mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

Sweetie

Moet er niet mee lachen Kreeftje , straks geeft ie jou ne zoen en blijven zijn tanden plakken aan de jouwe hahahaha

dan samen genieten van 10 bekers en de keizer die zijn mannelijke kant laat zien  :D :D , hij toont zijne keizer  :D :D :D

kreeft

oejejoei, ze noemen dat een 'gewapende overval'  ;D  ;D

vanavond ga ik met een vriendin naar een documentaire-lezing van Dixie, Dansercour, over Antartica  :D
lekker genieten, van vertellingen en mooie beelden  :D

grtj  :)

Sweetie

hahaha ja pief poef pfieuwwww  :D

Stout é hahaha

heleen

deze humor is niet tijdloos, die is tandloos :-\

Heel veel plezier op de lezing Kreeft, en niet te streng op je stoel gaan zitten kijken als je het niet eens bent met het verhaal.

Liefs
Heleen

kreeft

goeiemorgen,

gerechtigheid , de toren

de dingen in balans brengen en de mogelijkheden rond mij zien, plotse veranderingen, ruimte maken voor nieuwe dingen,

@Heleentje, niet streng geweest, gewoon genoten, van mooie verhalen en mooie beelden, dat geeft rust  ;)

grtj :)

Sweetie

Kreeftje

Alles in evenwicht brengen geest en persoonlijkheid , wees voorbereid op de toren , het opkuisen is al begonnen maar het is zwaar en het blijft zwaar

Suus

kreeft

ja, de opkuis, ben ik zelf mee bezig,  >:(
ja, het is heel zwaar, ik moet alles uit de kast halen  >:(

hopelijk davert die toren , morgen!!!  >:(
grtj en danke suusje  :-*

kreeft

goeiemorgen,

tijdens het schudden, twee kaarten er uit gevallen

de magiër, de kluizenaar

zelfvertrouwen, vastbeslotenheid en krachten gebruiken, een moeilijke periode afsluiten, luisteren naar mn innerlijk en voorzichtig mn pad gaan

gtj

Sweetie

Hoi Kreeftje

ja je joker gaan inzetten , ten rade gaan bij jezelf eventjes eens gaan kijken naar wat er zich binnenin afspeelt daarna de mogelijkheden gaan bekijken en het even gaan aanpakken maar geduld lieverd ... je komt er wel !!

Suus

kreeft

goeiemorge,

kaartjes voor deze vrijdag 22.02.2012

de geliefde, zwaarden 8

mijn hart openstellen, keuzes gaan maken maar ook mezelf accepteren, vrij zijn maar het nog niet beseffen of benutten, mij nog gevangen voelen door anderen

grtj

@suzy, ja, naar mezelf kijken en de mogelijkheden afwegen  :)


Sweetie

Hoi Kreeftje

keuzes maken en je proberen te bevrijden van het negatieve

Suus

kreeft

goeie-namiddag,

kaartjes voor vandaag toch nog,

floeper, pentakels koning,
de zon,

werkkaart, tijd om het begonnen werk af te maken, de blokkades opgeven en mezelf heldere doelen stellen,

@suusje, ik laat het negatieve zoveel mogelijk achter mij  :)

grtj  :)

Vlinder

#132
Kreeft, hoi hoi, mooie kaart hoor die zon en met de pentakels koning, weet je welke taken je hebt,
en met de zon, breng je het tot een goed einde.

;)

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart, zwaarden 2, afwachtende houding aannemen om een beslissing te nemen

bkers 3, staven 3

een positief gevoel hebben en daar blij om zijn, vooruit kijken, dingen achter mij laten mij richten op datgene waar ik naartoe wil

grtj

@Vlinder, dank om mee te kijken  :D de zon brengt wat positiviteit  ;)

:-*

Sweetie

Hallo Kreeftje

weekkaart, zwaarden 2, luisteren naar je zintuigen

bekers 3, staven 3

een zalig moment , moment van genieten en het nazinderen ervan ..

Suus