Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

LoveAngels

Hallo Allemaal,
Ik ga het weer 's proberen. Niet teveel, ik denk dat ik er 3 uitpik....en dan nog m'n eigen kaartjes post. Sorry dat ik zolang niet actief heb meegedaan. Ik weet ook niet of het me nu gaat lukken...maar ik probeer.

Citaat van: Suzy op februari 20, 2012, 05:31:30 AM
Voor vandaag
8 de kist + 9 de ruiker + 1 de ruiter = 18 hond
De zon sprong uit het pakje

Hallo Suzy,
08 09 01 = 18
17 10 19
27 29
20
Een nieuw begin staat in deze kaartjes, en het begint met een berichtgeving...wrsch van een vriend(in).....een flinke verandering op komst, zodra jij een bepaalde beslissing genomen hebt...vooralsnog zie je de zaken te zwart/wit....probeer je eigen gedachten te ontstijgen, en het geheel dan vanuit een ander perspectief te bezien....dat komt voorjou het inzicht, waardoor je een weloverwogen besluit kunt nemen, hetgeen je veel rust zal brengen.
Het zonnetje dat er ui viel, laat ook zien dat het goed afloopt, maar je gevoelens komen wel tot aan een burn-out-achtige hoogte.
Is er een zwangerschap in je omgeving dat op natuurlijke wijze of onnatuurlijke wijze werd afgebroken?

Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: Jane26 op februari 20, 2012, 09:31:55 AM
Joehoeee,


Mijn kaartjes:


Huis,  Maantje op PK,  Weg


Bij mekaar opgeteld is de Weg.

Ga strakjes werken, denk dat het daar mee te maken heeft.

Groetjes
Jane

Hallo Jane,
04 32 22 = 22
36 18 08
18 26
08

Ik zie twijfel over iets op je werk, het voelt alsof je (te)veel op je schouders gelegd krijgt, en je probeert te vertrouwen op jezelf, en dat het allemaal nodig is dat dit op je pad komt. Maar tegelijkertijd maakt het je onzeker, je meent dat je een richting moet kiezen....een nieuw begin moet maken, terwijl het je aan innerlijke kracht ontbreekt.
In feite ontbreekt het je niet aan innerlijke kracht, maar sluit je jezelf zo af, dat je dat niet voelt....je moet vertrouwen op jezelf, en ook dat datgene wat je als last krijgt, dat je dat kunt dragen....m.a.w. vertrouw er op dat je datgene toebedeeld krijgt, dat je aankan...en jij kunt meer aan dan dat je denkt.
Heb vertrouwen dat het volgende hoofdstuk in je leven zich vanzelf aandient, je hoeft daar niets voor te doen, niets voor te kiezen....het komt vanzelf. Probeer de zware last die je op je schouders voelt eens naast je neer te leggen...accepteer wat geweest is, gedane zaken nemen geen keer.....leef in het nu, en maak een kruis over je verleden.....wat geweest is, is geweest.

Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: kreeft op februari 20, 2012, 09:33:23 AM
goeiemorgen, koud vandaag

floepte eruit, roede, pff ::)

huis4
ring25
lelie30
geeft muizen23

de nieuwe verbintenis zal me nog wat muizenissen geven
Hallo Kreeft,
04 25 30 = 23
29 19 17
12 36
12
en de 11 die er uit floepte.
Ergernis in/betreffende een relatie...met je vader? of een vaderfiguur?.......je bent een vrouw die alles van meerdere kanten wilt bekijken, vanuit een ander perspectief wilt zien....en alhoewel iets zwart-op-wit duidelijk zou moeten zijn, prefereer jij toch een gesprek van persoon tot persoon....
Een gesprek (kan ook een e-mailcontact zijn, of een msn-gesprek) zorgt voor een bepaalde strijd in jezelf, alsof bepaalde zaken weer aan de orde komen, en je daar eigenlijk al mee had afgedaan.
Deze kaartjes verwijzen ook naar een vrouw die de aandacht opeist, en jou(anderen) min of meer gevangen zet/houdt door haar woorden.

