Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Vlinder

Lief
Nuchter alles op een rij zetten, en er een goed gevoel aan over houden!

kreeft


Lief

Dank Vlinder  :-*

Jazeker Kreeftje, ik koester ze......
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,

De Keizer met begeleidingskaart Kelken 2.
je mannelijke energie de bovenhand laten krijgen , met z'n twee overleven en nieuw leven in blazen , al moet de rivaliteit eruit gehaald worden ..

Suus

Lief

#919
Hmm, dat is het Suus,

Rivaliteit, ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar snap wel wat je bedoelt.

Kaartjes voor 10 december.

Zwaarden 2 met begeleidingskaart Munten 6.

Geen idee hoe ik dit op het moment in kan passen....

symbolon:

HET ZWIJGEN
Vandaag wordt je geleidt naar je eigen innerlijke wereld! Vandaag wordt je verteld dat er nog meer is wat je voor jezelf mag houden. De engel in jezelf verbiedt je liefdevol om geheimen te delen met anderen. Richt je naar binnen en bewaar zorgvuldig en liefdevol de kennis die je eigen is, namelijk je innerlijke stem.


fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 11 december.

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Ridder van Zwaarden.

Naar mijn innerlijke stem luisteren. Stilstaan en opletten. Niet te snel willen gaan. Alleen denken, niet uitspreken. Kortom. Naar mijn innerlijk luisteren die mij verteld geduld uit te oefenen.

symbolon:

MOIRA
Een innerlijke strijd houdt je bezig! Je worstelt met een beslissing en vandaag krijg je de gelegenheid uit twee opties te kiezen. Soms moet je leren omgaan met het lot. Hierin is de keuze altijd vrij om te kiezen voor verbittering of honingzoet. Volg vandaag je waarheid en laat je leiden door sereniteit en liefde.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 12 december.

De Duivel met begeleidingskaart Kelken 10.

Licht in de duisternis brengen. Beloning omdat we problemen op een positieve manier het hoofd hebben geboden.

DE TONEELSPELER
Vandaag beland je in een situatie, waarin je de rol vertolkt van de toneelspeler op het podium. Dit is voor nu een uitstekend initiatief! Je kunt niet altijd jezelf zijn. Zelfbescherming via deze weg is soms een feit! Maak dan ook gebruik van het hele podium! Trek je niets aan van knagende schuldgevoelens.


fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemiddag,

Nog even mijn kaartjes. Ik lig met maag-en buikgriep op bed :-[

Staven 6 met begeleidingskaart Koningin van Kelken.

Een positief zelfbeeld. Durven los te laten.

Symbolon:

DE GOUDEN KOOI

Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

Groetjes Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 14 december.

De Zegewagen met begeleidingskaart Gerechtigheid.

Een besluit nemen die goed voor mij is. Een stap voorwaarts maken. Stilstand is achteruitgang. Mijn kalmte bewaren.

Symbolon:


DE ZWARTE MIS

Vandaag wordt sterk je aandacht getrokken. Je wordt namelijk geroepen om aandacht te schenken aan je persoonlijke ontwikkeling! Je bent er klaar voor om een transformatieproces te doorstaan. Hou je vandaag bezig met iemand of een geestelijke stroming die je bewondert. Door je simpelweg je gevoel te volgen kom je de juiste personen tegen.

Fijne dag!

Groetjes Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 15 december.

De Gehangene met begeleidingskaart De Zegewagen

De kijk op mijn leven veranderen(dit is al ingezet) Wat ik nu leer is iets dat ik nooit zal vergeten en alle dagen met mij mee zal nemen. Ik koester het, het is belangrijke kennis.
Ik moet dealen met veel emoties. Ik zeg wat ik voel en wat ik wil en ik ga daarvoor....

symbolon:

ABORTUS
Vandaag wordt je uitgenodigd de ladder van je eigen emotionele diepte af te dalen. Zo kan je werkelijk doorvoelen, waar het nu aan scheelt en waarom je jouw ziel wilt verkopen aan de duivel. Het helpt je om af te dalen in je onderwereld van gevoelens. De diepte is minder dan je nu ervaart.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

Lief,
hopelijk intussen wat bekomen van het ziek zijn  :)

de gehangene zegt dat je het allemaal een beetje over je heen moet laten komen ,
even alles laten zoals het is, om zo terug nieuwe krachten te krijgen  :)

grtj en fijne zondag  :-*

Lief

Dank Kreeftje,

Dat is inderdaad wat ik moet doen. Valt echter niet mee, maar ga het toch proberen....

liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 16 december.

Munten 10 met begeleidingskaart Staven 6.

Uit een nare gebeurtenis kan iets veel beters voortkomen. Zelfvertrouwen blijven hebben en mijn weg vervolgen, deze is goed. Dat brengt mij wat ik wil.

Symbolon:

De tijd is aangebroken om vandaag spijkers met koppen te slaan en de leiding te nemen over jezelf en de situatie. Dit, ondanks je vermoeidheid. Nu gaat het er om dat je leert om je moed in te schakelen. Het gaat er niet zo zeer om dat je wint of verliest, het gaat er nu om dat je werkelijk in actie komt.

Fijne dag.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Mooie kaarten lief, met zelfvertrouwen en weten wat goed is op naar de overwinning...
Fijn gevoel, hou vast..
Liefs vlinder

Lief

Dank Vlinder,

Het geeft me hoop.....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...