleine legging gedaan in de hoop dat je hierdoor meer duidelijkheid hebt.

1. Actuele situatie: Gerechtigheid
2. Verleden/wat reeds is: Kelken Ridder
3. Toekomst/wat er nieuw bij komt: Pentakels 3

Ik kan zien dat jouw ex behoorlijk gekwetst is toen jij een eind maakte aan jullie relatie (Kelken Ridder). Nee, hij wil(de) je niet terug want hij denkt op zijn beurt net goed, voel je ook eens wat het is om verdriet te hebben. Ik weet dat het hard klinkt maar zo is het wel. (Gerechtigheid)
Je kunt proberen om het contact na drie jaar weer op te pakken. Weet wel dat je ontzettend veel moeite moet doen om met hem een goed contact op te bouwen. Hij zal wel heel veel respect voor je hebben als jij in alle openheid aan hem toont dat je een foute beslissing hebt genomen maar ik kan je geen garantie geven op een hernieuwde relatie met hem. Voor mij is het fifty-fifty.

Heel veel sterkte en liefs van Leeuwin

scorpio22

Beste Leeuwin,

ten eerste hartelijk dank voor je moeite om voor mij een legging te doen, dat waardeer ik heel erg!

ik moet zeggen dat het wel goed klopt,ik kan mij daar ook wel wat bij voorstellen, over dat hij heel gekwetst is/was toendertijd ik deze beslissing nam en dat hij dus dacht : voel maar wat ik heb gevoeld..Wat ik alleen niet kan begrijpen is dat ik vrij snel erachter ben gekomen dat ik een verkeerde beslissing heb gemaakt, en ik dat ook aan hem kenbaar heb gemaakt. We hebben toen een emotioneel gesprek gehad en hij is huilend weggegaan waarbij hij zei dat hij vol met twijfel zat en dat hij het niet meer wist. Daarna heb ik niets meer van hem gehoord, en ben ik in een heel diep gat gevallen. Langzaamaan ben ik daar weer uitgekomen, alleen blijft hij al sinds die tijd in mijn hoofd en hart. Ik heb echt het gevoel dat ik mijn beste vriend en ware liefde door mijn eigen toedoen ben verloren. Ben ik nu nog steeds aan het "boeten" voor mijn beslissing? Ik snap dat niet want ik ben toch echt wel een goed mens..

Aangezien ik destijds de beslissing heb genomen met mijn hoofd en niet met mijn gevoel weet ik nu niet meer wat ik moet doen. Moet ik mijn verstand volgen en niets doen, omdat het al zolang geleden is en ik toch bang ben om weer te worden afgewezen, of toch mijn gevoel en het gewoon doen. Want waarom blijft hij na al die tijd nog zo een rol spelen in mijn leven en zijn er opeens periodes dat ik enorm aan hem moet denken, zoals nu. Dat is waar ik erg mee zit en mezelf geen raad mee weet.

Als ik ook nog naar jouw legging kijk, dan heb jij voor mij pentakels 3 getrokken. Ik ben natuurlijk net begonnen en kijk nog best veel in mijn boek (werken met tarot) en daar staat bij de beschrijving van de kaar in relaties: voor een beslissende stap staan voor een rijpere vorm van samenzijn; innige en bestendige relatie; aanvangsproblemen of latere crises overwonnen zijn; diep niveau grote Mysterie der Liefde. Heeft dat dan ook betekenis? Ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben, aangezien ik nog niet veel ervaring heb ik tarot.  :-\

Dank je wel alvast.
Liefs van Scorpio




Leeuwin

Hoi Scorpio,

Ik begrijp dat je wilt weten waarom je toentertijd in een vlaag van verstandsverbijstering jullie relatie hebt opgezegd? Als dat zo is dan wil ik hiervoor ook nog wel een legging doen hoor! Want ik mijn aardse overtuiging is dat hier niets zonder reden(en) gebeurt.
Ik denk niet zozeer dat hij het nu nog als boeten ziet maar dat je ex nu hartstikke bang zal zijn dat je misschien wel weer zo'n  vlaag van verstandverbijstering krijgt. Die onzekerheid zit waarschijnlijk heel erg diep bij hem. Als je je gevoel volgt loop je inderdaad de kans op afwijzing. Kan het misschien zijn dat je in zijn algemeenheid bang bent voor afwijzing van mensen, misschien vooral wat relaties betreft? Heb je misschien in die vlaag gedacht, ik wijs hem maar af want dan kan hij dat bij mij niet meer doen? Weet dat hij wel respect voor je krijgt als jij in alle eerlijkheid toegeeft dat jij toentertijd de verkeerde beslissing hebt genomen. Ik heb bij Pentakels 3 absoluut niet beweerd dat je geen kans meer hebt op een relatie met je ex maar dat je er echter veel moeite voor moet doen. Ik kan in dit geval niet voor hem bepalen wat hij in de toekomst met jou wil.
Het is inderdaad een mysterie waarom je toentertijd die vlaag van verstandsverbijstering had. Deze kaart duidt nogal eens op aanvangsproblemen of latere crisis. Als die zijn overwonnen stijgt de betreffende relatie naar een hoger niveau.

Liefs van Leeuwin

scorpio22

Hoi Leeuwin,

Dank je wel voor je mail. Ook ik geloof ook in het feit dat niets zonder reden gebeurd. Aangezien hij wel weet hoe oprecht veel spijt ik had van mijn keuze (dit heb ik hem via verschillende manieren laten weten namelijk via brieven, gedichten en in gesprek) denk ik dat ik maar vertrouwen moet hebben dat mochten we bij elkaar horen, dat "het lot" ons weer samen zal brengen en dat alles met een reden gebeurd. Ik heb toendertijd heel veel moeite gedaan om hem terug te krijgen en om hem mijn spijt te betuigen en allen zonder succes. ik heb hem zelfs mijn liefde en geluk toegewenst met zijn nieuwe vriendin van toen,omdat hij, denk ik vond dat ik hem niet meer gelukkig kon maken. Liefde is natuurlijk niet te forceren.

Ik denk dat het wel beter is om te geloven in het feit dat alles wat je nodig hebt op geluk op je pad komt en mocht hij in mijn leven horen, dan moet ik geduld hebben en de tijd zijn werk laten doen en nu verder gaan.

Dank je wel, ik moet zeggen dat jouw mail me wel weer tot nieuwe inzichten heeft geleid.
Liefs van scorpio