Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Sweetie

Eveningske 
ja was maar ik heb het vertrouwen terug gekregen ... morgen trek ik goede kaarten allemaal niet op de kop
Ge zult wel zien ... heb een prachtige dag gehad
Ja dat is waar als je de angst laat leiden dan lijd je in angst

Sweetie

Marianne
Wat pijn deed is gedraaid ik ben vol vertrouwen mijn zoon heeft gekomen en we hebben heerlijk gepraat
hij had gevraagd om kaartje te leggen en zo aan de babbel geraakt

hij is vertrokken met een hart vol vertrouwen ... en de mama glunderde ... ik denk dat mijn jongeman het begrepen heeft ...  :)
Toch al iets
Ik voel me super
Bedankt Marianneke  ;) :D

Sweetie

Vlinder
vanmorgen zag het somber maar ik heb een goede dag gehad en ben eigenlijk wel tevreden  ;)

Bedankt Vlindertje

kristina1975

hi Suzy, wat fijn om te lezen dat jij het zo goed hebt gehad ook met je zoon! Trotse mama en ook een begrepen mama echt leuk! Inderdaad als je de angst laat leiden dan lijd je in angst!
Afschudden dat van ons  :D
liefs

Sweetie

Huh huh  ;)

voor vandaag
het oordeel op kop  - staven 9 - de dwaas

Voila eentje nog op kop ... ik ga ervoor   :P :P :P

dameblanche

heej waar is klaproosje....... ??? ???
ik zie dat haar topics op slot zijn gezet???
oordeel op de kop geeft aan dat je niet gelukkig bent met jezelf of een situatie suus..
je stelt je argwanend op, wie zaagt er nu weer mijn poten onder mijn stoel...
probeer iets onbevangener te wezen..laat het meer langs je af glijden..
je hebt een besluit gemaakt, kom er niet meer op terug...
ga het pad dat je hebt verkozen....

Sweetie

Ik begrijp er niets van ... van klaproos  ???

dameblanche

nee, ik ook niet, ik heb haar al een PM gestuurt...................... :-\

heleen

#278
Hoi Suzy.

Waarom ligt het oordeel onderste boven, dat is de 1e vraag die ik me stel. Gisteren een goed gesprek gehad met je zoon. Daar heb je vertrouwen uitgeput. Daarnaast een krampachtig mannetje, die zichzelf klampt aan een stok. Hij kijkt naar het oordeel. Is dat de schrik die je de in afgelopen periode hebt gevoeld. Laat het negatieve los Suzy. bevrijd je en heb vertrouwen dat alles echt goed zal komen (is).

Heleen.

Sweetie

Hallo marianne

Ja maar het gaat beter echt waar Marianneke
Ik heb nog wat twijfels maar naderhand gaan deze niet verdwijnen alleen naar de achtergrond trekken, om het te laten rusten, zo kan ik eens de tijd nemen om er rustig naar te kijken
maar vandaag ben ik een zwaan ... die alles laat glijden ... de zon is van de partij en heb  nu geen tijd om aan negatieve dingen te denken  :D
Ja dat laaste kan wel... al kan ik niet zeggen dat het nooit meer op de voorgrond zal treden al zien we dan wel weer  ;)
Ik ga nu op mijn pad en misschien kom ik het wel weer tegen  ;)
Bedankt Marianneke  :)

Sweetie

Hallo Heleen
Het was fantastisch gisteren ... dat gesprek en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt met mijn little boy ... ik ben er zo zeker van dat hij , hoe zwaar het voor hem is .. dat het goed komt
Ik heb de stok in de grond gestoken want dit was inderdaad de schrik van de laatste periode .. ik heb het moeilijk gehad maar ik ga ... vol vertrouwen het negatieve los laten ...
Al ben ik weegschaal maar daar ga ik nu niet aan twijfelen  :D

Bedankt  lieve Heleen


Sweetie

Goeie morgen

pentakels ridder - pentakels 8 - de dwaas  :-[ op kop

Daar staat hij kijkend naar de pentakel vol vertrouwen zonder angst en zonder vrees gaat hij door om zijn doel te bereiken ..
er moet gewerkt worden met d 8 maar ben wat stuurloos in gedachten

Suzy

dameblanche

wwegscahlen zijn luchttekens en die praten graag, die discussieren graag, hebben ook graag mensen om zich heen, maar kunnen ook goed praten zonder te praten..herken je dat suus....
ik bedoel hiermee..zij kunnen nogal eens in hun hoofd zitten..en dan komen de ideeen er niet uit,

pentakels ridder is verantwoordelijk, werkt hard en klaagt niet..
door je volledig op praktische zaken te storten......
lees even goed......
heb je je afgesneden van de diepere dingen....

te voorzichtig...................... :-\

Vlinder

Hoi Susy,
De pentagrammen ridder, is stabiel en de 8 is het werken aan stabiliteit, dat gaat je goed af.
de dwaas is altijd een ander aan het vermaken en trekt het liefst met zijn knapzakje de wereld in, soms wil je ook wel eenswat losser door het leven gaan, sla niet te ver door, ook niet in het willen hebben van zekerheden.

Liefs

heleen

weegschalen (lucht) en aarde is nu eenmaal niet de combinatie. Een luchtteken kan heel veel bedenken, maar het uitvoeren daarvan is weer een heel ander verhaal. Je zit nu met 2 aarde kaarten opgescheept, waarvan pentakels 8 concreet plannen aan het uitvoeren is. Geen wonder dat de ridder van pentakel stil staat, want je wil plannen bedenken. Het beginnen laat daarom ook op zich wachten, de dwaas omgekeerd.

Heleen.