Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Sweetie

voor vandaag 2-1-3-

de hogepriester op koppie - zwaarden 2 - zwaarden 6

Er is iemand die niet gehoorzaamd, ik geef goede raad maar ze slaat het in de wind
ik moet nu de balans opmaken

dameblanche

volwassen worden suus,
volwaasden worden is ook de verantwoordelijkheden dragen die er bij horen..
erbij, niet nog eens die van alle anderen en nog eens alle anderen, je hebt te lang je eigen hart afgeschermt, afgschermt tegen woede en angst.....
toch komt het boven....
af en toe, wel eens vaker, eigenlijk te vaak...de laatste tijd.....
bah, het leven is niet eenvoudig, vind je ook niet....

nunu

Lieve Suzy,

Onderdrukken van je intuitie zorgt ervoor dat je je hart sluit voor de werkelijkheid.
Het is tijd een stap te zetten. Iedere verandering heeft zijn onzekerheid overwin je onzekerheid.

Liefs Nunu

Eveningstar

Hoi Suzy!

Ach Suzy... welkom in de club! Ook ik verlang, om te breken met regels van het oude... . Ik persoonlijk hou van tradities, maar aardse erfelijkheden... die pool ik liever om, tenzij ze natuurlijk aangenaam zijn... .
Vermits je me je rug naar de zee zit... heb je je afgesneden van je gevoelens... .
Maar... laat je voeren naar betere oorden, naar betere tijden met je Zwaarden 6 ;) :) .

Liefs,
Eveningstar

heleen

Hoi Suzy

zwaarden 2 balans. en in de hoge priester zie ik dualiteit.
2:  Dualiteit, twee kanten van een zaak - of een vergelijkingsmiddel; tegenstelling; besluiteloosheid; balans.
dat zie ik duidelijk in jouw eerste 2 kaarten. Laat je daarom iemand anders het roer overnemen?

Heleen.

Sweetie

Marianne
ze zorgen wel dat we volwassen worden hier boven
het een is nog niet voorbij en er komt alweer iets anders waar je moet voor lopen
Ja inderdaad Marianneke het leven is niet eenvoudig
Bedankt Marianneke  :)

Nunu
Mijn hart moet open staan maar moet ook kritisch zijn
Ik moet een stap zetten en ik moet inderdaad mijn onzekerheid overwinnen bah
Bedankt Nunu  :)

Zieltje
Je zegt daar zoiets meid
Heb mijn zwemvest aan meid en heb het zonnetje in mijn smoeltje laat mij naar een eilandje dobberen waar niets moet en alles mag
mar zo werkt dat niet hé  ;)
Bedankt Zieltje  :)

Heleen
Ja klopt heel erg ja ,kan daar niet mee om
maar hij geeft het roer terug aan mij dus moet ik mijn onzekerheid overwinnen en harder optreden
Bedankt Heleen  :)

Sweetie

Daar gaan we weer

2-1-3  wil mijn eerste kaart omdraaien en zie dat er nog kaart onder ligt ... nooit gezien dat ik er 2 had uitgehaald

De gematigdheid lag dus onder mijn 1ste kaart op koppie

pentakels 6 - zwaarden 3 - zwaarden 6

kristina1975

Ik dacht voordat ik de zien af las wat mooi de Gematigdheid ....en dan de rest van de kaarten

Lieve Suzy,
Misschien is t toch tijd dat jij tegen jezelf zegt dat jij het erger vindt dan je dacht dat jij t verleden toch mist of hoe mooi t wel had kunnen zijn. Nee t had niet mooi kunnen zijn want er zijn áltijd meerderen die mooi willen maken of niet. Zonder balans kan heyt niet en kon niet. Neem afscheid hoe moeilijk t ook is jij bent bijna bij het mooie bijna is omdat jij t verleden los moet laten.

Heel veel liefs,
Believe

dameblanche

brrr zwaarden 3

vergeven.....dat hoor ik hier zeggen, wees blij dat je anderen KUNT gaan vergeven,want daar moet u aan werken...

de zessen werken hier aan mee, en de zessen staan voor na de beweging nu ook de wil...
heel sterk komt dat naar voren...
de wil...

Vlinder

Hoi lieve Suus,

Dank je voor je lieve bericht,

Zwaarden 3 / gematigdheid.
Zwaarden drie is pijn die je voelt, om iemand of in je eigen hart.
Soms is het iets wat je is aan gedaan, kan nieuws zijn of oudzeer, probeer te zoeken naar het vergeven,
dan kan je ook jezelf vergeven en evt schuldgevoelens los laten.
de  2 zessen geven dat ook aan...

:-* Vlinder

Eveningstar

Hoi Suus,

ooo vandaag lukt het je, om een innerlijke strijd te overwinnen en zo kom je met je zelf makkelijk in het reine :) .
Neem je een beslissing vandaag, dat tegen je gevoel ingaat?
Ha Suus... toch naar dat zeetje dan? Wil je weg gaan of is het louter een verandering, dat je wil doorvoeren?

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Iemand probeert met ons voeten te spelen en daar hou ik helemaal niet van  >:(

Eveningstar

Dat is niet fijn! Alert blijven hé vriendinne!

Waarschijnlijk is dat je slang, die je bij LN trok...

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Ja denk het ook maar vandaag kan ik niet veel doen is voor morgen pas

Sweetie

Believe,
Je zal dit waarschijnlijk niet meer lezen
Ik denk aan het verleden omdat er iemand van vroeger contact heeft opgenomen maar ik leef in het nu en ik heb een mooi leven zalige vent enz..
Ik mis het vroegere niet
Bedankt lieve meid  :)

Marianne
Vergeven ??
Moet ik niemand meer vergeven want heb ik gedaan alleen vergeten is iets anders als ik dit doe trekken ze weer aan mijn haartjes haha
Bedankt Marianneke  :)


Vlindertje 
oja die pijn om iemand ja klopt
mezelf heb ik vergeven dus geen schuldgevoelens die wil ik niet wat ik gedaan heb heb ik gedaan, morgen zou ik het opnieuw doen
Bedankt lieve Vlinder  :)

Mijn Zieltje
Ja innerlijke strijd is over had een beslissing genomen maar is verzet naar morgen  ;D
Nee wil niet weg enkel een veranderingetje
Bedankt Maatje  :)