Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

klaproos1945


gerechtigheid~zwaarden 5
WEES NIET BANG OM TE FALEN , ben ik niet meer

@(onbewust kan het falen soms nog doorwerken)

DURF OPEN TE STAAN , sta helemaal open           

@( dit kan oorzaak en gevolg veroorzaken)

DURF HET OUDE LOS TE LATEN , moeite mee maar lukt wel 

@( is een van de moeilijkste dingen om te leren)
omdat er meestal weer iets nieuws naar boven komt als er iets is los gelaten denk dan aan de ui die we aan het afpellen zijn................................

KEN JE GRENZEN , doe mijn beste 

@( onderschat de ontkenning niet)

ONTREK JE AAN VERPLICHTINGEN DIE NIET GOED VOELEN, ik richt mij op het het positiev
@ (probeer het negatieve er bij te betrekken het kan van onschatbare waarde zijn)

LAAT JE NIET AAN BANDEN LEGGEN'GA JE EIGEN WEG , daar ben ik mee bezig
@( slagvaardigheid... ???
vechten tegen het verlies dat biedt weerstand in jezelf en geeft soms een zo niet goed voelen aan kijk hier naar.....................!


DAN KUN JE ONGEHINDERD VERDER GAAN, EERST AFSLUITEN!!!!! ,  is moeilijk maar het lukt al is dit niet makkelijk  ( ::) )
klaproosje ;)

heleen

eerst afsluiten.
een wijze raad die je hebt gehad Suzy, anders komen patronen iedere keer terug.
dank je wel dat je iedere keer mijn kaartjes duid, ook al ben ik zelf de laatste tijd zo vaak afwezig.

liefs

Heleen.

Sweetie

Mary ianne
Ik kijk inderdaad na mijn binnenste ik ben eerlijk geweest tegenover mezelf en ook naar mijn omgeving toe
hetgeen ik wil, dat weet ik zo nog niet ... hetgeen ik niet wil , dat weet ik dan weer wel
ik heb zeer zeker geleerd van mijn ervaringen want een mens moet vallen om te weten dat er wel dingen pijn doen, ik neem deze ook ten harte ..
NEEN, ik heb niet altijd juist gehandeld .. vanuit mijn standpunt heb ik wel juist gehandeld .. uit een ander zijn standpunt heb ik dit niet gedaan .. dan kijk je even met andere ogen aan en dan ken je het antw.en dan weet je dat het niet altijd de schuld is van een ander
Hoe was mijn aandeel in conflikten ... ik kan mijne mond niet houden als het er dik tegen zit en ik kan heel koppig zijn !!
Oordelen ... het is niet altijd wat het lijkt hé..
De kunst van het leren uit je ervaringen is je bagage afzetten maar de wijsheid eruit halen ..
Hartelijk dank Marianne  :-*

Vlindertje   
ja daar ga ik naartoe en de rest van de dagen ook
Ik zal altijd eerlijk zijn en handelen want ik hou niet van dat rotte gevoel achteraf .. en soms maken we dit allemaal eens mee en daar kan ik dan geen weg mee  :)
Bedankt Vlindertje ( wist je dat Vlindertjes dol zijn op heel rijpe bananen  ? :D)


Sweetie

Citaat van: klaproos1945 op augustus 18, 2012, 13:57:07 PM

gerechtigheid~zwaarden 5
MARIANNE :WEES NIET BANG OM TE FALEN , ben ik niet meer

   ROOSJE :(onbewust kan het falen soms nog doorwerken)

     SUZY :JA EN HET ZIEN ERVAN IS EEN TEKEN DAT MEN HET ANDERS ZOU DOEN ? DIT SPEELT OP JE GEVOELENS   EN DAT IS GOED? DAN WEET JE DAT JE ERUIT GELEERD HEBT !

MARIANNE : DURF OPEN TE STAAN , sta helemaal open           

  ROOSJE : (dit kan oorzaak en gevolg veroorzaken)

     SUZY :  DAAR MOETEN WE LEREN MEE OMGAAN

MARIANNE : DURF HET OUDE LOS TE LATEN , moeite mee maar lukt wel 

   ROOSJE :( is een van de moeilijkste dingen om te leren)
omdat er meestal weer iets nieuws naar boven komt als er iets is los gelaten denk dan aan de ui die we aan het afpellen zijn................................
      SUZY :  EIGENLIJK IS HET MOEILIJKSTE , JE KINDEREN LOSLATEN ,DE REST .. LEER JE JE UI VEEL VLUGGER AFPELLEN

