Moonskin's Weekkaartjes

Gestart door Moonskin, juni 15, 2014, 21:38:23 PM

Moonskin

Toch maar eens proberen  ;D

Weekkaartjes 15 t/m 21 juni:

Vos - Slang - PK/Ruiter - Sleutel - Hart

Een transformatie/groei waar ik nog steeds mee bezig ben brengt helderheid, nieuw inzichten en oplossingen met zich mee. Nieuwe deuren gaan open en oplossingen bieden zich aan. Doordat ik mensen te snel vertrouw heb ik mezelf tekort gedaan. Door optimistisch te blijven, bij mezelf te blijven en in liefde voor mezelf te leven zal ik goeien aan innerlijke kracht. Ik ben in beweging, het nieuwe/nieuws komt eraan.

Fijne week..

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

hallo Thea :)

volgens mij is het nieuwe er al
kwestie van de sleutel (durven) gebruiken wellicht ;)

mooie wijze kaartjes Thea
er schuilt een gelukkige en zeer zelfbewuste dame in jou ..
hartje openen, beetje beter zorgen voor jezelf ...
meer ruimte nemen, niet alles alleen willen/hoeven doen ..

Kun je het plaatsen thea ?

fijne week  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Moonskin

Hoi Sas,

Ja dat klopt natuurlijk wel dat het nieuwe er al is.. Nieuwe job, weer singel... Heel nieuw hoofdstuk is voor mij begonnen  :)
Zou voor mezelf zeker iets meer ruimte moeten nemen en mag wel weer goed en liefdevol voor mezelf gaan zorgen..

Dank je..

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

even bakkie doen bij Thea  8)

iets meer ruimte Thea ?
volgens mij mag jij jezelf ook best een hoop meer ruimte geven ...
als je wilt ...  :)

hoe gaat ie met jou ?
ik wens je een fijne dag toe lieve dame  :-*

what defines us is how well we rise after falling

Moonskin

Hoi Sas,

Gezellig zo een leuke dame op koffie bezoek... Gaat goed hoor!! Gelijk heb je wanneer je zegt een hoop ruimte.. Ben gelukkig al op de juiste weg en het zorgen voor mezelf begint ook weer de goeie kant op te gaan. Ipv een biertje in de kroeg heb ik deze week lekker een colatje besteld (behalve gisteren tijdens het voetbal)  ;D
Verder moet ik nog zo wennen aan het weer alleen zijn dat ik toch geregeld naar buiten vlucht voor wat sociaal gedrag!  ;)
Maar ik weet ook uit ervaring dat waarschijnlijk binnenkort ik ook steeds vaker weer lekker in de avonden fijn op m'n eigen bankie zal zitten ..

Fijne avond nog lieve Sas..

Liefs Thea  :-*

waterman

Hoi Thea

Fijn te horen dat alles steeds beter gaat. Dat alleen voelen herken ik wel al had ik het juist in het begin andersom. Even rust en na een paar weken inderdaad eropuit.  Maar een avondje in je eigen omgeving is herl fijn....ook met een drankje erbij. ;D

Fijne avond en wie weet wat de liefde je straks nog mag gaan brengen.

Lfs

Moonskin

Hoi Waterman,

Klopt.. Thuis is het ook heel fijn!! Denk dat het ook goed voor me is om me heel even terug te trekken.. Even weer mezelf horen en voelen. En zeker dat drankje thuis kan net zo fijn zijn!!  ;)

Fijne dag.

Liefs Thea  :-*