Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Sweetie

kreeftje   
Ja inderdaad er komt iets nieuws, ik weet alleen nog niet wat , ik voel me idd gelukkig,
Bedankt Kreeftje :-*

Salsa 
ik weet dat er iets nieuws komt maar ik weet nog niet goed waar het me zal brengen maar als je zegt dat ik het aan kan  :D dan ben ik happy
Bedankt Salsa :D :-*

Sweetie

For today
munten 3 - het oordeel
nieuw begin door er hard aan te werken

Vlinder

Hoi Lieve Susy,
Je bent verder gekomen en tot een inzicht gekomen, het oordeel gaat je helpen je oordelen/veroordelen mbt jezelf los te laten, verder te groeien, je gaat verder :D

Liefs Vlinder

Salsafret

Je bebt de laatste fase afgerond. Je maakt je vrij. Nieuwe mogelijkheden komen en een nieuwe fase breekt aan.

Enne Suzy, niet ik zeg dat je het aan kunt maar jijzelf toch;-)). Jij trekt de kaartjes:-))))

dameblanche

munten 3 is groei en ontwikkeling is gaande in je welzijn, het is merkbaar ook, als je het plaatst tegenover de voorafgaande periode, die je echter definitief zal moeten gaan afsluiten....definitief!!!!

Sweetie

Vlindertje 
Ja ik ben tot inzichten gekomen, ziet er zo mooi uit , ik ervaar wel een zekere groei, maar ja ik moet mezelf los laten en vind dit nogal wat lastig
Bedankt vlindertje  :-*

Salsa   
Ja en dat voel ik ook , ik ben mezelf aan het voorbereiden,
:D ja ik trek de kaartjes maar is zo fijn als er duidingen gegeven wordt , dat maakt u geest open .. als er niet geduid wordt zie je niet veel meer dan je eigen standpunt  ;)
Bedankt Salsa  :-*

Mary anne
ik groei en ik bloei, ja inderdaad ik zie het verschil wel , heb het gisteren nog tegen ventje gezgd , hoe alles veranderd, hoe ikzelf verander, dat afsluiten .. daar moet ik nog wat aan sleutelen
Bedankt Mary anne  :-*

Sweetie

Goeie morgen Lady's

staven 3 - bekers 10

een sterke overtuiging en zo succes boeken, spiritueel geluk

dameblanche

http://youtu.be/n-tvt0Zgcyc

groei en enthousiasme binnen het gezin..............................

gefeliciteerd...........onze suus heeft een kroonjaar bereikt................... :-* :-* :-*

Sweetie

 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Bedankt Mary anne inderdad een kroonjaar  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Vlinder

Hoi Susy, waarmee mag ik je feliciteren...?


Vlinder

Oke, je bent dus ook jarig.....?!!!!!

Van harte lieve Susy, laat je verwennen vandaag, geniet

:-* :-* :-*

Sweetie

met een nieuwe voordeur Vlindertje ...
40 jaar vandaag  :) :-*
en voel me 18

;) :-*

Sweetie

hartelijk dank lieve Vlinder  :-* :-* :-*

Suus

Vlinder

Ach wat een heerlijke leeftijd, en gewoon jezelf 18 blijven voelen, da,s  het geheim ;)

Eveningstar

#1034
Hoi Suuslief!!!



Drie dikke dikke kussen en een hele dikke dikke knuffel!!

Liefs,
Eveningstar