Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Sweetie

mijn kaartjes
De maan - het rad van fortuin omgekeerd - het oordeel

een storing komt op mijn weg het duister wordt verlicht en ik kom in een ander levensfase terrecht

dameblanche

maar liefst 3 kaartejs van de grote arcana suus, das bingo in het rad van fortuin...............

maar de maan, de maan is een typsiche vrouwelijke kaart, het toont de heldere kant, maar ook de duistere kant,
de maan weerkaatst het licht van de zon en bepaald zodoende het ritme van dag en nacht hier op aarde, zo doende ook eb en vloed,

je hebt een tijdje in soort van afzondering geleeft, nu heb je een sterkere behoeft aan gezeldschap, je zoekt het ook bewuster op, je wil een periode definitief dan ook gaan afsluiten....
zo ken je wisslende fases suus, fases waarin je actiever bent en fases waarin je pssiever bent...deze wisselen zich konstant af...
je zit nu weer in de actieve fase...


heleen

als droom zou ik zeggen, een kind moet altijd beschermd worden. het is je eigen innerlijk kind, die in je eigen ogen fouten heeft gemaakt.

de droom doet me denken aan een verhaal dat ik op cd heb staan van Boeddha. Het gaat over een haas, die in een pot met kokend water springt,om als voedsel te dienen voor een arme bedelaar. Omdat hij mededogen voelt, voordat hij springt schud hij eerst alle vlooien uit zijn pels.

Een konijntje zoals kraai beschreef staat voor moedergevoel, het opkomen voor je kleine innerlijke ik.

Heleen

heleen

het rad van  fortuin wil nog niet om. opvallende kleuren blauw spirituele, yods op de maankaart, en de engel die je roept. geef je over aan je emotie's, en je vindt het gele pad naar de bergen, waar je hoger op kunt, want dat is de bedoeling, van het proces waar je nu in zit.
Heleen

Vlinder

hee  Suus, ga je de diepte in, zoek je naar wat het allemaal voor je betekend,
Er komen inzichten waar je wat mee kan. 

Chris

Suzy

Wat is het waar je angst voor hebt?
Je kunt het niet veranderen in elk geval,sommige zaken moet je tegemoet treden..

Gr Chris

rianna


hoi Suzy
je komt tot de ontdekking dat een verandering je nieuwe kansen bied er komt een transformatie door die ontdekking
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Marianne
ja klopt inderdaad up's en dows de ene dag alles en de andere dag wat minder
en ja ik heb inderdaad een blz omgedraaid
Bedankt Marianne  :)

Heleen
dat is de bedoeling om hoger op te klauteren en het lukt me ook
Bedankt Heleen  :)

Vlinder
Ja  Vlinder ik heb iets ontdekt van mezelf en dat is heel goed
Bedankt Vlinder  :)


Chris
ik heb gisteren een oefening gedaan , een oefening van Ricca en ik ben mijn haatgevoelens tegenover sommige mensen aan het verliezen wat betekend dat ik diep in mij moet kijken om te weten wat ik verwerkt heb en ik verwerk dingen die me ook sterker maken en er heel mooi uitkom en me niet meer angstig maakt
Snap je
Bedankt Chris  :)

Rianna
Klopt Rianna ik heb iets ontdekt in mezelf ( staat bij Chris vermeld)
Bedankt Rianna :)

Sweetie

goeie morgen

zwaarden 5 op de kop - staven koningin - bekers tien op hun kop


rianna

hoi Suzy
je hebt het gevoel een nederlaag te lijden maar niks ins minder waar
door zelfvertrouwen uit te stralen en open en eerlijk te zijn komt er een triomf
liefs Rianna

Sweetie

Ik straal Rainna ik voel me happy omdat ik groei en ook groei van trots

dameblanche

#176
toch weerspiegelen de kaartjes ook innerlijke spanning....omdat
uiteindelijk zijn dan toch kaarten bij je op de kop naar boven gekomen suus....
als staven koningin zul je tewerk worden gestelt...

zet je talenten in, je wilskracht, je edelmoedigheid, maar ook je gevoel en je begrip, de pijn va de 5 zwaarden is welliswaar nog steeds aanwezig, maar de druk is verschoven...
wanhopig bijna, om het geluk te verliezen, wanhopig om weer in een behoorlijke dip te komen?

Vlinder

Hoi Susy,
Beetje hetzelfde gevoel als Marianne, je voelt je zo fijn, en het idee weer een beetje in een dip te komen is niet zo fijn, de kracht van de koningin in positieve manier gebruiken, maar idd niet te krampachtig.
Ze isOptimistisch, levenlustig en ook wijs, maar hoed je voor haar brutale egoistische kant.

groetjes Vlinder

Eveningstar

Hoi Suzy,

wil je conflicten voorkomen? Of voel je je onzeker over je toekomst momenteel?

Ben je bang, Suzy, om je gevoelens te tonen momenteel? Of ben je boos en heb je deze kwaadheid niet onder controle? Nochtans weet je precies wat je wil.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo engeltjes
marianne
ik heb te vroeg geroepen
ik heb de zon nodig ik ben moe en heb overal pijn mijn energiepijl ... nada...heb hem afgeschoten... ik ben zelfs mijn pijl kwijt
Bedankt Engel Marianne  :)

jij hebt al je vleugeltjes hé Vlinder
ik heb nergens zin in voel me pffffttttt
en ik moet nog zoveel  :(

dag engel Evening
ik voorkom dat want ik hou daar niet van
niet echt onzeker
bang om mijn gevoelens te tonen ??? goh Evening bij mij is het ... what you see is what you get !!!
ik ben moe en heb al 2 dagen niet zo goed geslapen ...
heb ik hele nacht liggen dromen aan toppic numerologie en wakker worden enz.. mengelmoes dus en nu ben ik moe  :P

Bedankt engeltjes  :-* :-* :-*