Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:55:55 AM

arend

Goeiemorgen Suzy
er is wat wantrouwen over iets (met een kind?)
een bericht doet je de knoop doorhakken
hulp bij innerlijke strijd
probeer dat gevoel van gisteren nog wat aan te houden  :-*

dameblanche

de boom geeft aan dat je vastzit suus, vast zit in ook onzekerhden ,hoe daar toch op een goede manier mee om te kunnen gaan...
het is moeilijk voor je om een inzicht te verkrijgen in je eigen emoties,
dat heeft iedereen , je zit erin , je bent er nauw bij betrokken en daardoor kun je onmogleijk objectief zijn, maar suus is koppig, is gewent haar eigen boontjes te doppen, echter dit is een iets andere zaak meisje...

Eveningstar

Hoi Suus,

gezinssituatie... emotioneel... iets wat al een tijdje bezig is of sluimert... goed gevoel...

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

alle zorgen even om dochter dus en dus ook bij jou, sta sterk met je vent, hij is er! Samen!!!  :-*

Vlinder

het gezin is altijd wer opnieuw een bron van zorgen maar ook van heel veel liefde, soms moet je ergens door heen......

En waarom zou die knuffel niet voor jouw zijn, tuurlijk wel, malle. :-*

Vlinder

Sweetie

Alain 
ik ben kabouter lui geweest vandaag...
en daar heb ik het soms wel moeilijk mee als de dag ten einde is en ik zie dat ik niet veel heb uitgespookt  :o ma ja is zo ga eten gaan maken dat ik toch nog iets gedaan heb hé :D en zie dat stel ik me nu positief op  ;D
Bedankt Alainke  :)

Arendsvrouw  :D   
kind voelt zich niet te schitterend .. beetje van de warmte zeker ..
geen bericht gekregen wel eentje verstuurd om alles in orde te maken wat nogal belangrijk was
innerlijke strijd tja beetje .. heb niet teveel gedaan en voel me daar nu niet zo goed bij  >:(
Bedankt Arendsvrouw  ;)

Marianneke   
goh  :o hoe ben jij uit je bedje gekropen .. schrok me rot als ik jouw duiding zag ... zo negatief  :P
maar ik zal je verlichten ..
Mijne dochterlief voelde zich niet uitstekend lekker vandaag hoofdpijn waarschijnlijk van de hitte ..
Wel  :o vanmiddag .. iemand die ik kende van zien is niet meer .. nog een vrij jonge persoon en dat raakt een mens toch wel als ze op vroege leeftijd al de overkant bereiken ..  :(
Bedankt Marianneke  ;) :)

Zielenvriendin
dat emotioneel ja , weten dat jonge mensen met 3 kids al naar de overkant vertrekt daar wordt ik emo van
Bedankt mijn grote zielevriendin  :-* sigaretje ( in sjokolaa é )

Schattie
Ze is beetje bevangen van de hitte maar met rusten zal wel overgaan
Bedankt Schattie  :-*

en nu onze mooie Vlinder
ja dat is altijd zo een mens zou zich zorgen maken als we zelfs niet ongerust moeten zijn maar dat is houden van hé !
Knuffie knuf Vlindertje en bedankt  :-*

Sweetie

goeie morgen
2-1-3
klaver - kruis - heer = lelie   mc/tuin
klaver - heer - weg
lelie - vos
kist

dat beeldig kruis  :( ik ben er niet zo gek van

Alain

hey suusje,
Wacht je een beetje op het geluk van de heer, je maakt keuze's en vertrouwt niet alles...
XX

arend

Hallo Suzy
je mag je niet zo schuldig voelen eens een dagje niets te doen, geniet ervan zou ik zeggen, het hoeft niet altijd drukdruk en presteren zijn, laat alles maar eens liggen (zonder schuldgevoel achteraf ;))
voor vandaag, is er al een heer of zou je het willen in je gedachten?
als je dingen loslaat, ligt het geluk op je te wachten,
kan je een keuze daartoe maken,
je wantrouwt het wel erg ...
:-*

Sweetie

Alain
ojawel heb een fijne dag gehad en nog en vanavond ook nog

Bedankt Alainke :)

Arendsvrouw   
ja ik weet maar is al weer beter heb vandaag alweer lekker verder gedaan ..
vanavond lekker nog eens weg met mijne heer ..oja dat ondervind ik wel maar geen wantrouwen vandaag
Bedankt Arendsvrouw  :)

Sweetie

Goeie morgen
2-1-3

klaver - weg - ooievaar  = boom  mc/  toren
hart - schip - weg
brief - ring
ster

een beslissing nemen ivm iets waar een verandering moet doorgevoerd worden
lijkt wel op een ziekenhuis .. op weg
een mailrelatie die vooruitgang brengt

Eveningstar

Gaat mijn vriendinne op stap?? ?

O ja... goede morgen lieve vriendin! :)

ja,... op stap vandaag? Of gaat het schema van vandaag omgetoverd worden? Wie weet verandert er vandaag het één en het nader... . Who knows? You do! ;)

Liefs,
Eveningstar

arend

Goeiemorgen Suzy,
je volgt je hart in het maken van een keuze,
je kiest voor een nieuwe start,
krijg je een bericht betreffende een relatie
geniet ervan :-*

Alain

Hey suusje,

Je hebt vertrouwen in het maken van nieuwe keuzes, voel je jezelf niet lekker?
Je volgt je hart...
XXX

Sweetie

Dag mijn Zieltje
Nee gisterenavond wel nog .. na zee met ventje mee een ijs gaan eten en terug was zalig ik heb ervan genoten
maar het schema wordt inderdaad omgetoverd , ben al heel druk bezig geweest en heel veel gedaan en ben content ben wel paf nu maar ben tevreden .. kunnen lekker BBQen van het weekend want is allemaal proper  :D
Bedankt mijn lieve maat !   :-*

Arendsvrouw ( een hele mooie vogel hé)!!
en ik heb mijn hart gevolgd vandaag en ik kies een start maar dat bericht bleef uit alhoewel.....  :) heb berichten binnen gekregen en ik geniet er eigenlijk wel van want hoor mijn vriendinne eigenlijk graag ..
Bedankt Arendsvrouw  :-*

Alainke
Inderdaad ik heb daar vertrouwen in en jawel ik voel me prima en ik volg mijn hartje ook
Bedankt Alainke  :)