Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

duidelijke taal believe, een bericht van afkappen.....
muizen geven een verlies aan, ik heb hier zeer het vermoeden dat daar een slang tussen zit, iemand die heeft geroddelt..........aangezien je ook al ee naantal dage nachter elkaar die slang tussen je kaarten had liggen.
richtingskaart aas van pentakels op de kop, iemand die je het geluk niet gunt..................

sweetmami

Citaat van: marianne op oktober 28, 2011, 19:05:34 PM
het boek en de sterren vlogen eruit, sweetmami dat is je leerschool hier op spiritueel gebied, door elke dag met de kaartjes te stoeien en er smane over te praten geeft zoveel leerstof......
de zeis-de slang en de hond...
zeis aan het begin van ee nlegging geeft altijd aan dat je ergens mee wil kappen hier gaat het over een vriend die je een es in de rug heeft gestoken, ik trek er altijd een tarotkaartje bij; aas van pentakels op de kop.....je hebt je lange tijd beschermt gevoelt bij een bepaald persoon, deze bescherming valt nu weg, je zult je problemen zelf onder ogen moeten gaan zien....

en mijn kaartjes....
vissen-heer-wolken op de pk.....
ik denk dat ik wat meer het heertje moet gaan spelen, meer kordater optreden blaast wolken weg..... ???


hey lieve mar,
wat ontzettend mooi!
het is altijd goed als iemand anders het even voor je intrepeteerd blijkt maar weer... voor mezelf voelde ik het boek en de sterren namelijk als de wil om te leren om een nieuw begin te krijgen
en de zeis slang en de hond, dat ik aan het afkappen ben met de hoop en illusies en dingen helder ga zien mbt tot de vriendschap met M.
Jouw tarotkaartje is hier zo mooi bij, want zo voel ik het ook, hij heeft mij zolang bescherming geboden nu moet ik het zelf doen. Dank!

jouw kaartjes had ik geintrepeteerd als, waar je nu staat, de financiele problemen omtrend een man die voor veel tegenwerking zorgt, dat je niet verder kunt... die wolken blokkeren de stroming van de visjes en die vent staat daar tussen..
dus indderdaad als advies zou je het kunnen zien dat jij je mannetje moet staan en die wolk opzij moet duwen zodat de visjes weer lekker kunnen gaan zwemmen (rijkdom, vermeerdering).

ik heb zo een mooie droom gehad vannacht. Ik droomde dat ik de vieze gracht in moest springen om aan de overkant van de trap te komen.. ik moest en zou bij die trap komen.. maar de stroming van het water nam me mee, er tegen in zwemmen had geen zin... en ik voelde van oh nu  kom ik er niet meer uit, ik kan nergens anders de kant op... en op het moment ik mezelf rustig had en me liet meegaan met de stroming van het water, werd ik door de stroming zo naar de kant geduwd waar een hele mooie opening was zodat ik zo de kant op kon... ik bedankte mijn engelen dat ze mij begeleiden en sturen dat het goed komt.
Op de kant dacht ik heel even na over de bloedzuigers die misschien op mijnlichaam zaten door het vieze water maar ik schudde het van me af, stond op en alles was licht...ik liep helemaal doorweekt zorgeloos naar de zon om te drogen...
toen ik wakker werd voelde ik zo een rust over me heen... van indderdaad als de deur word dichtgegooid is er altijd een andere opening als je het maar toelaat, engelen staan je bij, als het leven even moeilijk is.

voor vandaag heb ik weer 3 kaarten getrokken om hier te bespreken

dit waren het boek de lelie en het schip

wederom weer 2 aparte kaarten eruit die zich ook nog wilde laten horen, dit waren de vissen en de zon

;D

sweetmami

@ Believe, de brief de zeis en de muizen,
afkappen met het contact, het maakt je alleen maar onzeker.
Wederom die muisjes, je doet jezelf te kort, ze blijven maar knabbelen.

