Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Sweetie

Jaja Vlindertje
Nu weer bezig met de kaartjes om veel verder te raken ...

Bedankt Vlindertje  :-*
Fijn weekend  ;)

Vlinder

Goed zo, gewoon rustig aan verder, niets forceren en alles mag er zijn.
:-* liefs

Sweetie

ja hoor zolang het leuk blijft  :D

Sweetie

voor vandaag

Ik heb al zwaarden gevoeld , die droom heeft me de hele dag bezig gehouden gisteren , s' avonds in bed nog een traantje gelaten  :'(

vandaag
munten 7 - zwaarden 3

heleen

door het mediteren ben je steeds opener geworden voor berichten van een andere wereld. Dit brengt veel geluk met zich mee, maar ook pijn. Ik zie dit ook terug in je lenormand kaarten.
ring-lelie-roede=lelie
ring kado, de droom (en tevens een verbintenis)- lelie, mediteren (vaderlijk iemand)- roede de pijn die het veroorzaakt uitkomst weer lelie.

Heleen

Vlinder

#1220
Lieve Susy,
Die droom is een warme herinnering, daar sta je bij stil, terug kijken is ook helen, dat mag en moet soms om verder te kunnen.
Je bent zo mooi onderweg, en soms is het lastig, Voel de pijn, laat even toe dat help bij het relativeren ervan.

hele dikke knuffel  :-*





Sweetie

Heleen
Wat mooi Heleen , ik had er nooit bij stilgestaan en ja hoor als je het nu schrijft , je hebt helemal gelijk
Wat ben je toch een fijn mens (je)  ;) :-* :-*

Vlindertje , schoonheid ,
ja ik sta er bij stil , overdag ben je daar niet mee bezig en dan nog , als je eraan denkt gaat dit niet diep, als je droomt dan gaat het heel diep van binnen naar buiten , en van buiten naar binnen, dan voel je het tot je doordringen en dat is pijnlijk maar we nemen het erbij , dat is omdat ik hem niet vergeten zou ..
Bedankt lieverd  :-*

dameblanche

#1222
uitstel is een dief van de tijd...suus, je zult door de pijn heen moeten, er zit een zielepijn in je die je nog steeds niet hebt durven aanschouwen...

Sweetie

Je doet me denken aan iets Mary anne   :o,

Ik heb vrijdag een tekst gelezen over karmische bindingen , je moet je voorstellen dat je in een groot wit ei zit , je ziet jezelf zitten en je ziet de draad ( band ) van je hart lopen , kijk naar het einde van die band en dat is de persoon die met jou vrebonden is .
Ik heb daar eens aan gedacht vrijdagavond in mijn bed maar ik kon dat niet zien en ben in slaap gevallen .

En nu dat je dit schrijft moet ik terug aan die tekst denken  ::)
Bedankt Mary anne  :-*


Sweetie

Goeie morgen

het oordeel - kelken 2

dameblanche

het oordeel; een mooie kaart, ongehinderde verder kunnen gaan, een uiterst spirituele kaart die verwijst naar vernieuwing en verandering.
je hebt goed nagedacht en bent erachter gekomen dat je je betere helft in jezelf moet vinden en niet in een ander, je kunt nu verder, maar ook ECHT verder!

Sweetie


Sweetie

vandaag

kelken ridder - de dwaas

krijg ik iets van de ridder en ik ga op ontdekkingsreis

Vlinder

Ja Susy, je geeft jezelf iets , en daar ga je heerlijk van genieten, voel je frank en vrij... :D

Sweetie

Vlindertje,
Hihihi ja ik heb mezelf wat gegeven , ik heb de mooie Mary Hanson Roberts tarot gekocht op MP en ze zijn vandaag toegekomen , en ik geniet ervan want ze zijn schitterend.

Graag zou ik nog deze willen maar weet niet waar ik deze moet aanschaffen

http://www.youtube.com/watch?v=yhltCLFzUWY

Bedankt Vlindertje  :-*