Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Sweetie

Heleen ,
ja , ik kan dit heel goed plaatsen, het is niet dramatische en ik moet er niet van huilen maar innerlijke pijn ... ja
Bedankt Heleen  :-*

Zieltje
ja ook, een niewue start .. heel duidelijk
ja dat evenwisht , ik moet nu opletten  voor mijn gezondheid
Bedankt Zieltje  :-* knuffie knuf !

Mary anne
Het verdriet .. ja het tranendal .. niet echt
ik kan het doseren  :), ik kan me beheersen , geen weggestopt verdriet wel eerder stil verdriet  ;)

Vlindertje,
jaklopt klopt inderdaad , ik heb verdriet en ik weet dat ik het loslaten moet , even achterom kijken en de balans herstellen , mooi geschreven !
Tranen , nee ik heb niet echt de behoefte om te huilen
Bedankt Vlindertje  :)

Salsa
pijn is er geweest en is er nog wel een beetje , ik doseer , ja liefde overheerst alles ...
Bedankt Salsa  :)

Sweetie

Voor vandaag
Floep --> gematigdheid !

de keizer - zwaarden ridder

ik vind dit moeilijk duiden

Moet de keizer dan de ridder in toom houden en waarom ?
gematigdheid in deze legging ?


heleen

de keizer en de ridder.
de inhoud van de bekers.
de keizer strak,stijf en stram tegenover de ridder met zijn zwaard. wild en onstuimig, misschien wel eens grensoverschrijdend. daartussen zal het water stromen suus. tussen deze emoties in. De engel zal geen druppel morsen.

liefs
Heleen.

Vlinder

Susy,
Gematigheid, je gaat er mee verder gezien gister, de keizer is een man die houd van orde en regels, ik denk dat  je orde op zaken stelt, en je wilt dat op de manier van de zwaarden ridder doen.
Ik denk dat je de matigheid niet uit het oog mag verliezen, dus niet te onstuimig maar rustig aan en
ook met zachtheid voor je eigen heling. liefdevol voor Suus.

;)

Eveningstar

Goede middag!

Oef! Ik thuis en lekker gegeten en klaar, om te duiden nu.

Hé Suus, die Gematigdheid wil persé bij je zijn... .
Waarschijnlijk ben je echt wel aan zielenrust toe. In blans zijn geeft je ziel ook de rust.

Je Keizer verlangt ook naar orde, orde op zaken stellen, stabiliteit en verantwoordelijkheid. Enkel je eigen verantwoordelijkheid hoef je te dragen ;) .
En je Zwaarden Ridder wil je daar een handje bij helpen. Hij gaat er graag tegen aan en vliegt er graag in, om het allemaal op te lossen ;) .

Mmmm... ook tijdig uitrusten hé ;) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Heleen
lieve Heleen , ik moet mijn grenzen overschrijden , ik ga op mijn doel af , ik wil an een tijd een cursus volgen en daar ga ik morgen mee van start
Bedankt Heleen  :-*

Vlindertje
ja ik wil eens alles onder de loep nemen en eens gaan werken aan iets wat ik lange tijd wil doen
Bedankt lieve Vlinder  :-*

Zieltje
Ja ze laat me niet los ..
Ja ik denk het ook !
Ik zal de nodige rust vinden en in balans brengen , zal eens mijn trapje afdalen vanavond .
Ja ik neem die van een ander niet meer op, ik heb nu genoeg aan dat van mij!
Ik kan niet anders dan tijdig uitrusten of ik zie door mijn ogen niet meer  :D
Bedankt Zieltje  :-*


Dikke kus en slaap lekker ... lieve schatten


Salsafret

De keizer met zijn stramheid tegenover de wilde onstuimigheid van de zwaarden ridder. Daar tussenin heb je iemand nodig die de maat weet en water staat voor emotie. Alles in balans lieve Suzy.

Sweetie

Nog een lieve schat , Salsa

Ik heb de steun in mijn leven die alles kan opvangen als ik vraag en antwoord nodig heb
Zo raak ik ook in balans

Bedankt lieve Salsa  :-*

Sweetie

today

bekers koningin - munten 3
Een liefdevolle vrouw die doorzet om om succes te bereiken


heleen

lieve Suus.

