Dagkaartjes

Gestart door Lief, april 24, 2021, 08:15:22 AM

Lief

Hoihoi,

Kaartjes voor 4 Anker heer roede=klaver Mc=zon
       Brief schip kind
            Lelie ster
                 Zeis

Anker heer brief/De heer is vastbesloten over documenten.

Heer roede schip/gedoe voor de heer met handel.

Roede klaver kind/een positieve reactie, een nieuw begin(kan ook letterlijk op een kind slaan).

Brief schip lelie/berichten uit het buitenland van een ouder persoon?

Schip kind ster/een korte reis met een kind wat positief uitpakt.

Lelie ster zeis/Het uitwerken van een plan om ontspanning te creëren.

Klaver zon/iets pakt succesvol uit

Ik kijk nog even naar de kaarten rond het kind.

Een tripje met het kind pakt positief uit en zorgt voor een nieuw begin?

mooie dagðŸ'«ðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Anja

Ik vind dat jij je kaartjes goed hebt geïnterpreteerd hebt Lief! Het lijkt wel of je ineens met sprongen vooruit gaat maar klopt dit?


ANJA

Lief

Hoihoi,

De heer is standvastig inderdaad. Niet echt een document, maar een woning. Gaat over 14 dagen weg.

Er is wat gedoe inderdaad met werk. Iets met een verkeerde naam en storting.

Ik heb voor mijn jongste en man een uitje geregeld. De verhouding is te erg en moet langzaam tot normale proporties komen. Ik denk dat het wel positief uit gaat pakken en er heel voorzichtig zaadje wordt gepland voor een nieuw begin.

Berichten uit het buitenland ouder persoon kan ik niet plaatsen.

Plan kan weer op kind slaan. Uitje moet ik nog vorm gaan geven.

Ik denk dat het ook voor mijn man gunstig uitpakt zodat er wat meer ontspanning ontstaat tussen de twee.

TeusteðŸ'«ðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Lief

Vraag. Is de time out tijdelijk of definitief?

Vos ruiker dame=ster Mc/lelie
Muizen klaver ruiker
          Ring roede
              Kruis

Begint goed....

In het kader van mijn vraag vindt ik vos ruiker muizen moeilijk te duiden.

Alert zijn, moedergevoel, het pakt goed uit, maar heb er wel nervositeit van? Wantrouw ik het geluk?

Ruiker dame klaver/vreugde, een gunstige uitkomst.

Dame ster ruiker/de dame is optimistisch, de ster erbij?

Muizen klaver ring/nervositeit over overeenkomst?

Klaver ruiker roede/een goede discussie met een gunstige uitkomst

Ring roede kruis/een einde aan een conflict/geschil

Ster lelie/ontspannende avond

Mooie dag☀️☀️
Look for the answer inside your question...

Geert

Citaat van: Lief op mei 05, 2021, 09:45:38 AM
Vraag. Is de time out tijdelijk of definitief?

Vos ruiker dame=ster Mc/lelie
Muizen klaver ruiker
          Ring roede
              Kruis

Begint goed....

In het kader van mijn vraag vindt ik vos ruiker muizen moeilijk te duiden.



Mijn eenvoudige bijdrage, als een niet ervaren Lenormand-lezer.

Het spreekwoord is: "als de kat van huis is, dan dansen de muizen op tafel". Met Klaver en Ruiker erbij lijkt het mij dat deze muizen het naar de zin hebben. De muizen blijven wel alert want de kat kan terugkeren.

Als ik de volgende kaarten bekijk en jouw duiding erbij dan komt het mij positief over. Vooral Ring Roede Kruis. Roede mag je, denk ik, hier ook zien als een bezem. Het Kruis als een afsluiting. Er wordt iets opgeruimd en een punt gezet.


Lief

Hoi Geert,

Wat een scherp inzicht weer. De meisjes en ik hebben het er vaak over gehad. Dat we even lucht krijgen wanneer de kat weg is.

Vraag is. Wordt de ellende opgeruimd, komen we tot inzichten en keert de kat en de rust terug in het gezin....

Look for the answer inside your question...

Lief

We hadden net nog even issue. Een niet gemeubileerd appartement waar alles voor gekocht moet worden😳

Meneer wil niet in een gemeubileerd huis.

Daarbij is het een woning wat elk moment opzegbaar is. Veel woningen zijn voor een jaar of half jaar.
Dus het kan zo zijn dat hij binnen een week weer terug is. Dat vindt ik wel cru tegenover kinderen die dit toch als naar ervaren. Ga dan eerst 3 weken op vakantie ofzo. Das nog goedkoper ook lijkt mij....
Look for the answer inside your question...

