Dagkaartjes

Gestart door Lief, april 24, 2021, 08:15:22 AM

Lief

Hoihoi,

Klopt. Vandaag weggegaan. Gisteren nog een enorme escalatie gehad via app eigenlijk. Hij was met de kids op stap en is nogal van het manipuleren. Ik heb daar grote angst voor dus reageerde heftig. Ik ben dus naar mijn oudste dochter  gegaan en heb daar geslapen

Hoe voel ik me nu? Moe. Ene dochter bozig omdat uk heftig reageerde gisteren.

Van de therapeut moet er radiostilte zijn, maar ik kreeg alweer vraag of hij vrijdag iets kon komen halen. Ik hou me wel aan de stilte. Zou alleen uit hoge nood contacten.

De heftige reacties van mij storen me wel. Waar dit nu ineens vandaan komt?!  Kijken of er in de individuele therapie iets naar boven komt.

Dood spoor weet ik niet. Ik zit op de bodem van de put. Er is dus maar 1 weg en dat is omhoog.

Werk ben ik sowieso wel mee bezig.

Vrouw plaats ik even niet.

De gezinssituatie is inderdaad anders.

Mail zou goed kunnen.

We gaan zien wat de komende tijd gaat brengen.

Wel een paar voornemens: grote schoonmaak huis, grote schoonmaak lijf (minder alcohol/gezonder eten) en sporten uitbreiden.

Dank voor he inzichten Anja😘

Mooie avondðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Lief

Hoihoi,

Kaartjes voor de 20e mei.

Zon heer doolhof=vos Mc/brief
      Beer brief kind
     Kompas masker
                Brug

Zon heer doolhof/zon erbij weet ik niet. De heer moet door het doolhof om alles weer her te ontdekken. Het zal een moeizame weg worden. Hij doet dit niet alleen. Er staan meer mensen op de kaart. Zou dat ons gezin in kunnen houden?

Zon heer beer/succesvolle investeringen voor de heer.

Heer doolhof brief/berichten, maar doolhof erbij weet ik niet.

Doolhof vos kind/een valse nieuwe start? En dan dat doolhof weer...??

Beer brief kompas/ik zie beer altijd als een moederfiguur. Zij zend berichten om een bepaalde richting aan te geven?

Brief kind masker/??

Kompas masker brug/een richting vinden in een warboel van gedachten zodat dingen overbrugt kunnen worden?

Vos brief/valse berichtgeving

Erg lastig omdat er veel nieuwe kaarten liggen. Vooral in combinatie.

Mooie dag☀️
Look for the answer inside your question...

Lief

Nog even een correctie op legging van gisteren. Het waren niet de vogels maar de uilen. Deze lees je toch anders?
Look for the answer inside your question...

Anja

Lieve Lief!

Afscheidsfasen zijn vaak heel moeilijk! Ook al is dat dan (op dit moment) het beste en zeker als iets of een relatie lang geduurd heeft. Maar nu is hij dan weg. Hoe moeilijk ook: hou je aan die radiostilte! Stel desnoods een grens. Je kan nog één keer spullen komen ophalen, daarna niet meer of zoiets.
Je bent heel erg overstuur van alles wat er gebeurd is en dan reageert een mens weleens (te) heftig. Zeker als je je op de bodem van de put voelt zitten. Dat heb ik ook gehad hoor! Op het moment dat je net alleen bent kan je je dat vaak heel moeilijk voorstellen maar weet dat je er echt wel weer bovenop komt!

Zon/Heer/Beer:
Niets aan toe te voegen.

Met Het Doolhof en De Brief erbij: een (financieel) bericht wat die heer verwart? Of mededelingen van kinderen die hem tegenvallen? Als dat laatste het geval is; De Heer hoort dat jij het prima redt en dat valt tegen??

Doolhof/Vos/Kind:
Het gevoel van verlies van macht? Bedenkt die heer nieuwe streken, mogelijk via zijn kinderen?

Beer/Brief/Kompas:
Niets aan toe te voegen

Brief/Kind/Masker:
Een bericht over een kind wat veel meer inhoudt dan in eerste instantie lijkt.

Kompas/Masker/Brug:
Ik denk dat je niet of moeilijk achter de ware inhoud komt. Iets is en/of blijft verborgen.

Vos en Brief dat weten we al.

Lief

Hoihoi,

Weet je wat nu zo gek is.....

Ik vind het heerlijk😃 Ik heb vandaag zoveel troep geruimd, kamers ed schoongemaakt. Schilderij en planten gekocht.

Vervelende is dat er van radiostilte weinig komt. Vanmorgen belde hij over school van kids. Vanmiddag over vogelkooi die hij had verkocht en komt halen. Morgen met dochter mee en een call hier doen.
Ik heb hem vanmorgen gestopt. Ik hoop dat vanaf morgen de stilte blijft tot de 27 bij therapeut.

