Eveningstars dagkaarten :)

Gestart door Eveningstar, januari 01, 2013, 13:02:28 PM

Sweetie

Hallo Zieltje

Staven Page + De Dood + Bekers Page = De Magiër : MC = Bekers Negen

bepaalde onderwerpen ga je vernieuwen.. meer uitdokteren en het goede eruit nemen ( kan het niet echt goed beschrijven ) , beter uitwerken ...., je gebruikt ieder vezeltje van je lichaam en je zal een fantastisch resultaat neerzetten
Is puur uit ijn gevoel lieverd , is raar omschreven maar kan het niet beter uitleggen !!

Dikke zoen !
Suus

Eveningstar

Hallo!

@Marianne
het is opmerkelijk voelbaar, dat er veranderingen in de lucht hangen en eveneens een bewuste keuze van me. Het is mooi hoe bepaalde zaken een andere wending krijgen en gekregen hebben. Zalig!

@Vlinder
Ik kan je helemaal volgen! De keuze loopt idd verder door naar een dieperliggend niveau.

@Suus
Net zoals ik bij Vlinder al even aanhaalde... precies Suus wat je zei. Ik kan je volgen.

Hartelijk dank jullie voor het meekijken. Dat is lief! Merci!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen,

Mijn kaartjes voor 26-2-2013 --> 2-1-3:

Zwaarden Zeven + De Zegewagen + Bekers Vrouw = Staven Twee / MC =  Bekers Heer

Die Staven 2 kan ik niet zo meteen plaatsen nu, want ik engageer me precies vaak en veel tegenwoordig... even tasten in het duister... .

Liefs,
Eveningstar



Vlinder

Hallo Eve,
het hoofd bieden aan dingen die niet altijd goed voelen,ook dat hoort erbij,
de teugels nemen, ombuigen en je kracht/Intuitie inzetten en liefdevol en warm zijn.

fijne dag  :-*Vlinder

dameblanche

hallo eve,
ik ga meestal uit van je kaart 1, de zegewagen geeft de behoefte aan zelfbeheersing, disipline en wilskracht, waarbij de zwaarde n7, dus de 7, de 7 geeft altijd een afronding van een cycli aan, denk aan de 7 dagen in de week, er zal een keuze/besluit genomen moeten worden, daar liggen ook weer de staven 2 in...
de uitdaging aas van staven en de uitdaging aangaan[ staven 2]
de bekers dame wijst je op je intuitie gevoel, je buikgevoelens die daar beslist een woordje bij meespreken.

Sweetie

Hallo Zieltje ,

Zwaarden Zeven + De Zegewagen + Bekers Vrouw = Staven Twee / MC =  Bekers Heer

al tasten op je doel afgaan , je springt op de kar en gebruikt je intuitie om om toe te kijken of het allemaal mooi veloopt , zonder je er eigenlijk zelf in te mengen

Suus

Eveningstar

Hi everyone!

@Vlinder
Hihihi... je 2de zin ... volop mee bezig  :D .
Dank je wel!!!!  ;)

@Marianne
mmm... deze duiding van je laat ik nog wat insijpelen, want ik voel, dat ik er ies mee mag. Ik kom er nog op terug  ;)
Thanks!!!!  ;)

@Zielenmaat!
Hihi... is te plaatsen!!! Yepp!
Dank sehr!!!  ;)

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Good meurning!

Mijn kaartjes voor 27-2-2013 --> 2-1-3:

Bekers Aas + Gerechtigheid + Zwaard Acht = Staven Tien / MC = De Zegewagen

Een deel in me kan zichzelf niet zijn. --> Ik heb zo'n zin, om de muziek eens goed luid te zetten en eens hard mee te zingen... maar ben niet alleen thuis en partnerlief heeft nog werk te doen... . Wanneer ie straks de baan op is... lekker luid die muziek.

Ik ben blij, dat ik een troef heb getrokken...mijn Bekers Aas  ;) .

Liefs,
Eveningstar


Sweetie

Hoi Zieltje

Bekers Aas + Gerechtigheid + Zwaard Acht = Staven Tien / MC = De Zegewagen

Je energie weten te gebruiken , dit balanceren om er terug tegenaan te gaan , het weegt een beetje zwaar voor het moment , op de kar springen meid , ga meegaan , kunnen we samen heel hard onozel doen  :D

Suus

Vlinder

Eve,
Beetje gevangen zitten in dat gevoel, altijd rekening te houden met een ander, terwijl dat ene deel van jouw het uit wil zingen en dansen...
Alles op z,n tijd, iedereen houd rekening met een ander en dan is het ineens jouw tijd.
En ja die aas is een beauty, diep geluk van een zijn, dus je kunt  ook samen genieten van die uitbundigheid..... ;D

Liefs Vlinder

dameblanche

azen bevatten alle ruwe en onverdeelde energie van de reeks waartoe zij behoren, dus de bekers-reeks...
daar de kaart gerechtigheid met het dagelijkse leven te maken heeft , wijst de aas naar positeve tijden waar je je momenteel  in bevindt, kleine strubbelingen maar allah, waar is niks, toch verontrust het je, want het gaat al wat lanbger goed, en dat probeer je steeds weer vast te houden...
immers je weet dat alles in beweging is, na een positievbe periode volgt steeds een mindere periode, je wilt die positiviteit zo lang mogelijk vasthouden.

Mimi88

Lieve Eve,

Uit liefde jezelf geven en ervoor gaan, let op dat je je grenzen blijft bewaken. Het is voor anderen ontzettend fijn om jou achter zich te hebben, maar let op dat je ook jezelf net zo belangrijk blijft waarderen en niet teveel geeft.

liefs xxx

Eveningstar

Hallo jullie!

@Suus
Ja, Suus volop bezig, om mijn energie in balans te houden. Ik let er sterk op tijdig te rusten. Seffens na het eten even een rustpauze inlassen. Zelfs een uiltje knappen.

Dank je wel!

@Vlinder
Mmm ... dat rekening houden met gaat bij mij zo ver, tot ik merk, dat er anderzijds geen rekening met me gehouden wordt en dan... laat ik de situatie los en is het enkel met mezelf rekening houden.  Heel simpel voor me en evident.
Ik heb gisteren met mijn partner erover gesproken en meteen kreeg ik de vrije ruimte, om de muziek eens goed luid te zetten. Hèhèhè een echte opluchting was dat.
Door het feit, dat mijn partner ook rekening met mij houdt, kan ik opnieuw met rekening houden. Een fijne wisselwerking. ;) .

Merci!

@Marianne
Hihi heb gisteren voor dat je dit schreef, voor me zelf aanvaard, dat het nu even andere tijden zijn. (bioritme)
Meteen draait het dan weer om in een fijne tijd en momenten. ;) .

Leuk. merci!

@Mimi
Die van jou is ook voor vandaag van toepassing. Ik waak en reageer meteen op een gepaste manier, om op te komen voor mezelf. Een evidentie ondertussen  :D .

Thanks!

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Klinkt  fijn Eve
;) liefs Vlinder

Eveningstar

Hallo jullie!

Mijn kaartjes voor 1-3-2013 --> 2-1-3:

Bekers Vijf + Heerser + Zwaard Zeven = Staven Zes / MC = Zwaard Vier

Ik ben benieuwd voor vandaag... . Om 9.00u. een afspraak... afscheid nemen van lang... .
Ik hou jullie op de hoogte, maar dat is voor straks.  ;)

Liefs,
Eveningstar