Waarom doet die plots gemeen

Gestart door Blue Birds, november 16, 2023, 19:54:36 PM

Blue Birds

Iemand van op mijn werk die iets wat hoger dan mij staat doet plots wat gemener in zijn uitspraken tegen mij wat iedereen kan horen en van gniffelen. In het begin was het onschuldig van elkaar maar de laatste tijd doet die persoon hot en cold naar mij toe. Vandaag vond ik hem echt een gemene opmerking uithalen en ik vond dit echt niet oke en dat liet ik hem weten.

Ik heb hier een legging gedaan misschien dat iemand kan iets eruit halen waarom die zo plots veranderd en zo bot uithaalt naar mij?

                           BOVEN  DE ZEIS

LINKS SLANG   IN HET MIDDEN ZON MET OOIVAAR   RECHTS MAAN

                          ONDER   KIND


OP NR 7 DE HOND
OP NR 8  DE MUIS
OP NR 9 DE DOODSKIST

EN UITKOMST DE TUIN ???

ONDERAAN HET DECK  LIGT DE DAME


Ikzelf kan helaas hier door emoties niet zelf proberen iets van te maken misschien ziet iemand wat er aan de hand is wegens jullie buitenstaanders zijn en ons niet persoonlijk kennen en oordelen.

Blue Birds

Citaat van: Blue Birds op november 16, 2023, 19:54:36 PM
Iemand van op mijn werk die iets wat hoger dan mij staat doet plots wat gemener in zijn uitspraken tegen mij wat iedereen kan horen en van gniffelen. In het begin was het onschuldig van elkaar zoals collega' soms tegen elkaar doen maar de laatste tijd doet die persoon hot en cold naar mij toe. Vandaag vond ik hem echt een gemene opmerking uithalen en ik vond dit echt niet oke en dat liet ik hem weten.

Ik heb hier een legging gedaan misschien dat iemand kan iets eruit halen waarom die zo plots veranderd en zo bot uithaalt naar mij?

                           BOVEN  DE ZEIS

LINKS SLANG   IN HET MIDDEN ZON MET OOIVAAR   RECHTS MAAN

                          ONDER   KIND


OP NR 7 DE HOND
OP NR 8  DE MUIS
OP NR 9 DE DOODSKIST

EN UITKOMST DE TUIN ???

ONDERAAN HET DECK  LIGT DE DAME


Ikzelf kan helaas hier door emoties niet zelf proberen iets van te maken misschien ziet iemand wat er aan de hand is wegens jullie buitenstaanders zijn en ons niet persoonlijk kennen en oordelen.

Voice-in-the-Wind

Hey!

Dat is vervelend.... Ik kan nog geen lenormand kaarten lezen...

Maar ik volg dit .. dan leer ik ook weer  :)

Wel succes toegewenst.

Anja

Het valt mij op dat er veel vrouwelijke kaarten bij deze legging zijn.

Gaat het hier om een dominant type die eigenlijk zelf alle aandacht wil en jou daarin als een spelbreker ziet voor hem of haar? Of ben jij veel te bescheiden voor die persoon? Op de een of andere manier heb ik toch ook het gevoel van gestook en gekonkel door vrouwen.

Blue Birds

#4
Hallo Anja, lieve mensen,

Ik kan er niet van slapen. Ik heb het volgende gevraagd

Advies

Hoe kan ik door zijn ego heen prikken en zonder woorden er aan te verspillen, hem duidelijk maken dat bij mij de deur door zijn gedrag dicht is tussen hem en mij.

Muizen , de weg en boom  zijn advieskaarten

En zal ik in de nabije toekomst een betere betaalde en meer leukere job vinden om weg te kunnen gaan van mijn huidig werk.

klavers, berg en man ??? ???  ( wat een bizar kaartjes zijn dit betreft mijn vraag )

Anja

Beste Blue Birds,

Ik begin maar met het laatste/je laatste vraag! Ik heb namelijk sterk het idee dat jij NIET naar een andere job moet zoeken maar gewoon naar je directe leidinggevende moet. Als dat niets oplevert, dan naar personeelszaken Helpt dat nog niet, dan via een advocaat een vaststellingsovereenkomst laten opstellen. Maar pak eerst je huidige probleem aan! Het is toch te zot voor woorden dat jij wegens iemands gedrag weg moet??Dam bestraf jij jezelf in plaats van hem!

