Keltisch Kruis voor mezelf

Gestart door Grijze man, maart 01, 2018, 10:00:33 AM

Damaris

Dank je wel
Jij ook een heel fijn weekend.  ;D

Grijze man

Jeetje mensen, geen idee wat die discussie van jullie is maar et heeft bijzonder weinig te maken met de kaarten die ik heb gelegd  ;D

Geert

#17
In mijn reactie nummer 8 maakte ik al een opmerking in die richting: "dat we niet jouw topic moeten gaan kapen".
Ik snap je opmerking, je hebt groot gelijk.
Ik ben wel nieuwsgierig hoe het met je is?

Grijze man

Zelf dan maar :)

Ik zie in de originele legging Creatieve energie, visie, verbeeldingskracht, energie voor een nieuwe impuls die een transformatie in gang kan zetten welke tegengewerkt wordt door verloren vertrouwen, niet in staat om de betere toekomst te zien, problemen en tegenslag van tijdelijke aard, neiging om het zwaarder in te zien dan het werkelijk is.

In de nabije toekomst komt sterke intuïtie, in staat het verborgene te voelen, te zien,verborgen krachten aan het werk die zichtbaar worden.
In het verleden ligt Inspiratie op spiritueel gebied, waarmee het verborgene niet in het spirituele veld lijkt te liggen.

Een lange termijn project, dat lang gekoesterd is komt ten einde en in plaats daarvan komt een controle, beheersing van de zichtbare wereld, eerste stappen op weg naar het doel, goede communicatie, constructieve plannen.

Ik zelf moet mij bewuster zijn van mijn rol in het geheel de keuze om vleselijke of materiële lusten los te laten of te beteugelen is aan mij, acties en consequenties scherp hebben en de keuze zelf maken.
De omgeving geeft energie en inspiratie om dromen uit te laten komen maar ik moet opletten op het gebied van emotionele zekerheid, vertrouwen, emotionele steun, romantische relatie, waarschijnlijk de consequenties van mijn eigen keuze's die daar invloed op kunnen hebben.

Als uitkomst een vreugdevolle overwinning na tegenstand, inzet levert overwinning, het zal niet allemaal even makkelijk zijn maar het is uiteindelijk wel wat ik nodig heb op mijn weg terug naar het geluk.


Grijze man

En hoe het met mij is, ik ga binnenkort weer aan het werk, op een andere plaats dan waar ik voorheen werkte.
Dat lijkt mij gerelateerd aan de legging een goede zaak, de plaats waar de inspiratie en energie voor mij is.

Prive is er niet heel veel veranderd, ik vermoed wel dat die keuze's en consequenties daar met name hangen..maar dat moet blijken.

Geert

De kaarten zelf duiden is sowieso het beste.
Ik wens je veel geluk, sterkte en wijsheid, ook bij je andere werk(plek).