dameblanche

ja sweetmami, je hebt het volkomen bij het rechte eind, mijn ex maakt het mij al meer dan 3 jaar onmogelijk, hij voelt zich benadeelt wat eigenlijk helemaal nit zo is en wil mij op alle fronten tegenwerken, ik heb al vanalles gedaan, goedschiks, kwaadschiks, hem te helpen, er uiteindelijk ee nadvocaat opgezet, niks helpt.....
maar ik heb nu het idee dat ik over de berg heen ben met hem, nog even......

maar wwat ee nmooie en heldere droom heb je gehad, zo duidelijk, je bent bang om door een zure appel heen te bijten, je weet dat je dat ook moet, je hebt er altijd tegenopgekeken, voorje uitgeduwd, maar je merkt dat het peace of cake zal zijn als je een maal in het proces zit, of wel peace of cake....
zo gemakkelijk is het natuurlijk niet, maar zo moeilijk als jij het je hebt voorgestlet is het ook niet...
en hier gaat het om het aangaan van diepliggende emoties.....
dat is dat vat.....
je bent bang als dat ooit eesn geopend zal worden.....
wat er dan staat te gebeuren....
nu je hoeft niet meer bang te zijn, alles komt goed want je hebt een goede bescherming van boven, vertrouw er maar op......

jouw kAArtjes; boek-lelie-schip
met als richtingkaart de staven 5
strijd,  maar dan je strijd op een hoger plan, het gaat meer om de strijd tussen mensen in de samenleving, hoe mesne tegenover elkaar staan, hoe mensen zich pijn kunnen doen,  maar dan niet met wapens, maar met woorden of elkaar negeren, scherpe, en dubbelzinnige kreten, elkaar kunnen kwetsen
het boek geeft het verborgene aan, het gekwetste...je bent op een goede manier [met hulp] hier aan aan het werken, een soort healingsproces......

Jane26

Hallo lieverds,


Ga zo lekker slapen.. heb twee online dagkaarten getrokken;

Schip

Maan


Heb niet het idee dat dit voor werk staat. Het is nu nacht en realiseer me dat ik gegroeid ben op liefdesgebied. Ik ben oke met het single zijn.. echt oke. Het is fijn. Gegroeid en het reizen en de maan, het is nacht.

XXXX

Jane26

Citaat van: Jane26 op oktober 30, 2011, 03:15:57 AM
Hallo lieverds,


Ga zo lekker slapen.. heb twee online dagkaarten getrokken;

Schip

Maan


Heb niet het idee dat dit voor werk staat. Het is nu nacht en realiseer me dat ik gegroeid ben op liefdesgebied. Ik ben oke met het single zijn.. echt oke. Het is fijn. Gegroeid en het reizen en de maan, het is nacht.

XXXX


Toch nog maar een derde kaart online getrokken: de doodskist.

Schip, maan, doodskist

Door een periode van groei & onzekerheid afgesloten/getransformeerd


???

dameblanche

Citaat van: Jane26 op oktober 30, 2011, 03:15:57 AM
Hallo lieverds,


Ga zo lekker slapen.. heb twee online dagkaarten getrokken;

Schip

Maan


Heb niet het idee dat dit voor werk staat. Het is nu nacht en realiseer me dat ik gegroeid ben op liefdesgebied. Ik ben oke met het single zijn.. echt oke. Het is fijn. Gegroeid en het reizen en de maan, het is nacht.

XXXX
schip is wat op je toekomt, de maan de nachtelijke uurtjes, ook het veilige van je iegen nestje, je dromen

nu ook even niks aan je hoofd, de hectiek van het leven effe van je af laten glijden en je overgeven aan rust, orde, struktuur en regelmaat, kortom het opladen van energie...[staven 4]

kristina1975

#337
goedemorgen

de slang gaf valsheid aan en nu
beer
boek
huis

iemand die iets voor me geheim houdt toch,,,,misgunnen en jaloerzie...of toch een andere in het spel?? en dan huis.....

offff ik zal met mijn oerkracht de afgunst kunnen afweren en alsnog fijn, warm en relax met de juiste mensen zijn ..

