Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

goedemorgen, morgen weer druk dus kaartjes maar vast leggen.....

Kaartjes voor 6 april.

Staven 9 met begeleidingskaart Munten 10. 2 floepers, De dood en Kelken 10.

Er is nog een krachtreserve, er creert zich zekerheid en stabiliteit binnen het gezin.
Dit alles door het oude loslaten en een nieuw begin, het brengt tevredenheid en blijdschap....

symbolon:

DE VERLEIDER

Je bent vandaag beland in een uitdaging. Deze zal je uiteindelijk een prachtig resultaat opleveren. Je word namelijk aan het werk gezet om definitief af te rekenen met een karmische levensopdracht en valse gedachten. Geef daarom vandaag boosheid en wrok alle ruimte en verberg deze niet langer. Neem je beslissingen vanuit eigen kracht.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

2 tienen vandaag...

voltooiing.....het zijn beide ook de meest positieve kaarten van de kleine arcana...

maar waar liggen zij.....

je zult aan de positie moeten zien wat er op je af komt....

de staven 9; de neiging je te veel op je hals te halen, de neiging om het iedereen voor te willen doen....
aardje naar je moeder]
ook het overmatig bescherming willen bieden....
je gaat je nu weer opnieuw in ene project gooien, maar ik weet niet of dit iets te veel van je gaat vergen allemaal!
je bent ook maar een mens.....

Sweetie

Lief,
Staven 9 met begeleidingskaart Munten 10. 2 floepers, De dood en Kelken 10.

Je hebt je krachten gebundeld en komt tot een overwinning , je hebt en ontvangt creaitieve ideeen die je kan gaan uitvoeren , iets afhandelen op familiaal vlak

Suus

Lief

Dank Marianne en Suus :-* :),

Ik moet me inderdaad nergens instorten en pas op de plaats maken. Energiepeil is dusdanig laag voel ik.

Creatief gezien ben ik op de goede weg en weet hoe hier de komende weken een succesvolle reportage van te maken.

Kaartjes voor de 7e april.

Zwaarden Ridder met begeleidingskaart Zwaarden 7.

Ambitie, een omwenteling. Tegen mezelf gekeerde energie.

Symbolon:

DE SLAAP VAN DOORNROOSJE

Vandaag is het moment aangebroken om in subtiele beweging te komen. Zoek de informatie waar je naar op zoek bent in jezelf vandaag en niet in de buitenwereld! Omarm daarom de situatie waar je op dit moment in verkeerd en laat je pantsertje die je om je heen hebt gecreƫerd weer zakken!

groetjes, LIef :)

Look for the answer inside your question...

dameblanche

brrr..geen fraaie kaarten vandaag lief....
de zwaarden ridder heeft conflikten om zich heen, uitkijken lief, je wordt ergens in ge/betrokken waar je niet in wil ge/betrokken worden

Lief

Ha ja, de spijker op de kop. Ik heb het net ervaren. En me er gelukkig op tijd uit teruggetrokken.

Heerlijk als je kaarten aan de kaarten kunt zien alert te zijn. Ik zag het al helemaal aankomen.

Thx Marianne :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 8 april.

De Dood met begeleidingskaart Schildknaap van Zwaarden.

Het einde van een fase en tegelijk een nieuwe fase betreden. Bevrijding! Orde op zaken stellen in mezelf, mijn ideeen en gevoelens.

symbolon:

DE VAMPIER

Je doet er goed aan vandaag te reflecteren naar jezelf en in actie te komen. Ga op onderzoek naar dat deel in jezelf wat je aandacht dringend vraagt. Maak je vandaag los van de gehechtheden wat in eerste instantie goed leek te zijn. Misschien is het confronterend en ben je bang. Je kunt het!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Angel

Een nieuwe start door nieuwe inzichten die je krijgt.

Liefs
Angel

dameblanche

een nieuw begin althans een nieuwe begin maar het zal niet vanzelf gaan, het is een moeilijk nieuw begin waar je zelf richting aan zult moeten gaan geven!

Lief

Dank Angel en Marianne.

Hmm een nieuwe richting. Had niet verwacht dat dat makkelijk zou gaan. Er gaat namelijk niks bij mij makkelijk :D
Als het maar verandering ten goede is. Dan ben ik allang blij.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Hoi Lief,
veranderingen kunnen ten goede zijn als jij ze naar de goede weg laat buigen, je mag best een beetje richting geven, en als je niet rechtsaf kan, ga je gewoon linksaf...

:D

Lief

Hoi Vlinder,

Ja, daar heb je gelijk in. Ik zal er eens een beetje sturing aan gaan geven.
Dank voor het advies :-*

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 9 april.

Staven 4 met begeleidingskaart Koning van Kelken.

Iets begint vorm te krijgen en dat geeft een vreugdevol gevoel. Emotionele stabiliteit.

symbolon:

HET EGO

Eindelijk durf je jezelf eens belangrijk te vinden. Het wordt een goede dag voor je waarop je doet wat je altijd al had willen doen. Laat je vandaag niet door kritiek van de wijs brengen. Terughoudendheid is vandaag niet van toepassing. Je zult merken hoeveel plezier, levendigheid en creativiteit je hebt. Dat wil je toch niet met valse bescheidenheid op het spel zetten, of wel?

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

een opgewekt gevoel, vol energie en genot, maar ook het gevaar te kort te komen of het gevoel een randfiguur te worden...

Sweetie

Hallo Lief,

Staven 4 met begeleidingskaart Koning van Kelken.

genieten , genieten en terug kijken van wat je ervan gemaakt hebt , het stelt jou tevreden en de koning geeft jou een  ;)
Goed zegt hij Lief !

Suus