Liefs, LA

LoveAngels

En mijn eigen kaartjes:

28.heer  12.vogels  02.klaver

Gesprek met een heer klaart de lucht.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Liefs, LA

rianna

Citaat van: marianne op februari 20, 2012, 12:19:12 PM
Citaat van: rianna op februari 20, 2012, 09:40:54 AM
goedemorgen allemaal
vandaag maandag trok ik
33 = de sleutel 12 = de vogels 7 = de slang
samen vormen zij 16 = de sterren
langzaam maar zeker  komen er gesprekken die me een nieuwe kans geven
die succesvol gaat worden
liefs Rianna
duidelijke oplossingen zoeken, niet meer dweilen met de kraan open, geen oplapmiddelen....
geen schijnoplossingen of te wel praatjes vullen geen gaatjes...
laat je niet aan een lijntje houden

nee vandaag gewoon een lekker dagje van lezen en tutten in huis hihihihi
ik  laat me zeker niet aan het lijntje houden maar het is vandaag ook niet  aan de orde geweest
dank je wel
liefs Rianna

Sweetie

Citaat van: LoveAngels op februari 20, 2012, 17:46:37 PM
Hallo Allemaal,
Ik ga het weer 's proberen. Niet teveel, ik denk dat ik er 3 uitpik....en dan nog m'n eigen kaartjes post. Sorry dat ik zolang niet actief heb meegedaan. Ik weet ook niet of het me nu gaat lukken...maar ik probeer.

Citaat van: Suzy op februari 20, 2012, 05:31:30 AM
Voor vandaag
8 de kist + 9 de ruiker + 1 de ruiter = 18 hond
De zon sprong uit het pakje

Hallo Suzy,
08 09 01 = 18
17 10 19
27 29
20
Een nieuw begin staat in deze kaartjes, en het begint met een berichtgeving...wrsch van een vriend(in).....een flinke verandering op komst, zodra jij een bepaalde beslissing genomen hebt...vooralsnog zie je de zaken te zwart/wit....probeer je eigen gedachten te ontstijgen, en het geheel dan vanuit een ander perspectief te bezien....dat komt voorjou het inzicht, waardoor je een weloverwogen besluit kunt nemen, hetgeen je veel rust zal brengen.
Het zonnetje dat er ui viel, laat ook zien dat het goed afloopt, maar je gevoelens komen wel tot aan een burn-out-achtige hoogte.
Is er een zwangerschap in je omgeving dat op natuurlijke wijze of onnatuurlijke wijze werd afgebroken?

Liefs, LA

Ik zou het niet weten het enige waar ik mij zorgen om maak zijn mijn kinderen dat heeft iedere moeder in zich denk ik
Er is inderdaad een zwangerschap ( het jongste zusje van mijn moeder) die moet volgende maand bevallen
Dank je wel voor je duiding ik hou je op de hoogte Angel  :)

kreeft

Citaat van: LoveAngels op februari 20, 2012, 18:03:15 PM
Citaat van: kreeft op februari 20, 2012, 09:33:23 AM
goeiemorgen, koud vandaag

floepte eruit, roede, pff ::)

huis4
ring25
lelie30
geeft muizen23

de nieuwe verbintenis zal me nog wat muizenissen geven
Hallo Kreeft,
04 25 30 = 23
29 19 17
12 36
12
en de 11 die er uit floepte.
Ergernis in/betreffende een relatie...met je vader? of een vaderfiguur?.......je bent een vrouw die alles van meerdere kanten wilt bekijken, vanuit een ander perspectief wilt zien....en alhoewel iets zwart-op-wit duidelijk zou moeten zijn, prefereer jij toch een gesprek van persoon tot persoon....
Een gesprek (kan ook een e-mailcontact zijn, of een msn-gesprek) zorgt voor een bepaalde strijd in jezelf, alsof bepaalde zaken weer aan de orde komen, en je daar eigenlijk al mee had afgedaan.
Deze kaartjes verwijzen ook naar een vrouw die de aandacht opeist, en jou(anderen) min of meer gevangen zet/houdt door haar woorden.

Liefs, LA

ik bekijk altijd alles van verschillende kanten, klopt, weeg voor en tegen altijd af, omdat ik zeker van mijn stuk wil zijn, :),want als ik voor iets ga, dan ga ik  8),
maar ik heb nog niks gekregen zwart op wit, ik wacht er op, dat wel  :-\
heb ook liever gesprekken van mens tot mens, klopt ook :)
heb nog geen bericht ontvangen vandaag, maar kan nog komen natuurlijk
iemand die alle aandacht opeist(en meer dan dat  >:(), is hier wel in huis ja, dochter, die alles en iedereen domineert  >:(
verder zijn er meerdere vrouwen in mijn omgeving de laatste tijd, die op-eisen >:( (mijn huidig werk)
ergernissen bij de vleet, ja, met echtgenoot >:(
sommige mensen kijken hun hele leven de andere kant op, is lekker makkelijk als er problemen zijn >:(
I  WANT  TO bREAK fREE!! ;D

dameblanche

Citaat van: LoveAngels op februari 20, 2012, 18:09:48 PM
En mijn eigen kaartjes:

