Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Eveningstar

Mijn lieve vriendin,

ik heb voor jou ook een liedje gevonden...

http://www.youtube.com/watch?v=rJPgxEi2BM8 Geniet ervan :).

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

oooh
Dank je ziel
Ik vind het een schitterend liedje  :'(

Dank je lieverd !!!

Dikke knuffel
Suus

Sweetie

Goeie morgen,

schildknaap staven - rad van fortuin

een spirituele boodschapper , brengt iets .. een plotselinge verandering

Suzy

dameblanche

de spirituele boodschapper linken we meer aan de kelken page

mogelijk ben je toe aan iets nieuws, het spirituele interseerd je geweldig, je pakt alle info daaromtrent ook op als een spons.
je draait al een poss in een kringetje rond en wil e neus wel eens verder gaan steken.
in afwachting wat er op je pad komt gaat je eigenlijk vervelen, er gebeurd daarom trend namelijk niks, dus neem het hft in eigen handen.

Sweetie

Hihi Mary anne,

Ik ben de leggingen aan het uit proberen , verschillende , heb er een hele boel gevonden en ga ze allemaal uitleggen
Dus ja ik steek mijn neus wat verder uit  :D


Bedankt Mary anne  :-*

dameblanche

jij maakt me nieuwsgierig suus :P

Mimi88

Suus! Zie mijn losse topic!! Leuke legging aan het oefenen die veel info geeft!! Xx

heleen

aandachtig ben je de staaf aan het bestuderen. Je hebt de afgelopen periode veel geleerd en wil graag vooruit. Maar pas wel op Suus, het rad van fortuin kan ook te snel gaan draaien. Blijf bij je rust, neem een voorbeeld aan de schildknaap, hij forceert geen groei, hij kijkt ernaar.

Heleen.

Vlinder

je ervaart op en neer gaande beweging van het rad, Suus  :D

Sweetie

Heleen,
Ja amai , ik ben bezig met leggingen , heb de legging van Mimi al eens geprobeerd en Mimi is content , dus ik ook  :D
Andere leggingen fieuw , ja ik bestudeer ze , ... vind ik niet zo makkelijk maar allee moeilijk gaat ook , is precies of ik trek dan kaarten die niet bij elkaar passen  :D
Ik sta erbij en ik kijk ernaar !, forceer niets als da rad te vlug draait keer ik mijn rug ernaartoe want ik kan niet mee , halve werken .. daar heb je niets aan hé
Bedankt Heleen  :D

Vlindertje ,
Haha ja ik ben op en neer aan het gaan van die leggingen , straks droom ik ervan
Bedankt Vlindertje  :D

Mimi
Bedankt meid
je mag er nog opzetten ! :)

Mary anne
De relatie legging , quintet, septet, korte legging , de 4 kaartlegging, KK legging + duo KK
Ik kan beter overweg met de groe legging dan met deze ...
Bedankt Mary anne  :D

Sweetie

Goeie morgen

Vandaag
Bekers aas - staven 10
begin van een nieuwe relatie maar niet teveel in 1 keer ..

Suzy

Vlinder

Bekers Aas Susy, mooie kaart, maar met de 10 staven toch wel een beetje overrompelend en
zo,n gevoel van rustig aan maar vandaag met dat fijne gevoel... komt nog wel...

Liefs Vlinder

Mimi88

Ja kan eigenlijk weinig aan Vlinder haar post toevoegen lieverd, wat heerlijk maar laat je niet overrompelen!!! Genietze meis

xxx

Sweetie

Hoi Vlindertje,
ik heb het rustig aan gedaan , niets geforceerd , eigenlijk een beetje veel te rustig
Bedankt Vlindertje  :-*

Mimi                   
Het was een zeer rustige dag , moets nog het een en ander doen maar is er niet van gekomen , eigenlijk heb ik mijn staven zien liggen en te lui geweest om ze vast te pakken  :D
Bedankt Mimi  :-*

Sweetie

goeie morgen
Heb eens de legging van Lief overgenomen
waar het om gaat en wat kruist het pad
staven 3 - munten 2
werk maken van , overtuigende kracht hebben om veranderingen aan te gaan