Anja

Beste Lief,

Een scheiding is en blijft altijd verdrietig, wat er ook gebeurd is. Niet alleen voor jou maar ook voor de kinderen. Desalniettemin ben ik in dit geval toch een soort van blij voor je, daar je toch een zeer pittig huwelijk achter de rug hebt. Ik hoop dat je in ieder geval een (half) jaar rust hebt en jezelf veel meer en beter kan ontplooien.

Lief dat je hierbij ook aan de kinderen denkt maar....JIJ bent er ook nog!! En kinderen hebben niks aan een vader en moeder die geen klik meer met elkaar hebben en voelbaar niet meer van elkaar houden. Reken erop dat ze daar (later?) last van gaan krijgen. Mede omdat ze meegevoel hebben met hun moeder!

De vraag in deze is: wat wil JIJ???

Wil JIJ dat deze breuk definitief is?? Want deze vraag hangt voornamelijk af van wil! Van JOUW wil!

Daarbij komt nog dat jouw kinderen veertien en zeventien jaar zijn en dus prima in staat zijn om zelf te beslissen of ze naar hun vader willen of niet. Ik begrijp uit je verhaal dat je ze hierin beslist niet wilt tegenhouden dus dat is voor hun heel gunstig maar vooral heel mooi! Dat op zich geeft al genoeg aan dat jij er rekening mee wilt houden dat hun vader misschien ooit nog weleens belangrijk voor hun kan zijn. Ze weten heus wel wat er speelt, ze zijn niet gek aangezien ze allebei binnenkort gaan studeren!!


ANJA

Lief

Hoihoi,

We zijn niet voor niks nog in therapie. Wij hebben beide een beschadigde jeugd, waardoor er tussen ons veel strijd is. Iedere keer was het pappen en nathouden. Nu heb ik gezegd gaan we het echte probleem aanpakken. Werkt dat dan zou dat mooi zijn. We hebben samen een verleden. Wanneer de pijn van vroeger ‘opgelost’ zou worden ontstaat er ook meer begrip naar elkaar.

Een time out is leuk en aardig, maar om dat nu op deze wijze te doen?

Dan daarbij. Mss wil ik wel niet meer wanneer hij weg is, of hij. Nu loopt hij al te ‘zeuren’ dat weggaan pijn doet en hij dat eigenlijk niet wil, maar het moet volgens hem.

En moet dat dan duizenden kosten om huis te meubileren?!

Ik ga het wel weer zien. Eerst maar kijken of hij ook echt weggaat.....
Look for the answer inside your question...

Anja

Een time out is NOOIT leuk Lief, op welke wijze dat ook gebeurt!

Tegenwoordig hoeft meubileren echt niet meer zo duur te zijn, zeker niet als hij nog niet zeker van zijn zaak is en niet weet of de breuk definitief is. Daar hoef je echt geen duizenden euro's aan kwijt te zijn. Je hebt zat zaken die goede tweedehandse meubels verkopen die nog mooi zijn ook!

Toevallig stuitte ik vandaag op een legpatroon, genaamd De Bruid. Ikzelf vind dit een goed legpatroon voor menen die aan een nieuw begin staan en graag willen weten wat het nieuwe zal brengen. Deze legging lijkt mij ook geschikt voor als je in een later stadium bent en je bijvoorbeeld omtrent je (ex) man weer een beslissing moet nemen; ga ik met hem verder of niet.
Omdat jij veel met Lenormandkaarten legt, plaats ik deze legging hier. Uiteraard kun je hier ook tarotkaarten voor gebruiken, net wat je wilt. Hier komen de vragen.

1. Aan welke taak of welk mens wil jij je zonder voorbehoud geven?
2. Met welk mysterie omhul jij je, waarom open jij je sluier (als zogenaamde bruid sta je voor iets nieuws).
3. Jouw volledige en onvoorwaardelijke liefde (positief duiden!!)
4. Waar moet de liefde jou overheen tillen om (bij jezelf) thuis te komen?**
5. Het geschenk wat jij te bieden hebt (positief duiden!!)

**alsof de bruidegom jou oppakt en je over de drempel in zijn/jullie huis tilt! Dus OOK JOUW huis!


ANJA

Lief

Hoi Anja,

Een time out is zeker niet leuk. Zeker als hij niet praat of informeert. Ik krijg mededelingen, zoals een secretaresse.

Dank voor de legging. Leg je deze karten gewoon van links naar rechts?  En gebruik je nog een persoonskaart?

Liefs, Lief😃
Look for the answer inside your question...

