mijn dagkaartje[s]

Gestart door dameblanche, mei 17, 2012, 09:48:26 AM

heleen

burenruzie's zijn altijd de moeilijkste ruzie's. Je hebt (meestal) geen persoonlijke band, maar staan toch wel heel dichtbij. De geliefde omgekeerd, een keuze die voor je is gemaakt. Je hebt je buren niet zelf uitgekozen, ze komen op je pad. Mijn inziens is de kaart verbonden met de duivel, hetzelfde tafereeltje, maar de engel is veranderd in een harig monster. Ook Adam en Eva hebben duivel horentjes gekregen, en liggen aan de ketting vast. Jezelf bevrijden Marianne van negatieve energie, en je eigen keuze's blijven maken. Niet naar de onderaardse hel verhuizen, maar vasthouden aan het hof van Eden. Je hebt de geliefden kaart getrokken, ook al ligt die omgekeerd.

Heleen.

dameblanche

prachtig hoe hoe je het weer hebt omschreven heleen en...treffend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mimi88

Citaat van: marianne op december 03, 2012, 09:47:04 AM
de geliefden op de kop

Zoals je al aangaf denk ik ook dat je je volledig laat blokkeren door die muts bij je aan de overkant. Geef haar inderdaad die macht niet! Hoe gefrustreerder jij bent hoe leuker voor haar :-X.. ik bedoel........ er vooral niet in mee gaan :)


dameblanche

idd, mimi, ik heb haar zien terug komen, zij keek naar me en lachtte gemeen naar me, en zei; ik zal ere alles aan doen om jou eruit te krijgen hier....
bah, bah, bah, ik heb de wonigvereniging een lange mail gestuurd om me alvast porberen in te dekken.
ik moet haar geen vat op me laten krijgen :-\

dameblanche

vandaag; de koningin van kelken

Mimi88

Koningin van kelken vind ik ook echt een Marianne kaart. Gevoelsmens, emoties die stromen, en krachtig moment om je gevoel te laten spreken want dat is je krachtpunt today!

:-*

Vlinder

Nare dingen Marianne, verlaag je niet tot haar nivo, maar maak je sterk zoals jij nu doet.

:-*

Sweetie

Hoi Mary anne

Laat ze doen , dat mens leeft in het negatieve ... , een vinger naar jou en er zijn er misschien 3 op haar gericht ..

Op de vrijheid gesteld met de bekers Queen ..

Suus

heleen

Hoi Marianne.

Je voelt je uitgeput, maar je hebt voldoende in de hand.
laat het water maar aan je voeten kabbelen, je bent omringt door engelen.

Liefs

Heleen.

dameblanche

#969
ha mooi hoor, dames, idd het krikt me weer op....
ik heb het me veel te persoonlijk aangetrokken en voel me daar ook eigenlijk alleen in staan, maar het is weer mijn eigen negatieve gevoel, weg ermee!

vandaag de staven 10 op de kop...

thanx dames!

ps staven 10 op de kop geeft een begin en een eindstation aan, of men modderd maar door of men rekend definitief af met dingen die steeds weer terug komen..


Sweetie

Mary anne

De last valt van de schouders , al wat overbodig is vliegt eruit ...


Suus

heleen

vreemd gezicht om naar de kaart te kijken terwijl hij omgekeerd ligt.
je kunt er nu ook een mooie Tipi van al die stokken maken. Een eigen hutje een eigen plekje. En lekker beschermd.

Heleen.

dameblanche


Mimi88

Citaat van: marianne op december 05, 2012, 09:50:14 AM
ha mooi hoor, dames, idd het krikt me weer op....
ik heb het me veel te persoonlijk aangetrokken en voel me daar ook eigenlijk alleen in staan, maar het is weer mijn eigen negatieve gevoel, weg ermee!

vandaag de staven 10 op de kop...

thanx dames!

ps staven 10 op de kop geeft een begin en een eindstation aan, of men modderd maar door of men rekend definitief af met dingen die steeds weer terug komen..

Ja.. in jou geval het laatste, afrekenen ermee, maar dat gaat nog niet zo makkelijk. Ergens blijft het aan je vreten. Kom op Mar, laat haar lekker de  :-X :-X :-X krijgen! Terug naar jezelf en bij jezelf blijven.

KUS