Ik heb de koningin van de kelken nooit een mooie kaart gevonden. Maar nu zit ik er naar te kijken en ik moet lachen. Ik zie een koningin zitten die misschien helemaal geen koningin is , maar een koninklijke jurk heeft aangetrokken over haar spijkerbroek, want onder haar jurk steekt haar voet uit, en zie zij draagt geen mooi glazen muiltje maar een blauwe sok. Dat ding wat ze vasthoudt Suus, is een pratende robot en hij verteld de koningin prachtige verhalen. Gewoon Heerlijk genieten. Maar daar tegenover staat de kaart van munten 3. nieuwe ideeën oppakken, en aan de start om de munten geel te kleuren. en wat zie ik de man heeft een blauwe broek aan in de kleur van de sok van de koningin. Je doet dus vandaag je sloffen uit en gaat dus de broek aantrekken. Je gaat aan de slag (je schrijft over een cursus), ik denk een goed idee. Maar lieve Suus, vergeet in het werken de koningin niet, want zij is het juist die de munten kleurt.

liefs

Heleen.

Sweetie

Waar haal jij het Heleen  :D
Je moest schrijver worden !!
Tarot schrijfster in combinaties !!

Ik zou erg veel reclame maken en je op mijn fb plakken  :D

de pratende robot ... ze luistert toch aandachtig naar de verhaaltjes die haar worden verteld, ze kan ook luisteren naar de nieuwe ideeen die haar gegeven word en dat mannetje van de munten 3 toont haar hoe ze het moet doen , de begeleiding die ze hierbij krijgt , de blauwe kleur .. wat betekend blauw ?  ??? misschien lig daar een antwoord in ...
Ik heb het eens opgezocht en het eerste deel past zo mooi en perfect in wat je schrijft

Je bent Goddelijk HELEEN  :D !!!

Uitleg BLAUW :

Blauw. Blauw is een koele, rustige en neutrale kleur. Het werkt kalmerend en verzachtend. Het opent de geest voor intuïtie, het is de kleur van sprookjes en fabels. Blauw is ook de kleur van de hemel. In alle tijden en alle culturen is de blauwe hemel de verblijfplaats van de goden en de godinnen. In de klassieke oudheid was blauw de kleur van de oppergod en dus een bovenaardse kleur. Later werd dit dan de kleur van de adel, omdat iedereen vond dat deze verheven waren boven het gewone volk.

Vroeger dacht men dat blauw ook de kracht had om kwade machten te verdrijven, daarom werden de deuren en de luiken van de huizen vaak helblauw geverfd. Nu nog zie je in Zuid-Europa nog veel blauw aan de huizen, maar dit is om de vliegen buiten te houden, want deze vervelende diertjes houden echt niet van blauw.

Nachtblauw is het meest donkerst denkbare blauw. Het is het geheimzinnigste van alle kleuren, het is daarom de kleur van pure romantiek, maar ook van de dood.

Donkerblauw is een prima kleur voor uniformen van gezagsdragers en voor maatpakken van de zakenman, omdat deze kleur een serieuze en afstandelijke sfeer oproept.

Blauw wordt over de hele wereld gebruikt als kleur voor openbare mededelingen, pictogrammen en verkeersborden. Wit op blauw is de allerbeste combinatie voor teksten en mededelingen die op afstand gelezen moeten kunnen worden.

Wie blauw als favoriete kleur heeft, blijft meestal kalm en nuchter. Hij/zij heeft een vreedzaam karakter, een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid, is trouw, eerlijk, verstandig en hardwerkend.




Vlinder

Een dame die haar hart laat spreken, zacht voor zichzelf en haar omgeving,
Je gaat een nieuw project beginnen, maar let op Susy, niet te zacht zijn denk aan het evenwicht
( gematigdheid)

:D

Vlinder

Susy, ook restjes, moeten soms verwerkt worden, zitten soms heel diep verstopt.
Die opa is iemand die op jouw pad komt, heeft iets te vertellen... :D

Sweetie

Hij zei niets , hij zat aan een ziekenhuis bed en ik heb aan oma gaan vertellen en aan zijn dochter dat hij er zo goed uitzag !
Hij schitterde , ik heb hem in het echt niet veel gezien zo met zo'n glimlach op zijn gezicht !

Maar ja hij zal mij iets komen vertellen zijn .. ik hoor of zie het wel
Ik kreeg een bloemkool van oma hahaha ( in mijn droom hé )

Suus

Vlinder

#1139
Hij zat te stralen, en die bloemkool is zo aards, ik zou het daar in zoeken.
Zorgen voor jezelf oa voor je gezin, je betekenis hier op aarde.
Goh hij is zo trots op je, hij leert en geniet!  ;D