28.heer  12.vogels  02.klaver

Gesprek met een heer klaart de lucht.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Liefs, LA

maar ook een heer die onrustig en nerveus is, die probeert uit de moeilijkheden te geraken....

sweetmami

Citaat van: marianne op februari 20, 2012, 15:55:35 PM
Citaat van: sweetmami op februari 20, 2012, 13:00:17 PM
kindje floepte er weer uit sweety, heb ik iets gemist....
zeis-zon
prrrrrrr....ego dat gestreelt wil worden sweety, ergens zie je dat roch als een oplossing om meer eigenwaarde te verkrijgen
lieve mar,

het kindje staat voor waardering en erkenning, de basisbehoeften van ieder mens. hij komt vaker terug omdat hetgeen is waar ik naar verlang maar dat ontbreekt nog welles in mijn banden daar mensen jaloers zijn. ik voel mij indderdaad gekwetst en onbegrepen maar ook daar kom ik wel weer overheen....

Fijne avond!

LoveAngels

Citaat van: marianne op februari 20, 2012, 21:02:30 PM
Citaat van: LoveAngels op februari 20, 2012, 18:09:48 PM
En mijn eigen kaartjes:

28.heer  12.vogels  02.klaver

Gesprek met een heer klaart de lucht.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Liefs, LA

maar ook een heer die onrustig en nerveus is, die probeert uit de moeilijkheden te geraken....

Ja klopt hoor Marianne. Hij is erg nerveus, en probeert zich goed te houden, maar ik ken hem...en hij is innerlijk van slag.

Thanx, LA

kreeft

goeiemorgen,  :)
vandaag
als enkele dagkaart beer 15
anker 35
kind 13
ruiter 1
maakt vos 14  ::) zie ik als iemand die niet te vertrouwen is

mijn wens die uitkomt  :)

=================================
Citaat van: kreeft op februari 20, 2012, 19:13:22 PM
Citaat van: LoveAngels op februari 20, 2012, 18:03:15 PM
Citaat van: kreeft op februari 20, 2012, 09:33:23 AM
goeiemorgen, koud vandaag

floepte eruit, roede, pff ::)

huis4
ring25
lelie30
geeft muizen23

de nieuwe verbintenis zal me nog wat muizenissen geven
Hallo Kreeft,
04 25 30 = 23
29 19 17
12 36
12
en de 11 die er uit floepte.
Ergernis in/betreffende een relatie...met je vader? of een vaderfiguur?.......je bent een vrouw die alles van meerdere kanten wilt bekijken, vanuit een ander perspectief wilt zien....en alhoewel iets zwart-op-wit duidelijk zou moeten zijn, prefereer jij toch een gesprek van persoon tot persoon....
Een gesprek (kan ook een e-mailcontact zijn, of een msn-gesprek) zorgt voor een bepaalde strijd in jezelf, alsof bepaalde zaken weer aan de orde komen, en je daar eigenlijk al mee had afgedaan.
Deze kaartjes verwijzen ook naar een vrouw die de aandacht opeist, en jou(anderen) min of meer gevangen zet/houdt door haar woorden.

Liefs, LA

ik bekijk altijd alles van verschillende kanten, klopt, weeg voor en tegen altijd af, omdat ik zeker van mijn stuk wil zijn, :),want als ik voor iets ga, dan ga ik  8),
maar ik heb nog niks gekregen zwart op wit, ik wacht er op, dat wel  :-\
heb ook liever gesprekken van mens tot mens, klopt ook :)
heb nog geen bericht ontvangen vandaag, maar kan nog komen natuurlijk
iemand die alle aandacht opeist(en meer dan dat  >:(), is hier wel in huis ja, dochter, die alles en iedereen domineert  >:(
verder zijn er meerdere vrouwen in mijn omgeving de laatste tijd, die op-eisen >:( (mijn huidig werk)
ergernissen bij de vleet, ja, met echtgenoot >:(
sommige mensen kijken hun hele leven de andere kant op, is lekker makkelijk als er problemen zijn >:(
I  WANT  TO bREAK fREE!! ;D

om hierop terug te komen,
LA je hebt gelijk !!
er is idd iemand die mij al jaren gevangen houdt met woorden,
stalking, eerst per telefoon, daarna per brief  >:(
ik open een apart topic, 'komt er een eind aan dat probleem?'