Financieel nieuws is de bitcoin. Die is ff in elkaar gedonderd. En hij was zeer verbaasd net over strakke woonkamer en nieuwe spullen. Ik heb wel het gevoel dat hem dat steekt dat ik contact afkap en lekker aan het ruimen ben.
Ik denk inderdaad dat hem ut tegenvalt.

De streken ja! Hij heeft lopen klagen bij therapeut en therapeut van mijn dochter. Nu gaan ze een melding maken. Jarenlang heeft hij mij en de kids vooral geestelijk mishandeld. En nu gaat hij de liefhebbende vader spelen. Heel laag dit.

Bericht kan dan ook meer inhouden? Mss slaat dat op het vorige?

Ik ben benieuwd welke inhoud verborgen blijft....

Dank voor het duiden😘 Ik vond um lastig.

Mooie avondðŸ'«ðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Anja

Ik denk dat jouw man zeker niet de enige is die in die bitcoins trapt! Zeer wisselvallig en onvoorspelbaar maar....het zorgt er wel voor dat veel mensen op deze manier hun (spaar) geld verliezen!

Op zeker dat het hem steekt dat jij aan het ruimen geweest bent en jij er bepaald niet verdrietig uit ziet. Een fikse tegenvaller voor hem! Groot gelijk dat jij je inmiddels ex vanmorgen hebt gestopt want anders komt er inderdaad niks van die radiostilte terecht!

Kan het zijn dat jouw kersverse ex beledigd is dat jij die (tijdelijke ;)) scheiding hebt doorgezet? En dat hij daarom bij jullie therapeut en die van je dochter gaat klagen? Als jij/jullie een hele goede therapeut hebben-en die van jullie is goed denk ik-dat zal die objectief blijven en op zijn minst het verhaal van jouw ex in twijfel trekken!

Bericht van of over een kind, kan dat op je dochter slaan i. v. m. die therapeut? De inhoud die verborgen blijft, kan het misschien zijn dat dit slaat op hetgeen jouw ex aan beiden therapeuten heeft verteld? Weet dat er wel feitelijk bewijs moet zijn van jouw (vermeende) daden!


ANJA

Lief

Hoihoi,

Het steekt hem inderdaad....

Mijn heftige reactie van van de week gooide hij op....je vindt het vervelend dat ik wegga en dat had je nooit gedacht dus reageer je zo.
Nee....nee....ik reageer zo omdat hij en mijn kids niet opnamen. Hij heeft ooit gezegd ik neem ze mee en kom nooit meer terug. Dat blijft een trigger.

De tijdelijke scheiding is echt zijn idee en van therapeut. Hij had alleen gedacht dat ik aan zijn enkels ging hangen en huilen ofzo. Hij heeft het zelf ingezet en kon dus niet meer terug. Nu zet hij in op de kids want in zijn beleving is hij alles kwijt voor zijn gevoel schat ik in.

Vergis je niet in een narcis. Zelfs hun eigen therapeuten trapoen in de charmes.

Ik denk dat het verborgen inderdaad daar in zit. Ik denk dat het echter tegen hem gaat werken....waarom weet ik nog niet.

Liefs, Lief😘
Look for the answer inside your question...

Anja

Beste Lief,

Ik vergis me inmiddels niet meer in een narcist, daar heb ik helaas teveel ervaring voor (vader). Zo te lezen draait het nu het hele verhaal om en ben jij degene die kwaad is omdat hij "onverwachts" weg gaat. Dit omdat hij jou liever jankend aan zijn enkels zag hangen. Hij ziet alleen niet in dat het grotendeels zijn eigen toedoen is dat hij nu (vermeend) alles kwijt is.

Jouw kinderen lijken mij volwassen genoeg om zelf hun oordeel over jou/jullie te vormen. Zo niet dan komen ze op een gegeven moment zelf wel achter de (afschuwelijke) waarheid. Het allerbelangrijkste is nu eerst JOUW WELZIJN!


Liefs en sterkte,

ANJA

Lief

Morning☀️

Eens de kaartjes gelegd voor mijn dochter van bijna 17.

De vraag erbij weet ik niet, maar mijn inschatting is dat het iets met liefde/relatie is.

Kruis kind hart=vrouw Mc/berg
     Boom tijd ruiker
     Kompas klaver
      Vergrootglas

Kruis kind boom/Er is een nieuw begin waarin groei centraal staat

Kind hart tijd/dit nieuwe begin zorgt voor heling in de tijd

Hart vrouw ruiker/er komt een gelukkige, gepassioneerde liefde

Boom tijd kompas/neem de tijd om jouw richting te vinden om te groeien.

Tijd ruiker klaver/je gaat een vreugdevolle tijd tegemoet.

Kompas klaver vergrootglas/je wordt geleidt naar groot geluk. Het komt, probeer er niet teveel op te focussen. Het komt plots.

Vrouw berg/een vrijgezelle vrouw

Liefs Lief😘
Look for the answer inside your question...

Lief

Hoihoi,

Kaartjes van mezelf voor 21/5

Schip masker hond=ooievaar Mc/vrouw
       Doolhof vos anker
              Kind boom
                  Hond

Schip masker doolhof/een reis in mijn binnenste, gevoel, gedachten. Ik zoek naar de waar en onwaarheden.

