Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

heleen

Hoi Suus.

meer het niet aanvaarden van een situatie. Maar ik krijg ook het idee dat niet nodig is. Sommige zaken zullen afgesloten worden, en de beker heb je niet nodig. Er blijft op beide kaarten voldoende over. Man van staven heeft maar 1 staaf vast en dat is voldoende.

Heleen.

Eveningstar

Halloooo!

je kaarten gisteren... munten koning - bekers 9.
Genieten staat voorop bij je :) . Genieten van je prestaties, die je neerzet. Leuk!

Je kaarten van vandaag... bekers 4 - staven 2.
Hé vandaag kaarten, die niet in het verlengde liggen van de kaarten van gisteren... ik bedoel ze zetten het gevoel van gisteren niet verder... .
Duidelijk een parkoers kiezen, om verder te kunnen gaan. Een richting bepalen en het ongenoegen, dat je ervaart, ompolen... .

Kan je dit plaatsen, Zielenvriendin?

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

bekers 4 - staven 2

Hoi susy, je bent niet  geheel tevreden met de gang van zaken, wellicht kun je hier zelf wat aan doen, door een beker aan te nemen.

:-* Liefs vlinder

dameblanche

suus...een beetje ingedommelt meis....je mist de uitdaging.....

Sweetie

Heleen,
Nee ik aanvaard en leg me erbij neer , niet alles loopt in een leven gesmeerd, ik heb genoeg om dankbaar voor te zijn  :)
Vandaag een boek gelezen en eigenlijk is het schandalig hoe ondankbaar een mens is en kan zijn :-\
Ik maak er werk van om dankbaar te zijn ipv naar de negativiteit aan te kijken
Mijn man zei onlangs hoe rijk we wel niet zijn ...
Vroeger was een steen rijk mens nog zo rijk niet gelijk wij, die mocht nog naar buiten om op een houten plank zijn boodschap te doen !
Snap je , ik vond het zo mooi zeggen van mijn ventje dat het lang in mijn koppie zal blijven hangen !
Bedankt lieve Heleen , ik dank je  :-*

Zieltje
jazeker mijn Ziel !!
Ja idd., ik wil eens de verandering in mijn leven gaan brengen ..., kijk eens wat ik bij Heleen schreef
Ik dank je mijn maatje  :-*

Vlinder
Nee ik was niet tevreden met de situatie maar ik laat het achter mij, ik neem de beker en met 2 handjes Vlindertje
Bedankt lieve mooie Vlinder  :-*

Mary anne
Hihihi nee ik ben vanavond heel erg wakker geworden ... en ik ga de uitdaging aangaan
Bedankt Lieve Mary anne  :-*

Wat is het toch prachtig dat jullie naar mijn kleine stulpje komen binnen gewandeld om eens te kijken hoe ik het vandaag zal doen of hoe het met me gaat vandaag, ik zou jullie koffie en koekjes willen aanbieden   :D
Bedankt LADY'S

Eveningstar

Pas op hé... ik woon niet zo beestig ver van je ;) :).

Maar ja... ik drink vruchtenthees... .

:-*

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

ik heb rode bessen thee staan , heb dat onlangs liters van gedronken en nu moet ik eventjes geen meer hebben  :D
Maar ik zou er gaan halen hoor !
Speciaal voor jou  :D

Suus

heleen

denk dat ik wel een paar uurtjes moet reizen voordat ik arriveer in het mooie Belgie, en dan is de thee of koffie vast koud.
Maar koekjes kun je best naar me opsturen suus, als je maar zorgt dat de verpakking dicht zit.

Heleen. :P

dameblanche

ik kom vandaag naar belgie, en wel naar kasterlee...oppassen  dames...hou alles maar binnen!

heleen

onze Nederlandse donderwolk is naar Belgie. kan ik rustig buiten thee drinken met koekjes erbij.

Heleen.

Eveningstar

Citaat van: marianne op november 02, 2012, 09:31:38 AM
ik kom vandaag naar belgie, en wel naar kasterlee...oppassen  dames...hou alles maar binnen!

Dat is al aardig in de buurt, Marianne. Het is een prachtige omgeving met vele bossen. Kasterlee wordt de pompoenstad-/dorp genoemd, omdat daar jaarlijks een pompoenwedstrijd plaats vindt. Het gaat er om de grootste pompoen te hebben.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Heleentje
hahaha ja geen koekjes van vorig jaar en geen slappe koekjes  :D

Mary anne
http://www.youtube.com/watch?v=fJvCMP90ylI
ons Mary anne komt in het land  :D

Heleen
Hier heel de middag droog gebleven !

Zieltje
Dat moeten daar nogal pompoenen zijn dan !


Sweetie

En nu mijn kaartjes dames

munten 6 - gerechtigheid
geven en nemen maar op een eerlijke manier

Salsafret

Geven en ontvangen in evenwicht. Jezelf objectief beoordelen en bepalen of je evenveel ontvangt als wat je geeft (of andersom)

Vlinder

Susy, Ja dat geven en nemen, in balans brengen, een beetje dubbel op, dus ik denk wel belangrijk.
Misschien geef jij wel te veel, en mag je eens aan jezelf denken.

:-* Vlinder