Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

heleen

Dat je zwaarden 10 niet zomaar vrijwillig trekt, daar geef ik je gelijk in. Neergeveld worden door 10 zwaarden is niet niks. Toch floepte hij zomaar uit je stok. Ophouden met vechten? is dat wat deze kaart wil aangeven?

De heren van pentagram kleuren jouw dag, de koning en de ridder. Plus de dame van ster die de aarde besproeit met water

De planeet Venus (vrouwelijk) vormt het pentagram wanneer haar weg gevolgd wordt tussen de sterren vanwege haar retrograde bewegingen.

Op internet opgezocht waar pentagram voor staat, en dit vind ik in wikipedia. Hoe passend bij jouw kaartjes.
Heleen.

Sweetie

Hallo Marianne
Ik heb normaal niet veel floepers maar met die tarot ligt dat blijkbaar anders ze draaien hun vanzelf hihi !!

Geveld op de grond ja dat was gisterenavond ... ik kon niet meer maar de zon was weer van de partij heb mijn hart opgeladen en kan er weer wat tegen vandaag
we hebben hard gewerkt van het weekend en kunnen het nu wat rustiger aan doen dus de overgangsfase .... deze za l" rustiger " worden maar wat dat zal geven ??

Bedankt Marianne weer mooi gedaan  :)


Hallo Vlinder
En de hoop is rust  :D

Bedankt Vlinder  :)


Hallo Heleen
ik vecht niet meer is gedaan met vechten en ben er heel blij om
mijn dagje was zalig ,  beetje dit ,beetje dat alles rustig
heb het ook bekeken dank daarvoor intersant zo leer ik nog heel veel

Bedankt Heleen  :)




dameblanche

het zijn ook van die onhandig grote kaarten hè suus, maar weet je ook dat men ze in kleiner formaat heeft, formaat gelijk de lenormandkaarten.....en zelfs nog kleiner...19,95 euro....

Sweetie

Ja Marianne maar het is steeds maar eentje die eruit valt en ja eigenlijk heb ik de kleintjes liggen ook die zijn maar 8,5 op 5 cm groot  :-[

heleen

inderdaad met 10 zwaarden in de rug kun je ook niet meer vechten.
niet over na gedacht.
en zo leer ik ook weer. ;)
Dank je wel Suzy
Heleen

Sweetie

Goeie morgen

vandaag 2-1-3
staven ridder - staven koningin - bekers  aas


dameblanche

als ik zo lees op deze site, waat je goed met je taaltje om te gaan, heerlijk, gooi er maar dikwijls een paar belgische uitspraken tegenaan......
ik kijk vaker naar flikken antwerpen....hihi, leuke woordspelingen en leuke grappen, en wij maar denken dat alleen hollanders dat kunnen, niks is minder waar, ook leuk te volgen is scheire en de schepping....
wij kunnen nog iets van u leren.......................

mooie kaarten vandaag suus, de koningin van staven....
levensvreuge, levenskracht en steeds weer met haar gezicht naar de zon keren, een grappig detail zijn haar 2 voeten die zij als enige koningin gespreidt heeft....wat een teken is voor sexuele energie :-\ :-\ :-\ ;)
maar de ridder van staven maant haar aan iets geduldiger te wezen en meer aan HAAR eigen emoties aandacht te geven

Vlinder

Staven Koningin, ze heeft al veel meegemaakt, weet wie ze is en heeft haar littekens  bij haar, dat maakt haar mooi en sterk.
Naast haar de ridder, die ongeduldig is en die ze tot rust maant aan de andere kant de beker van overvloed, voor alles is tijd ook voor genieten.

Gr Vlinder

Chris

Een poging;

Veranderingen op komst in positieve zin let hierop bij je gevoel of volg je gevoel,je intuitie


Gr Chris

heleen

prachtige kaarten. rustig stabiel. Zelfs de ridder lijkt zijn paard onder controle te hebben. Maak er vandaag een fijne dag van.
Heleen

Sweetie

Marianne
Dat zal ik doen Marianneke  :D
Ja ja daar hou ik van dat zonnetje en die sexuele energie  :D dat kan best zijn
Ik zal dit zeker onthouden zal het vertellen aan mijn ventje straks van die sexuele energie en dat ik mijn emoties aandacht moet geven  :D :D

Bedankt Marianneke  :)



Vlinder
Ja Vlinder dit klopt 100 %

Bedankt Vlinder  :)

Chris
Dat is zeker die veranderingen en zal zeker mijn gevoel volgen
Dank je wel Chris   niet slecht hé  ;)

Heleen
Ik heb alles onder controle en was een zalige rustige dag
Bedankt Heleen  :)

Sweetie

Was bijna mijn kaartjes vergeten te leggen

schildknaap pentakels - zwaarden 2 - de keizerin

dameblanche

vergeten je kaartjes te leggen suus......
hoe is dat nu mogelijk...hihi
heb je zelf een deck of trek je on-line?
hier zie ik namelijk geen onderste boven kaarten....
eerst doe ik het deck wassen.....en zo hou ik het ook..dan schudden..
dan komen er dus ook kaarten onderste boven te liggen...
schildknaap van pentakels...
schildknapen staan open voor, deze schildknaap houdt de pentakel hoog in d handen, hij kijkt er vol bewondering naar, hij moet deze pentakel nog vorm gaan geven, nog gaan inkleuren, waarbij hij gebruik zal maken van de zwaarden 2..evenwicht tussen daden en gedachten....
de keizerin, moet daarbij nog een duit in het zakje leveren......
daden [staven]
gedachten[zwaarden]
keizerin [aarde] ofte wel aarden....

Sweetie

ja Marianne was zodanig bezig met de kaartjes van anderen te duiden dat ik dacht dat ik gedaan had maar toen zag ik ze liggen
Ik heb zelf kaartjes ben niet zo voor die on- line leggingen
Geen kaartjes onderste boven ze zijn netjes gelegd ik schud ze en was ze niet dat zal voor iets later zijn want vind het al moeilijk genoeg zo als ze rechtopstaan, probeer ze wel voor anderen te duiden maar heb er nog wat moeite mee maar het lukt wel
Hij kijkt ernaar zoals een zoals een zieke koe  :D dat zeggen ze hier ... hij heeft het in de hand maar weet nog niet echt wat hij ermee zal aanvangen

O dank je dat laatste ben ik mee geholpen

dameblanche

gooi je belgische spreekwoorden maar hier op de site, ik geniet er van....
je kunt de kaarten ook rechtop interpreteren suus,maar dan met de kanttekening dat het er nog niet is, dat er nog aan gewerkt gaat of moet worden...zo krijg je een nog nauwkeuriger beeld van de situatie...
ik vind zelf dat ik met een roze bril dan kaarten zit te schudden,maar alèz, is mijn gedachten...

je page van pentakels......
je kijkt er na als een koe, ja een koe dit met haar twijfels nog in haar reet zit.....
nergens voor nodig, alleen iets meer aarden gaan......
maak contact met moeder aarde..maak je leeg, je doet het fantastich...je bent een kaartlegster.. ;)