Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Eveningstar

Herstellen...., lieve schat,

is eveneens aanvaarden, dat het zo is en vooral vrede vinden met wat er is... . En dat kan je zeer wel! herstellen van het verdriet, van de pijn, die je ervaart... .

Blijf je gevoel volgen, je doet dat goed!

Dikke knuffel!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Dank je wel lieverd  :-*
Dikke knuf
Liefs
Suus

kristina1975

hi lieve Suz, volgens mij zeggen de kaarten dat de strijd voorbij is en dat raad alle kanten op kan gaan, draai maar waar jij heen wilt en jij zult er komen
:-*

Sweetie

Ik hoop het Believe

Dank je wel
:-*

Sweetie

#439
goeie morgen
2-1-3

petakels 9 op koppie - bekers 10 - pentakels 6 op koppie

dameblanche

#440
tendens gaat weer opwaarts, weet dat als je de bodem hebt gezien en ook hier gevoelt kun je alleen nog maar op....
want je weet ook inmiddels dat het andersom ook het geval is..alles is constant in beweging...
ontevredenheid, ongelukkig, neiging hebben om je op iets ietsm eer geld te gaan uitgeven aan nutteloze dingen alleen al om je gemoed even op te krikken, dat kan voor even werken , maar niet op lange duur...

Eveningstar

Hoi Vriendin!

Je Bekers 10... hou die voorop! ;) De gelukzaligheid, de voldoening, die ze je geeft enerzijds, gaat je eenzaamheid anderzijds niet uit de weg. Wat in andere situaties je andere kaart op schulden kan duiden, zou ik nu eerder geneigd zijn, om het schuldgevoelens te noemen... .

Dikke knuffel!

Liefs,
Eveningstar


kristina1975

Bekers 10 heb je ook al krijg je dat zonder hulp en belemmeringen. Xxx

Vlinder

Ha die Susy,
Mooi die 10 in het midden, die heb ik ook, ga je gewoon gelukkiger van voelen, doen hoor.....
9 en 6 pentakel aan de zijkanten ondersteboven... heeft vast met geld te maken, rekeningen of een ander akkefietje, maar geluk zit van binnen, de rest is bijzaak.

:-* Vlinder

Sweetie

Marianne
Ik wordt er zeeziek van
ja ik moet sterk zijn hé me niet laten meeslepen ..
Bedankt Marianneke  :)

Zieltje
Terug kijken heeft geen zin ja die gevoelens pff
Dank je wel maatje  :) knuf

Believe
ik krijg ze en zal ze vast houden alleen mijn armpjes zijn te klein om ze alle tien te nemen
Bedankt Believe  :)

Vlindertje 
dat gelukkig voelen was niet voor gisteren
Gevoelens .. geen geld
Bedankt Vlindertje  :)

Sweetie

Voor vandaag
2-1-3

De gehangene  - pentakkels ridder op koppie - zwaarden 3 ( recht )
Ik kom eruit ....

kristina1975

Lieve Suus,.......
Wat is er gaande? Xxx

Eveningstar

Hoi Kameradsky!!!

zo nu en dan het eens lekker laten hangen, kan absoluut geen kwaad. ;) Vaak is het zelfs nodig even stil te staan bij de situatie. :)
Je Ridder doet je extra stilstaan,... maar ... pijn in het hart heeft dit tot gevolg... .  :(

Mijn lieve meid... douche even lekker alles van je af... ga dan even zitten in het zonnetje en genieten. Focus je op je nieuwe keuzes, die je maakte... put kracht uit het leuke, het grappige en vooral je wil ;) .

Mijne dikke knuffel is alweer bij jou  :D .

Alle liefs,
Eveningstar

Vlinder

Sorrie, Suus, had ik het niet goed gezien, alleen dat gedoe met geld weer wel,

vandaag ook geen fijne dag, geld zorgen lieve susy?

sterkte liefs Vlinder

dameblanche

de gehangene ligt hier niet voor niks, het is het totale overgeven, als je je overgeven kan.......................
en nu moet ik weer bedenk puntjes inlassen.................................................
als je je kunt overgeven....................................
dan gaat het ook de goed kant op, dan kan de dood intreden, [13] en die zegt dat er vooruit gang  komt, dan krijgen we ook verder de kaart matigdheid, het evenwicht......
je bent op doortocht, maar omgekeerd wijst hij op een crisis, je bent je bewust van diepere lagen die oud zeer vertegenwoordigen.....
als je het begrijpt, kun je er iets aan gaan veranderen....dus die stap moet nog gemaakt worden, maar je begint het te begrijpen suus