Anja

Beste Lief,

Je MAG een persoonskaart gebruiken maar dat is niet verplicht!! Weet je hoe ik mijn persoonskaart uitkies als ik ermee wil werken? Ik leg de vier koninginnen met de afbeelding naar beneden op tafel. Vervolgens doe ik mijn ogen dicht en ga ik met vlakke hand vlak boven de kaarten om te voelen. Krijg ik ergens een wat warmer gevoel, dan open ik mijn ogen en pak ik de kaart waarboven mijn hand blijft steken.
MAAR.....je mag ook gewoon op je gevoel afgaan als dat voor jou prettiger is! Als jouw aandacht al bij voorbaat naar een persoonskaart wordt getrokken dan kun je die gewoon nemen.

Kaart 1 t/m 4 leg je van links naar rechts, de vijfde leg je erboven.

Een time out is zeker niet leuk maar helaas is het niet anders! Als hij niet praat of informeert, hoe moeilijk dit ook is: beter om da maar zo te laten. Ik denk dat je nog meer last/ongemak krijgt als je hem tot praten dwingt. Je hebt nu genoeg aan jezelf EN je nieuw op te starten zaak lijkt mij. Maar misschien zie jij dat anders.


ANJA

Lief

Thx Anja,

Ik ga er morgen eens mee aan de slag.

Nu tijd voor boek en bed. Even heerlijk ontspannen.

Mooie avondðŸ'«
Look for the answer inside your question...

Lief

Morning☀️☀️

Hoi Anja,

Hier mijn Bruid legging.

Ik vond het best lastig...

              5.wolken
1. Beer 2. Berg 3. Ring 4. Tuin

1. Aan welke taak of welk mens wil jij je zonder voorbehoud geven?
Beer/Ik hou het maar bij de taak. Een persoon zou ik hier niet kunnen duiden. Het zorgen voor zit erg in me, beschermen. Een krachtige moeder zijn. Misschien ben ik in mijn huidige relatie wel teveel ‘de moeder’ in plaats van partner. Ik hou van de liefhebbende kant van mijn partner. Deze is helaas ondergesneeuwd onder de afgunstige persoon die de beer ook kan vertegenwoordigen.
De klaver 10 op de kaart staat voor positieve verandering in het leven. Periode: voorjaar.

2. Met welk mysterie omhul jij je, waarom open jij je sluier (als zogenaamde bruid sta je voor iets nieuws).
Berg/Ik wil de weerstand van de berg aangaan zodat ik krachtig word en kan groeien. Daarna kan ik bergen verzetten en zelfs de top bereiken.
De klaver 8 staat voor conversatie, dingen uitpraten. Periode voorjaar.

3. Jouw volledige en onvoorwaardelijke liefde (positief duiden!!)
Ring/mijn liefde is oneindig en onvoorwaardelijk. Ik voel verbondenheid. De kaart kan voor verbetering en wensen die uitkomen. Ook speelt het eeuwige oneindige hier een rol, reïncarnatie. Er is een verbinding die veel eerder dan in dit leven is ontstaan.
De klaver aas staat voor spirituele groei, een nieuw begin. Periode: voorjaar

4. Waar moet de liefde jou overheen tillen om (bij jezelf) thuis te komen?**
Tuin/een gevoel van saamhorigheid, een verandering teweeg brengen waardoor de liefde vernieuwd wordt en waar iedereen van mee mag genieten, een ontspannen sfeer.
De schoppen 8 staat voor teleurstellingen overwinnen. Periode:winter.
Ik vind de tuin 1 van de moeilijkste kaarten om te duiden. Hij is zo breed.

5. Het geschenk wat jij te bieden hebt (positief duiden!!)
Wolken/Achter de wolken schijnt de zon. Door mijn nuchterheid en wilskracht en het vermogen door de wolken heen te kijken ben ik geen opgever en durf ik een uitdaging aan te gaan.
De klaver heer op de kaart staat voor beschermende gevoelens en gedrevenheid. Periode:voorjaar
Heel erg moeilijk deze kaart positief te duiden.

**alsof de bruidegom jou oppakt en je over de drempel in zijn/jullie huis tilt! Dus OOK JOUW huis!

Greetz, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Dagkaartjes 6/5

Klaver muizen boek=beer Mc/zon
          Ring kind boom
            Klaver hond
                   Tuin

Klaver muizen ring/terugkerende spanningen in een relatie.

Muizen boek kind/een beetje stressvolle periode voor het kind qua studie.

Boek beer boom/?? Iets met financiën.

Ring kind klaver/blij met de afspraken die ik met het kind gemaakt heb?

Kind boom hond/??

Klaver tuin hond/een positieve vriendschap?

Beer zon/financiële successen

Mooie dagðŸ'«
Look for the answer inside your question...