Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Mimi88

Ja, de ster, geeft hoop en straalt van bovenaf ook als het superdonker is. Vertrouw op die hoop, doe je al, de wolken zijn verdreven en de lucht is helder.


xxx

Sweetie

Salsa               
Jawel het komt goed want er ligt een oplossing klaar maar we weten nog niet dewelke , dus het sterretje zal ons de weg naar de sleutel moeten wijzen en dan komt het goed, de toren gaan we niet meer herop bouwen , we laten hem liggen , de stenen zijn te oud om nog op te bouwen op deze plek , gaan we maar een ander plekje gaan zoeken en een klein torentje zetten .
Bedankt Salsa  :-*

Vlindertje , 
Ja het schijnt niet enkel in de duisternis .. ons sterre  ;),
Het komt zeker goed , dat is de les die we te leren hebben !
Bedankt Vlindertje  :-*                         

Mimi                           
Ja we vertouwen erop en als je vertouwd komt het goed , de duisternis zal wegvallen en dan kan ze in volle glorie gaan schijnen
Bedankt Mimi  :-*

Sweetie

voor vandaag
Zwaarden aas - munten schildknaap

Het goddelijke aannemen en als een beginneling al stuntelend doorgaan

Mimi88

Lieverd, beslissing maken met je verstand die in eerste instantie wat onwennig kan voelen.. Fijne zaterdag! Xx

dameblanche

#1309
zeer duidelijke kaart zo na 21-12-2012..
de geestelijke omwenteling...
beginnende bij de geestelijke verandering...een verhoging van je trillingsnivo.

nu kun je je trillingsnivo alsnog verhogen door je te verbinden met spirituele mensen op een hoger nivo...
dus blijven open staan voor lering!

Sweetie

#1310
Ik ben opgestaan met hoofdpijn , niet bonkend maar het blijft hangen en is al na de middag en ik voel het nog !

Hoe moet je dit doen ik zie niemand ?


Suus

Sweetie

Voor vandaag

bekers 9 - de zon

Genieten van de warmte genieten van alles om me heen

heijdenv

Mooie kaartjes Suus, misschien komt je hartewens wel uit  ;)?

Geniet maar fijn, ook de komende dagen. Alvast fijne feestdagen gewenst, dagen om te genieten met de mensen waar je van houdt. Ik wens je veel liefde en warmte en alle geluk voor het volgende jaar!

:-* Vicky

Mimi88

Citaat van: Suzy op december 23, 2012, 18:27:07 PM
Voor vandaag

bekers 9 - de zon

Genieten van de warmte genieten van alles om me heen


Ja! Tevreden zijn, goede stemming en positieve energie all around you. Geniet ervan!

heijdenv

Hoi Suus,

Fijne Kerstavond, liefdevolle en gezellige Kerstdagen gewenst en voor 2013 alvast veel liefde, geluk en een goede gezondheid!

Vicky

Lief

Lieve Suus,

Hele fijne Kerstavond, super Kerstdagen en een mooi en liefdevol 2013 gewenst!

Dikke kus en knuffel, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

heleen

Lieve Suus

Ook van mij de beste wensen, zoals ze hierboven al beschreven staan.
Heel veel liefde gezondheid en wijsheid in het komende jaar.

Liefs
Heleen.

Salsafret

Fijne kerstdagen Suzy. Met lekker eten en liefde voor jou en de mensen om en heen!

dameblanche

fijne kerstdagen suus, aan de kaartjes kan het niet liggen...
het [gezins] geluk, en welzijn straalt je toe, je bent het zonnetje in huis en warmt met je stralen je omgeving, maar andersom is het ook zo, het is met deze dagen een perfecte wisselwerking....

als je wat zon overhebt stuur het eens even richting geleen, want hier regent het pijpestelen..[buiten] ;)

Sweetie

Hallo lieverds

Ik ben sprakeloos .. dank voor al de wensen !
Wat voelt dit goed !!

Ik wens jullie ook allen hele fijne dagen ,
ik wens jullie veel liefde , vreugde, vrede , genot en ja mijn kaartjes liegen er niet om ik straal en ik geniet !!!
Straal ook maar want ik geef mijn zonnetje door  :D

Dank jullie allemaal ... :-* :-*
Suus