Jane26

Citaat van: Jane26 op oktober 30, 2011, 03:20:17 AM
Citaat van: Jane26 op oktober 30, 2011, 03:15:57 AM
Hallo lieverds,


Ga zo lekker slapen.. heb twee online dagkaarten getrokken;

Schip

Maan


Heb niet het idee dat dit voor werk staat. Het is nu nacht en realiseer me dat ik gegroeid ben op liefdesgebied. Ik ben oke met het single zijn.. echt oke. Het is fijn. Gegroeid en het reizen en de maan, het is nacht.

XXXX


Toch nog maar een derde kaart online getrokken: de doodskist.

Schip, maan, doodskist

Door een periode van groei & onzekerheid afgesloten/getransformeerd


???

Hi mar, en zie jij de kist hier ook in?

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 30, 2011, 12:26:20 PM
goedemorgen

de slang gaf valsheid aan en nu
beer
boek
huis

iemand die iets voor me geheim houdt toch,,,,misgunnen en jaloerzie...of toch een andere in het spel?? en dan huis.....

offff ik zal met mijn oerkracht de afgunst kunnen afweren en alsnog fijn, warm en relax met de juiste mensen zijn ..

Ja, en missch ook wel in je eigen huis..!

kristina1975

Citaat van: Jane26 op oktober 30, 2011, 12:43:33 PM
Citaat van: Believe75 op oktober 30, 2011, 12:26:20 PM
goedemorgen

de slang gaf valsheid aan en nu
beer
boek
huis

iemand die iets voor me geheim houdt toch,,,,misgunnen en jaloerzie...of toch een andere in het spel?? en dan huis.....

offff ik zal met mijn oerkracht de afgunst kunnen afweren en alsnog fijn, warm en relax met de juiste mensen zijn ..

Ja, en missch ook wel in je eigen huis..!


De valsheid vanuit mijn eigen huis bedoel je?

kristina1975

Citaat van: sweetmami op oktober 29, 2011, 14:49:44 PM
@ Believe, de brief de zeis en de muizen,
afkappen met het contact, het maakt je alleen maar onzeker.
Wederom die muisjes, je doet jezelf te kort, ze blijven maar knabbelen.

klopt....ik moet nu helemaal niets meer doen. Ik heb mijn gezegde gedaan.....gisteren ook een casual bericht verzonden en ik blijf niet aan de gang.....

Jij ook sweetmami!!!! Ik zie je voor me nu lachend en wel met je kleine en vooral liefdevolle blik en je knuffels!!!
XXX

kristina1975

Citaat van: marianne op oktober 29, 2011, 16:23:43 PM
ja sweetmami, je hebt het volkomen bij het rechte eind, mijn ex maakt het mij al meer dan 3 jaar onmogelijk, hij voelt zich benadeelt wat eigenlijk helemaal nit zo is en wil mij op alle fronten tegenwerken, ik heb al vanalles gedaan, goedschiks, kwaadschiks, hem te helpen, er uiteindelijk ee nadvocaat opgezet, niks helpt.....
maar ik heb nu het idee dat ik over de berg heen ben met hem, nog even......

hoe is het mogelijk dat mensen bewust het leven van een andere verpesten??? Ik snap het niet echt niet!!!


Jane26

@Believe ja, huis kan ook voor letterlijk je eigen huis staan. Laten we hopen van niet!

Mijn kaarten voor vandaag waren zo mooi.. ik voel me ook zo licht en fijn en goed, compleet en helemaal in touch met mezelf. En terwijl ik schudde dacht ik bij mijn gevoel hoort de ruiker en ja hoor;


Ruiker      Klaverbladen op PK      Sleutel

kristina1975

Ik kan toch niets aan doen....behalve negeren.....en alweer dan toekijken dat iemand zoiets kan flikken....

Je kaarten zijn ook echt mooi......houd dat gevoel want jij hebt de sleutel hoe jij je voelt dus ook welke mensen je aantrekt. xxx