Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

dameblanche

http://youtu.be/BWD3IYCdZEQ

de magier wil je iets zeggen ja hij wijst op een nieuw begin met nieuwe mogelijkheden, hernieuwde wilskracht, aanpassingsvermogen, veranderlijkheid en zelfvertrouwen.
en dat vooral in je omgeving kunnen toe gaan passen om daar groei te kunnen verwerven

Vlinder

Susy, de magier,
Jij laat aan de buitenwereld zien wat je kan, ga hier mee door Suus,
het gaat je goed af, er is evenwicht!

Liefs Vlinder

Sweetie

Rianna
ja id en het voelt lekker aan
Bedankt Rianna  :-*

Zieltje
ik ben bezig met vanalles eigenlijk en daar moet ik toch wat op mezelf zijn anders hindert het mij
ja vele innerlijke rijkdom ... waar voor mijn geld ... en daarvan genieten moet niet altijd in geld zijn é
Bedankt Zieltje  :-*

Heleen
Ja ik weet ze te gebruiken , ik wil en zal ze ook gebruiken om zo verder vooruit te komen
en dit is wel zalig  ;)
Bedankt Heleen  :-*

Zieltje
dat ze maar komt de kracht van bovenaf
ja mooie kaart de magier dadenkracht ...

Mary anne
Mooi liedje  :D
mooi is dat ik had deze zondag ook al maar niet op het forum geplaatst deze wordt dan een heel erg nieuw begin met heel veel mogelijkheden wauw ... en ik groei daarvan ook en daar ben ik heel erg tevreden mee
Bedankt Mary anne  :-*

Vlindertje
jij ook de magier !
ja en ik ben daar heel erg trots op !!
Ben echt tevreden !
Bedankt Vlindertje  :-*

kristina1975

o Suus zulke mooie kaarten! Ze geven ook je wensen weer en de Magier helpt je met zijn staaf om je wensen te verwezenlijken  :D

liefs

Vlinder

Susy, laat de magier zijn magische werk maar doen......

Fijne zondag, liefs :-*

Sweetie

Hallo een goeie morgen

de keizer - munten 5

heleen

Goedemorgen Suzy.

Wel een tegenoverstelling die kaarten van jouw. De keizer met al zijn keizerlijke macht, wetend wat hij wil. En dan 2 armoedzaaiers die zich een weg door de sneeuw banen.  Als ik nu achter de troon van de keizer kijk, en ik gebruik mijn verbeelding, dan zie 2 personen staan (de gele/oranje bergen), met hun voeten in een plasje water. Vooral als ik naar de gele berg kijk zie ik een vrouwspersoon zich los wrikken uit de berg. De keizer kijkt er niet naar. En dat is wat er gebeurd. De keizer zit verstard en strak op zijn troon, en achter hem is beweging van 2 personen die zich los willen maken van hun leiden. Je gevoel meer laten spreken Suzy, laat de keizer kijken naar het proces.

Heleen.

dameblanche

om alles te ordenen, te regelen en disipline te kunnen blijven opbrengen ,moet er hard gewerkt worden

Sweetie

Heleen
ewel dat zal ik doen
ik zal hem omdraaien , ik vergeet soms wat ik kan
Bedankt Heleen  :)

Mary anne
En ik ben daar heel hard aan het werken 
Bedankt Marianne  :)

kristina1975

Hi lieve Suus, schrijf het ergens op en hang het op de muur van je wc :) nee een lade die jij iedere dag opent om jezelf te herinneren wat jij kunt allemaal :) Het wordt wel een lange lijst he!   ;)
:-*

Sweetie

 :D :D
Bedankt lieve  meid  :D :-*

Sweetie

kiekeboe

bekers 8 - zwaarden koning
spirituele veranderingen , vernieuwde ideeen


dameblanche

de poortkaart......
wart werkt er eigenlijk niet meer?
onderzoek dat grondig, je bent min meer vastgeroest in je gedachtengang suus

Sweetie

hallo Mary anne
ik kom ouderwets, zal me moeten vernieuwen alsook mijn gedachten en loslaten loslaten en loslaten ...
Bedankt Mary anne  :-*

Vlinder

je eigen gang gaan susy, zoek de juiste weg.

:D