dameblanche

Citaat van: kreeft op februari 21, 2012, 08:58:44 AM
goeiemorgen,  :)
vandaag
als enkele dagkaart beer 15
anker 35
kind 13
ruiter 1
maakt vos 14  ::) zie ik als iemand die niet te vertrouwen is

mijn wens die uitkomt  :)

hoeft niet persee hoor kreeft, het ligt er maar aan welk aspect hier naar voren komt....
de dagkaart is de beer....ook de moeder, de beschermer.....
de vos geeft ook het gezin aan....
je rol binnen in het gezin.....
er zijn ook irritatieis binnenin het gezin...het heeft te maken met wie welke rol opleggen wil....
de beer duidt er hier dus op dat hier iets moet gaan veranderen....
wie speelt de rol van de moeder, en wie heeft de rol van de vader zich toegeeigent????
de rol van de vader is vrijgekomen....wie denkt dat hij die heeft moeten gaan opvullen???


=================================
Citaat van: kreeft op februari 20, 2012, 19:13:22 PM
Citaat van: LoveAngels op februari 20, 2012, 18:03:15 PM
Citaat van: kreeft op februari 20, 2012, 09:33:23 AM
goeiemorgen, koud vandaag

floepte eruit, roede, pff ::)

huis4
ring25
lelie30
geeft muizen23

de nieuwe verbintenis zal me nog wat muizenissen geven
Hallo Kreeft,
04 25 30 = 23
29 19 17
12 36
12
en de 11 die er uit floepte.
Ergernis in/betreffende een relatie...met je vader? of een vaderfiguur?.......je bent een vrouw die alles van meerdere kanten wilt bekijken, vanuit een ander perspectief wilt zien....en alhoewel iets zwart-op-wit duidelijk zou moeten zijn, prefereer jij toch een gesprek van persoon tot persoon....
Een gesprek (kan ook een e-mailcontact zijn, of een msn-gesprek) zorgt voor een bepaalde strijd in jezelf, alsof bepaalde zaken weer aan de orde komen, en je daar eigenlijk al mee had afgedaan.
Deze kaartjes verwijzen ook naar een vrouw die de aandacht opeist, en jou(anderen) min of meer gevangen zet/houdt door haar woorden.

Liefs, LA

ik bekijk altijd alles van verschillende kanten, klopt, weeg voor en tegen altijd af, omdat ik zeker van mijn stuk wil zijn, :),want als ik voor iets ga, dan ga ik  8),
maar ik heb nog niks gekregen zwart op wit, ik wacht er op, dat wel  :-\
heb ook liever gesprekken van mens tot mens, klopt ook :)
heb nog geen bericht ontvangen vandaag, maar kan nog komen natuurlijk
iemand die alle aandacht opeist(en meer dan dat  >:(), is hier wel in huis ja, dochter, die alles en iedereen domineert  >:(
verder zijn er meerdere vrouwen in mijn omgeving de laatste tijd, die op-eisen >:( (mijn huidig werk)
ergernissen bij de vleet, ja, met echtgenoot >:(
sommige mensen kijken hun hele leven de andere kant op, is lekker makkelijk als er problemen zijn >:(
I  WANT  TO bREAK fREE!! ;D

om hierop terug te komen,
LA je hebt gelijk !!
er is idd iemand die mij al jaren gevangen houdt met woorden,
stalking, eerst per telefoon, daarna per brief  >:(
ik open een apart topic, 'komt er een eind aan dat probleem?'

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
3= het schip
6 = de wolken
20 = de tuin
samen vormen zij 29 = de dame
er komt vooruitgang  na alle tegenslagen  harmony 
liefs Rianna

sweetmami


Goeiemorgen allemaal,

het hart, de tuin op pk, de berg.

:-*


dameblanche

Citaat van: rianna op februari 21, 2012, 09:24:23 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
3= het schip
6 = de wolken
20 = de tuin
samen vormen zij 29 = de dame
er komt vooruitgang  na alle tegenslagen  harmony 
liefs Rianna

ja op vooruitgang liggen nog wat wolken....
je zult de touwtjes weer in handen moeten nemen hierbij.....