Maar dan nu naar je eerste vraag! De vraag die ik in je eerste rij kaarten lees, is: hoe zorg ik ervoor dat hij spijt krijgt van zijn gedrag jegens mij?
Er klopt iets niet, ga eens na wat dat is. Zorg ervoor dat je geen dingen doet waar je later spijt van hebt (De Weg) want momenteel duwt hij jou eerder in een hoek dan jij hem. Wat klopt er niet lijkt hier een betere vraa te zijn.

Blue Birds

Wat is hier werkelijk aan de hand/wat klopt niet?

Wat hij wilt dat ik denk:    boek en slang
Wat er werkelijk aan de hand is, a side view:   de vossen
Wat de waarheid is of werkelijk zich afspeelt, his interest wat hij echt wilt hiermee bereiken:    de tuin
Wat kan ik doen, me gedragen zodat het een positieve shift veroorzaakt:    vissen en ruiker?

En wat het eindresultaat kan zijn:     het huis

Anja

Wat hij wil dat jij denkt; Boek en Slang

*Hij wil jou duidelijk op het verkeerde been zetten met of van iets. Dit verklaart zijn plotselinge, veranderde houding naar jou toe. Ik denk beste Blue Birds dat-zonder dat jij dat door had-jij op iets gestuit bent waardoor hij zich heel erg bedreigd voelt. Het Boek geeft mij namelijk het gevoel dat iets geheim moet blijven, ook voor jou. Kortom: bang dat jij iets gaat onthullen.
De Slang geeft mogelijk ook aan, dat dit (ook) met een vrouw te maken kan hebben die uiterlijk heel erg vrolijk, minstens heel aardig is, er dikwijls zeer goed en duur gekleed uit ziet maar van binnen een slang is als je haar ander leert kennen. Ik weet het niet zeker maar mogelijk staat zij achter hem.


Wat er werkelijk aan de hand is: De Vossen

*Een slechte leidinggevende. Ik denk nu gelijk aan iemand die erg op uiterlijk vertoon bedacht is. Valt duidelijk op duur uitziende mensen die (schijnbaar) geld hebben.


Wat de waarheid is of zich werkelijk afspeelt, het interest wat hij echt hiermee wil bereiken; De Tuin

*De Tuin geeft mij het gevoel dat hij jou reputatieschade wil toebrengen. Ik krijg weer het gevoel dat dit weleens met medewerking van haar kan zijn. Want als hij jou via haar die schade toebrengt dan wordt hij daar zelf ook beter van.
Ik heb de indruk dat jij erg goed bent in je werk en ze jou heel moeilijk op iets kunnen pakken dus doen ze het maar zo. Mogelijk willen ze iemand anders op jouw plaats neerzetten (een vriend of kennis?).


Wat jij in dit geval kan doen: Vissen en de Ruiker

*Om te beginnen naar een andere leidinggevende stappen. De man op de kaart van Vissen, is er eentje-dat denk ik tenminste-met veel poen, ziet er beregoed uit maar communiceert meestal niet zo duidelijk. Vooral in eerste instantie weet men niet zo snel wat ie aan hem heeft.
Maar dit lijkt mij wel iemand die achter jou staat! Vraag hem eerst eens om raad. Ondertussen kijk je of je eventueel weg wilt gaan, WEL met de juridische regels (vaststellingsovereenkomst). Kijk ondertussen naar wat je leuk vindt, wat je eventueel voor ander werk zou willen doen.
Neem gesprekken of opmerkingen stiekem met je telefoon op. Wandel zo nu en dan eens door de gangen, hoor je iets verdachts: telefoon in de aanslag om op te nemen en dan naar die vent stappen.