Masker hond vos/dingen waarvan ik voel dat ze niet eerlijk zijn hebben schenden mijn vertrouwen

Hond ooievaar anker/een stabiele, levenslange vriendschap die zich ontwikkeld?

Doolhof vos kind/??

Vos anker boom/anker boom, stabiele gezondheid. Vos erbij geen idee??

Kind boom hond/??

Ooievaar vrouw/een elegante vrouw?

Mooie dagðŸ'«ðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Anja

Jouw dochter

Kruis/Kind/Boom:
Jouw dochter maakt een kruis over haar kindertijd, m. a. w. die is ten einde! Vrij plotseling heel duidelijk voelbaar. De Boom lijkt mij aan te geven hoe jouw dochter nu in het leven gaat staan. Een wel heel nieuw begin heb ik de indruk.

Hart/Vrouw/Ruiker:
Inderdaad een mooie, nieuwe prille (beantwoorde?) liefde.

Boom/Tijd/Kompas:
Ze moet hiermee/hierin haar draai nog gaan vinden. Klopt dus met jouw uitleg!

Vrouw/Berg kan ik niet zo goed plaatsen. Is jouw dochter dat of een andere vrouw? Of voelt ze misschien liefde voor een vrouw maar vindt ze dit nu nog moeilijk???

Kompas/Klaveren/Vergrootglas:
Op zich een heel mooi liefdesgeluk maar kan het misschien zijn dat ze sommige zaken nog teveel onder een vergrootglas legt?


Nu jij


De Ooievaar duidt o. a. op grote ondernemingen. In dit geval gesteund door mensen waarvan je het helemaal niet verwacht (Schip/Masker/Hond). Dit nadat je eerst zelf goed hebt overdacht hoe je je nieuwe koers gaat varen (Doolhof).

Masker/Hond/Vos:
Een nogal dominant figuur waar ik geen fijn gevoel bij krijg.

Hond/Ooievaar/Anker:
Iemand die je door dik en dun steunt!

Doolhof/Vos/Kind:
Een gladde prater.

Vos/Anker/Boom:
Op zich een stabiele gezondheid maar pas op dat niets teveel van het goede wordt.

Kind/Boom/Hond:
Nieuw vertrouwen in het leven?

Ooievaar/Vrouw:
Een verpleegkundige?






Lief

Hoihoi, ik denk zeker dat mijn dochter in fase zit van kind naar vrouw.

Ze hunkert naar relatie en liefde. Het is een serieus en wijs meisje vanaf geboorte. Anders dan andere kinderen. Groter dan gemiddeld en qua sport afgetraind. Anders dan de poppetjes uit haar klas en jongens op die leeftijd vaak nog klein en iel. Das een manco denk ik.

Ze moet daar inderdaad nog draai in vinden. Zeker qua zelfvertrouwen.

Vrouw berg is de weerstand tegen het vrijgezel zijn.

ðŸ˜,ðŸ˜, Mijn andere dochter valt inderdaad op meisjes, maar Belle is echt hetero.

Ik denk dat ze teveel verlangt naar een relatie. Daardoor teveel het zicht op het brede verliest.

Dank voor de inzichten😘😘

Owkee nu ik.....

Het is voor mij een grote blur. Kan daar niet veel mee. Het zal ineens invallen denk ik....

Thxxxxx

Mooie avond ðŸ'«ðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Anja

Je moet ook geduldig zijn met kaarten hé ;) ;) ;) :)Ze moeten de tijd hebben om uit te komen zeg maar! Een bloem springt toch ook niet van het ene moment op het andere volledig uit de knop?!

Lief

Hahaha ja dat snap ik ook hoor....

Meestal herken ik wel iets maar nu niet. Dat zijn vaak de mooiste. Ineens ga je het op een moment zien😃

Nog ff goed wakker worden. Straks de kaartjes
Look for the answer inside your question...

Lief

Morning☀️

Goed wakker nu....

Kaartjes voor de 22e

Roede brug sleutel=brug Mc/doolhof
         Boom brief brief
               Maan zeis
                 Kompas

Roede brug boom/onenigheid (driftig zijn) wordt overwonnen, chronische aandoening.

Brug sleutel brief/positief nieuws, bericht? De brug erbij weet ik niet.

Sleutel brug brief/apart dat het er 2 keer is. Is dus veelzeggend.

Boom brief maan/een romantisch bericht, boom erbij geen idee?

Brief Brief zeis/einde van communicatie. Zou hij dan toch begrijpen wat radiostilte is?

Maan zeis kompas/een richting qua werk? Ga ik mijn baan opzeggen? Of stopt mijn werk?

Brug doolhof/een snel terugkeren uit het doolhof? Hier zit volgens mij zoveel in dat ik door de bomen het bos niet meer zie....

Mooie dagðŸ'«ðŸ'«
Look for the answer inside your question...