Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

dameblanche

aha cursus numerologie met de lenormandkaarten???
vertel vertel....

ik ben een en al oor....

de kleuizenaar wijst je om meer gerichter te gaan werken...
nee ook hier, je bent vooral ijverig, leergierig, alles pak je momenteel ook aan om vooruit te komen, maar waar presies je je op wil gaan richten weet je nog niet, je bent een kaartlegster ......
dat is een feit, richt je niet op te veel dingen, je wordt erdoor bedolven...
selecteer meer....

Sweetie

Ja ja Marianne ik had dat onlangs gelezen van die lenormand numerologie en ik heb ernaar gezocht en een cursus besteld on line
ik kan me erin gaan verdiepen wanneer ik tijd
het gaat om de numerologie van de lenormand kaarten

Inleiding
De kracht van de getallen
Numerologische Systemen.
Numerologie: de getallen 1 t/m 9
Mannelijke en vrouwelijke getallen
Numerologie: de Karmische getallen
Numerologie: de meestergetallen


dameblanche

waaw, numerologie is ook oneindig, je kunt er oneindig ook  mee doorgaan..
maar dat is lenormand ook, de kleine en de grote lenormand.
tarot is net zo, je kunt er tot aan je dood mee vooruit.....
suus, wat haal je je allemaal op je nekkie......
hebde ge nog tijd om u aan uw kont te krabben ;D

Sweetie

Ja Marianne dat zal nodig zijn want ik ben zo nieuwsgierig en wil vanalles leren en mij in alles verdiepen dat ik teveel ineens wil
Moet inderdaad selecteren en geduld hebben

Bedankt Marianneke voor je mooie duiding  :-*

Sweetie

#124
met moeite Marianne  ;D :D
Zie dat er op het eind van het jaar een zonestorm komt ... heb ik geen pc meer maar wel mijn goddelijk geschenk mijn kaartjes, boeken en allerlei ... dan kan ik verder doen zonder pc

Klinkt gek hé

Eveningstar

Die vraag stel ik me ook vaak  ;D. Hihihi!

By the way... er is een uitstekend boek over numerologie, dat eveneens de numerologie  en Tarot en astrologie in verbinding brengt.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

aan die zonnestorm ?

o en hoe noemt het Evening ?,

Eveningstar

De Goddelijke Driehoek

Wil je het ISBN-nummer en de uitgeverij ook? Ik heb er zelf al veel aan gehad. Soms noemt men het ook wel eens de Bijbel van de numerologie.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Van Dusty Bunker, Javane Bunker  ?

Moet nog bestellen bij eci en zie dat het daar staat

Eveningstar

Yep!
Dat is ie!

Wanneer je dat in huis haalt,... doe je de eerste dagen niets meer dan rekenen, rekenen en rekenen  :D :D :D . Alé dat deed ik toch.

Wel leuk om te doen, vind ik. En ik keek er toen van op van wat een cijfertje wel niet doet  :D.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

och ja en ik doe dat zo graag  ::)
Maar ik kan me dat goed voorstellen is alsof er niets anders meer bestaat  :D

Chris

Veranderingen op komst ,maar deze gaan gepaard met verdriet,doch er komt iets moois voor terug.

Gr Chris

Eveningstar

Hallo Suzy,

met dat boekenfestijn dreig ik nog je kaarten vergeten te duiden. Maar nee, heb het tijdig gezien  :D.
Here we go...

Nieuwe start dus ook voor jou  :D -ja, hoe kan het ook anders ;)- ook al vergaat het je niet zo makkelijk, omdat je nog te veel vast zit in het verleden of met het verleden... Bovendien zou het je vandaag wel eens aan energie kunnen ontbreken... .

Komaan hé meiske!

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

de kluizenaar kwam mee uit het deck

pentakels aas - zwaarden 9 en kelken 8

Je eigen weg kiezen lieve Suus, en daar ben je mee bezig, als ik al die berichten lees.
De aas geeft de kans aan , zwaarden 9 en de kelken 8 zeggen eigenlijk dat als je teveel op je bordje hebt of zelf te veel hebt opgeschept je door de bomen het bos niet meer ziet.
Dus daar heb je de kluizenaar weer nodig die je heel duidelijk aan geeft dat je zelf een keuze moet maken.
Ga er eens voor zitten en kies uit waar je mee wilt beginnen, niet alles tegelijk en er is hulp als je die nodig hebt maar geef zelf het thempo aan!

Groetjes Vlinder

Zelf heb ik vorige week het boek de goddelijke driehoek gekregen voor m,n verjaardag, ik ga er ook aan beginnen.... leuk he!


Sweetie

Ja ik weet het lieve Vlinder
Ik moet niet zo gulzig zijn hé  ;D

Ja dat boek zal ik zeker aanschaffen
straks moeten we nog topicje aanmaken met numerologie  :P

Bedankt Vlinder