Dagkaartjes Moonskin

Gestart door Moonskin, april 17, 2015, 10:29:56 AM

Moonskin

Hoi hoi.... Kom ik na een lange periode even weer om de hoek kijken..
Lang geleden dat ik dagkaartjes heb getrokken, maar was zo nieuwschierig...  ;D

Mijn LeNormand kaarten voor 17-4-2015:
Muizen + Zeisen + Vrouw = Boek / mc= Slang
    Sleutel - Schip - Toren
        Kruis - Wegen
            Wegen

Door aan iets te werken kan er een oplossing worden gevonden voor emotionele issues. Nieuwe inzichten kunnen worden ontdekt. Op het werk ergens een oplossing voor vinden, nieuwe deuren die open gaan waardoor ik weer een trapje op de ladder kan stijgen? Na een einde van een bepaalde periode zal een nieuwe keuze worden gemaakt mbt de weg die ik zal gaan volgen...

Een heeeeeele fijne dag  :-*

Chris

even een poging...

Er komt een einde aan wat gepieker.Door bepaalde inzichten krijg je weer overzicht vwb mogelijkheden die zich aandienen.Lijkt wel een transformatieproces,

Gr  Chris

Moonskin

Hi Chris,

Fijn dat je mee kijkt  ;)

Klopt zeker wel dat transformatieproces, daar zit ik al een tijd in! Levenslessen die ik aan het leren/herkennen ben.. Denk dat je daar helemaal gelijk hebt dat door nieuwe inzichten er weer overzicht komt.. Fijn om het zo te lezen!

Fijn weekend :)

Moonskin

Hallo :)

Mijn LeNormand kaarten voor 18-4-2015:
Lijkkist + Lijkkist + Berg = Ruiter / mc= Ruiker
    Ster - Vrouw - Wegen
        Ruiker - Beer
                Hart

Een situatie is dan ook echt achter gelaten, begraven, afgerond en afgesloten.. Ik kan weer opgelucht ademhalen en weer vooruit! Een nieuwe weg ligt voor me open. Hierdoor zal mijn spirituele groei ook weer beginnen te stromen. Een nieuwe weg gaat bewandeld worden spiritueel en/of in de liefde.. Er breekt in ieder geval een zeer positieve tijd aan.. Deze positieve flow zal ook nog in de nabije toekomst doorstromen.

Allemaal een fantastisch weekend  :-*