Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Sweetie

Heb ook eens via Believe een symbool kaartje getrokken

De zieke koning

Doorzetten

Eveningstar

Hoi Suzy,

héla mateke... het lijkt wel oppassen geblazen voor je... bedrog, verraad, afscheid met pijn... , maar .... je aarde-vuur-boy doet je op zoek gaan naar nieuwe richtingen, om te groeien en zich te ontwikkelen!

Het lukt je vast en zeker!
Succes alleszins!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Believe
Ik heb niets gemerkt waar ik niet blij zou van zijn
ja hoor meid mijn zonnetje is heel de dag blijven schijnen
Kom ook maar onder mijn zonnetje genieten  :)
Bedankt Believe  :)

Hallo Maatje  :D
geen rariteiten ondervonden vandaag
En mijn aarde - vuur boy steekt er vuur in naar inderdaad nieuwe richtingen  :D

Bedankt Eveningske :)


heleen

niks gemerkt van de zieke koning?

Heleen

Sweetie

Hihihi nee Heleen hij heeft waarschijnlijk een pilletje genomen

Sweetie

Hallo

Mijn kaartjes op 26 juni

de hoge priester - pentakels 4 - zwaarden koningin

beslissingen in mijn leven integreren en samenwerken door geduldig voorwaarts te kijken

dameblanche

#321
de hoge priester vertelt me hier in combi met de zwaarden 4 en koningin, dat je waarde hecht aan tradities aan rituelen...
ook het kaartgebeuren..maar leef er niet naar, het kan je blokkeren je en je eigen uitdagingen aangaan in de weg staan suus..

Eveningstar

#322
Suzy,

je vriend van vandaag heeft een diep geloof en de kracht van vertrouwen. Laat hem zijn gang gaan... je neemt die ene pentakel in je hand... uit angst iets te verliezen?
Je Zwaarden Koningin is voldoende waakzaam én verstandig, om de boel draaiende te houden.

Dit zit in de chacoche!

Wees maar zeker van jezelf! Je bent waardevol :) .

Liefs,
Eveningstar

heleen

3 strakke kaarten. De hoge priester die zijn geloof wil verkondigen, pentakels 4 die zich vasthoud aan zekerheden. En de koningin van de zwaarden (mooie vrouw) maar ook zij gaat uit van het verstandelijke.
Laat dat een beetje los. geef er ook emotie aan. Laat ook je gevoel spreken, want dat mis ik bij deze kaarten.
ga lekker met kleuren aan de slag, iets creatiefs doen.

Heleen.

Eveningstar

#324
Boeiend, Heleen,
hoe wij eigenlijk alle twee hetzelfde zeggen en toch anders. ;)

Mooi!

Liefs,
Eveningstar

heleen

dat is spelen met taal  ;D
een heel mooi instrument, hoewel je het soms los moet laten, om te komen tot je gevoel.
want gevoel heeft geen woorden.

Heleen

PS wat is chacoche?

Eveningstar

Hoi Heleen,

"het zit in de chacoche" = het is in orde; het is ok. Je hoeft dan niets meer te doen, want het zit al in je handtas.

Chacoche = handtas en komt uit het Frans.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

kaba  = chacoche   :D
Ma da gaan ze ook nie begrijpen zeker ??

Sweetie

Marianne
ja dat klopt wel , nee dat doe ik niet hoor Marianneke ik wil ze wel gelegd hebben maar daar blijft het bij ik laat deze niet mijn leven leiden anders moet ik mijn deur niet meer uitkomen haha
Bedankt Marianneke  :)

Eveningske 
ik heb hem helemaal laten gaan maatje en het draaide goed vandaag heb een fijne dag gehad .. in de aarde geploeterd en mijn tuintje weer op orde gebracht .. dat is weer genieten ... morgen nog wat verder doen en tis in de chacoche
Bedankt meid  :)

Heleentje met je mooie beentje (s) 
ja zoals ik al vermeld heb aan ons ster in de avond  :)
ik heb het heel verstandig laten overkomen
Heb in tuin gewerkt vandaag  :)
Bedankt Heleen :)

heleen

nee het woord kaba ken ik ook al niet. Het doet me denken aan kabbala, en is een joods religieus filosofisch systeem dat beweert inzicht te geven in de goddelijke natuur. maar het zit in de chacoche is dus een vlaamse gezegde.
Wij Nederlanders ook, het enige woord wat wij kennen is handtas. Maar nu ik nadenk wij zeggen het zit in de pocket.

Heleen.