MARIANNE : KEN JE GRENZEN , doe mijn beste 

  ROOSJE : (onderschat de ontkenning niet)
      SUZY : NEE ZEER ZEKER NIET

MARIANNE : ONTREK JE AAN VERPLICHTINGEN DIE NIET GOED VOELEN, ik richt mij op het het positiev
   ROOSJE :  (probeer het negatieve er bij te betrekken het kan van onschatbare waarde zijn)
     SUZY : DOE IK OOK OMDAT JE DAAR TEN EERSTE MEE GECONFRONTEERD WORDT DAARNA KAN JE PAS HET POSITIEVE ERUIT HALEN ALS JE HET NEGATIEVE ERVAREN HEBT

MARIANNE : LAAT JE NIET AAN BANDEN LEGGEN'GA JE EIGEN WEG , daar ben ik mee bezig
  ROOSJE : ( slagvaardigheid... ???
vechten tegen het verlies dat biedt weerstand in jezelf en geeft soms een zo niet goed voelen aan kijk hier naar.....................!
     SUZY :  MEER PRATEN EN ZIEN HOE JE JE WEG KAN BEWANDELEN, WEL REKENING HOUDEN MET ANDEREN, MAAR EROVER PRATEN? DAT KAN JE SAMEN DE WEG BEWANDELEN IPV IN JE EENTJE WAT NOG ZO AANGENAM IS !


MARIANNE : DAN KUN JE ONGEHINDERD VERDER GAAN, EERST AFSLUITEN!!!!! ,  is moeilijk maar het lukt al is dit niet makkelijk  ( ::) )
klaproosje ;)
:) BEDANKT ROOSJE   :-*

Sweetie

lieve Heleen
Ja dat doen we  ;) en ik wil niet dat ze terug keren maar eigenlijk als je iets afsluit kan het de volgende keer veel makkelijker zijn omdat je al bepaalde dingen hebt afgesloten en weet hoe je kan omgaan met afsluiten 
Het is met heel veel plezier en liefde gedaan Heleentje  :)
Bedankt Heleen  :-*

Sweetie

Toch eens mijn kaartjes gelegd

staven 8 - pentakels 10

Vlinder

Hoi Susy,
Ik kwam ook nog even kijken hier vandaag, zag een mooie combi bij je staven acht, de gebeurtens, kan iets kleins zijn maar je voel je er fijn door.
heerlijk!

Liefs Vlinder

heleen

Hoi Suzy.

sowieso vind ik staven 8 een mooie kaart om te zien. De staven in beweging, daar houd ik als boogschutter ascendant wel van, beweging en vuur. Maar het mooiste vind ik dat achter het water allemaal vlekjes in weiland  staan. Doet mij denken aan schapen die staan te grazen in de wei. En dat geeft de kaart weer zo'n andere tintje. De rust van de natuur, zelfs een tegenstelling. En dat zie ik ook in pentakels 10. Een jong gezin, met een druk gezinsleven, probeert zaken op poten te zetten. daarvoor een grijze wijze die kijkt naar het gezin, en weet hoe aardse zaken gaan verlopen, door alle levenservaring die hij heeft. Mooie kaart.

Heleen.

Sweetie

Vlindertje en Heleentje
ja inderdaad er zijn veranderingetjes aan de gang dat wel fijn aanvoelt, we zijn aan het kijken om kippetjes te houden op een grasveldje misschien nog wat andere diertjes ( misschien een berggeitje ook )en een mini vijvertje, we hebben vanmorgen staan dromen om een fonteintje in onze tuin te plaatsen maar we gaan eerst voor de kippetjes dus die kaart is wel heel letterlijk van wat we vandaag in gedachten hebben  :D

Bedankt my lady's :-*

Sweetie

goeie morgen

voor vandaag
de maan - de keizerin

een reisje in mijn innerlijke , zie ik het licht van de maan en hoeveel licht kan ik zien van de maan, de keizerin zegt me dat ik het nodig heb om te groeien en dat ik ervan moet genieten

symbolonkaart

DE RATTENVANGER
Vandaag stap je in een waardevolle, persoonlijke ontwikkeling. Je doet er goed aan hier geconcentreerd mee verder te gaan. Je ontdekt namelijk steeds beter dat het leven, met alles wat bij het leven hoort, soms ook loze beloften heeft. Je doet er goed aan te vertrouwen op je krachten en inzichten vanuit jezelf

dameblanche

grooooote kaarten van de grote arcana



je bent op het punt gekomen om je innerlijke angst en onzekerheden in kaart te gaan brengen..
daarna kan er een nieuwe periode van groei en ontwikkeling te verwachten zijn....

Eveningstar

Goede morgen, morgen!

Hoi Lieverd!
Ik ben het helemaal met je eens, behalve... en dat ik ervan moet genieten ik zou hier eerder zeggen:... en dat je ervan KAN genieten... .

"Ont"moeten geeft vaak een grote opluchting en vrijheid ;) :) .

Dikke knuffel!

Liefs,
Eveningstar


Sweetie

hallo lief Zieltje
blij dat je terug bent  :-*

Eveningstar

Het doet mij ook wat ;)

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

kom ier dat ik u ne grote knuf geef  :D